Gå til innhold

Hva synes du om dette parkettmønsteret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, liker ikke. Slitsomt.

Skrevet

Det er jo veldig utdatert, tipper det hadde sin topp på åttitallet engang? Nå drømmer folk om enstavs parkett og så lite brudd i flatene som mulig. Vi kjøpte leilighet med en lignende type parkett, og den røk umiddelbart.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes denne typen gulv kan være fine, men de må passe inn i boligen og sammen med resten av interiøret. Bor man i en eldre bolig og har et klassisk interiør, så kan dette være kjempe fint. Bor man i et funkishus og har minimalistisk innredning, så passer ikke denne typen gulv.

Det er jo veldig utdatert, tipper det hadde sin topp på åttitallet engang?

Denne typen gulv har eksistert i århundrer, men den siste renessansen var på 50-tallet en gang. De siste årene så har denne typen gulv begynt å bli mer og mer "in" igjen.

• Liker 2
Skrevet

synes det var et jævla stillig gulv

AnonymBruker
Skrevet

Kan du linke til akkurat det mønsteret du vurderer på? For det første får jeg ikke opp linken skikkelig (den returnerer bare til Google søkemotor) og for det andre var det jo flere versjoner av det.

Synes det såg litt kult ut jeg.

Anonym poster: 45f01d6f9f90bf4de74ca5d4652fe088

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg syns det er kult, men...det må stå i stil med huset og innredningen

AnonymBruker
Skrevet

Her er det: http://www.kahrsprofessional.com/nb-NO/Builders/Products/Kahrs-Original/European%20Renaissance%20Collection/Eik%20Palazzo%20Rovere

Det er riktig som SmallTalk sier, dette er et veldig gammelt og klassisk plankemønster. Det er ikke så vanlig i dag, men jeg synes det kan være kjempefint.

Stilen min ellers er stram og minimalistisk, så det vil ikke være så mye som konkurrerer visuelt med gulvet.

Anonym poster: 4096779ae47165961a3f50baafe4d9f7

Skrevet

Du må ha store gulvflater for at et slikt mønster skal se bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...