Gå til innhold

Hvor bør man reise i februar/mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen ønsker å reise på ferie februar eller mars. Vi vil ha litt sol og varme. Hvor bør vi reise med tanke på temperatur og stabilt vêr? Noen som har noen bra steder eller hoteller å anbefale. Muligens all inclusive :)

Skrevet

Kanariøyene, Madeira, Azorene,Egypt, Thailand, Florida, Mexico, Aruba.

alle disse har bra temperaturer på den tiden av året så jeg vil anbefale å ta en titt på reise selskapene sine sider for videre informasjon. Prismessig og med kortest flytur så er kanariøyene og egypt på førsteplass.

Har dere mulighet så vil jeg anbefale Thailand. I alle fall i februar,men Mexico er også flott og varmt og Aruba har jevn varme året rundt.

Steder som har mer vår temperaturer er bl.a. Kypros, Mallorca, Sør spania, Tunisia,og Tyrkia.

Finnes sikkert muligheter for tur til zanzibar og safari i Kenya eller besøke Maldivene f.eks.

Skrevet

Tusen takk for svar. Har hatt en del reiser hvor vi har sett mye, men på denne ferien vil vi bare ha sol:)

AnonymBruker
Skrevet

Brasil og Chile er fine land med stabilt solvær fra desember til mars. De beste månedene er januar og mars.

Google Rio de Janeiro fra Brasil og Viña del Mar fra Chile! :)

Anonym poster: 3745428eb791ed1a1757fa2d0e398c87

Skrevet

Jeg og samboer reiste til Gran Canaria i mars 2012 og bodde på et flott 4 stjerne hotell i en veldig stille og rolig dal som het Tauritodalen. Dalen ligger ca 5-10 minutter unna Puerto Mogan med buss. Vi dro for å slappe av å slikke sol, og fikk absolutt nok av det på denne reisen. Hotellet var all inclusive, og hadde et kjempeherlig spa med gym og innendørs bassenger og diverse fasiliteter. Dette er ikke et hotell å anbefale hvis dere er ute etter fyll og bråk, og typisk charter atmosfære. Det er få nordmenn på dette hotellet, og det finnes ikke nattklubber i dalen heller (da må man til Puerto Mogan). Dalen var veldig ren og pen (finere enn Mogan til og med) med masse fine blomster overalt, en strand, 2 supermarked, butikker, frisør, minigolf, lite badeland, underholdnings område og totalt 5-6 hoteller. Har aldri kost meg så mye på en ferie før!

http://www.solia.no/reise-til/Spania/Gran-Canaria/Tauritodalen/Paradise-Valle-Taurito/

http://www.paradisehotels.es/hoteles-gran-canaria/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...