Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tuppsa
Skrevet

Mulig jeg er dum teit osv nå, men natt til 1 januar får samboern min en tlf fra en jente som spør om hun er kommet til *****?

ja svarer han og de snakker litt vidre, så legger hun på når hun hører minste barne begynne å gråte.

HVA faen var det liksom?

prøvd og snakket med han og han sier bare det er en han møtte før vi ble sammen og de har ikke hatt kontakt i mellomtiden.

men hvorfor da ringe etter 4 år liskom???

sannheten er at jeg tror de har møttes på byen, så har han gitt forhåpninger til henne og nå klare han ikke stå for dem.

MANNFOLK :'(

Videoannonse
Annonse
Gjest *Maja*
Skrevet

Hun spør om hun har funnet han. Altså har hun lett etter han på Gulesider og sporet han opp. Sikkert en full og ensom eks som plutselig fikk et innfall og ringte på måfå uten en konkret plan.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor tror du ikke samboeren din snakker sant?

• Liker 1
Skrevet

Hun spør om hun har funnet han. Altså har hun lett etter han på Gulesider og sporet han opp. Sikkert en full og ensom eks som plutselig fikk et innfall og ringte på måfå uten en konkret plan.

Eller at han har gitt henne nr sitt, så har hun vært usikker på om det var riktig nummer??

Nei, jeg tror ikke du skal tenke så mye på det før du eventuelt ser fler tegn til kontakt. Ikke stek han når det kommer til det iallefall, da kan du virkelig ende opp med en kjæreste som låser seg helt.

Gjest tuppsa
Skrevet

Tusen takk for svar!

joda jeg tror innerst inne han snakker sant, men jeg er gravid hormonell og føler med ikke så veldig attraktiv før tiden :'(

Er så redd for noen deilige damer skal ringe og han skal la seg friste å såre meg og barna.

Paranoid og bekymret i det nye året som dere sikkert skjønner :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

joda jeg tror innerst inne han snakker sant, men jeg er gravid hormonell og føler med ikke så veldig attraktiv før tiden :'(

Er så redd for noen deilige damer skal ringe og han skal la seg friste å såre meg og barna.

Paranoid og bekymret i det nye året som dere sikkert skjønner :)

Pust med magen, og slutt å lage storm i vannglass.

Jeg har hatt en drøss kompiser som aldri har vært mer enn kompiser i min tid, og det hender jeg ringer opp en eller annen som man ikke har hørt fra på et par år, bare for å si hei.

Det kan lett ha vært en dame som han kjente en gang, som var litt ensom og i mimrehumør. Og så fattet hun at timingen var veldig feil, og la på.

Motsetningen til en sprek og deilig dame er vel en nevrotisk bitch som ikke tror et ord av det typen sier.

Om du vil bli kvitt han, så er det nok ikke så vanskelig om du fortsetter i det sporet.

Du er nødt til å stole litt på han, senke skuldrene og stole på ditt eget valg da du bestemte deg for å stifte familie med han. Det er hans barn som gjør deg mindre "sprek og deilig", og om han er normalt skrudd sammen så vil det få han til å elske deg mer. Bare ikke plag livet av han med alle mulige funderinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...