Gå til innhold

barnehage i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal søke barnehage,så er det noen som har en barnehage å anbefale på Bragernes for en gutt som blir 1 år til sommeren?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gidder å ta turen til Spiralen hver dag så kan jeg anbefale Klokkergården oppe på friluftsmuseet - der bruker de tre av husene til barnehage. http://klokkergaarden.barnehage.no/Home

Fantastisk flott barnehage med god bemanning, egen avdeling og eget hus for de aller minste. Har to barn der oppe nå og begge stortrives. Siden barnehagen ligger inne i marka så er barna mye utendørs (skulle i grunnen bare mangle med den beliggenheten), men de har også egen musikklærer og kunstlærer som tar seg av musikk og kunstprosjekter. I tillegg til egen grønnsakshage, kokk og tre måltider hver dag (blir like misunnelig hver gang i vi leverer på tirsdagene og ungene får hjemmebakte rundstykker til frokost...).

Ulempen er litt tungvindt med levering og henting ettersom man må kjøre til Spiralen og gå den siste biten opp fra parkeringsplassen. De fleste dagene er det en fin morgentur, men når det regner vannrett og man har med seg en trassen toåring så er det ikke alltid like gøy ;)

Ellers på Bragernes så har du barnehagen på Kjappen (Løkkebergene) og Brannposten som jeg kjenner til (begge kommunale), pluss at det ligger flere nede i sentrum, men de kjenner jeg ikke dessverre.

Anonym poster: 48c2911d2bca81be0a6b34cdc52791e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...