Gå til innhold

musikk til spinning

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm, da må jeg nok ta tilbake de andre hiphop-forslagene og. Litt vel varierende beat i dem kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på en vanvittig bra spinningtime en gang som sluttet med "I'm so excited". Aner ikke hvem som har sangen - men den ga skikkelig kick. Outta love med Anastacia fungerer også bra, synes jeg.

Amarone

Skrevet

Viktigst:

Ikke ha samme musikk hver gang! på mitt treningssenter er det mange instruktører som har den samme musikken hver gang, og i samme rekkefølge. og er det i tillegg kjedelige sanger, så gjør det så mye at jeg ikke har lyst til å trene med de mer. Problemet er jo selvfølgelig at folk i alle aldre deltar i timene, så man kan jo ikke glede alle..

Det med forskjellige rock/trance/pop-timer var en kjempegod ide, tenkt på det selv også!

Skrevet

Bare en kommentar til låter i samme rekkefølge...

Når man lager et program, dette gjelder i sal, og helt sikkert spinning også, så er det en tanke bak det man driver med. Det er ikke tilfeldig om man står og sitter og gjør ditt eller datt i hvilken rekkefølge. De fleste treningssentere utdanner instruktørene sine i fysiologi, anatomi, programopplegging etter sin filosofi - og det er faktisk et ganske stor stykke arbeid å sette sammen et gjennomtenkt og godt program.

Man bytter bare ikke rekkefølge uten mål og mening.

Men det varierer fra senter til senter, hvorvidt instruktørene må lage alt selv, eller kjører ferdiglagde program, og hos oss (Friskis & Svettis) lager vi alt selv fra bunnen av - og da blir det også variert fra time til time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...