Mord-Sith Skrevet 3. mars 2013 #501 Skrevet 3. mars 2013 Noen dager er ekstra kjipe. Søvn er oppskrytt. Jeg er drittlei. Men man må vel late som om man tror at ting kan ordnes. Jess.
Gjest Raggy Skrevet 3. mars 2013 #502 Skrevet 3. mars 2013 Noen dager er ekstra kjipe. Søvn er oppskrytt. Jeg er drittlei. Men man må vel late som om man tror at ting kan ordnes. Jess. Tja der sa du det, det handler om å late som at det blir bedre og noen ganger så blir det jo det, det er bare det at det smeller fort og blir værre.. Kan dette bli en vane tro? Jeg synes jeg har endret på krav og forventninger til tilværelsen hele tiden og at de nå er justert på et veldig lavt nivå.
altflyter Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #503 Skrevet 6. mars 2013 Nok en dårlig uke. Menmen. Nå kan det bare gå oppover i hvert fall
Ibanez Skrevet 6. mars 2013 #504 Skrevet 6. mars 2013 Takk for svar alt flyter. Jeg var i kontakt med AAT og hadde samtale med dem hos de. Han hentet meg hjemme med bil så ikke tidsskjemaet skulle bli forskjøvet samtidig som jeg følte lite for buss. Det vippet over på frivillig innleggelse på PAM (psykiatrisk akuttmottak), men min lege mente det kanksje ikke var helt nødvendig og til en belastning for meg, hadde snakket med henne to dager før. AAT kontaktet legevakten og gav beskjed om jeg skulle komme hvis det ble værre og bli innlagt. Jeg føler det er superstress å forklare seg fra "start" til en ny lege, så dette var supert i seg selv. Kontaktet legevakten på Søndagsmorgen og ble overført til Pam. Denne gangen ble jeg mye bedre mottatt og følte at jeg fikk god hjelp og ble tatt på alvor der. En ny opplevelse. Ble overført i går til slik døgn-sengepost på mitt DPS og her er jeg nå. Den værste krisen har lagt seg, og jeg føler gjorde veldig rett i å kontakte legevakten før det brøt ut til totalt kaos.
Gjest LadySizz Skrevet 7. mars 2013 #505 Skrevet 7. mars 2013 Dagen begynte faktisk ganske så bra..Kom meg til og med ut av huset,dro på shopping og gjorde unna ett par ærend,men så... Kom hjem,hentet posten og der hadde det endelig kommet brev fra sykehuset.. Merket for at det var en meget tynn konvolutt,så skjønte egentlig hva det var før jeg åpnet..Avslag på nytt opphold på DPS,takk for den liksom! Bli jammen meg oppgitt til tider.. Mest lyst til å grine,men føler meg bare tom.
Ibanez Skrevet 28. mars 2013 #507 Skrevet 28. mars 2013 Så stille det var her. Jeg er nettopp utskrevet. Ble noen uker. I'm ok. Hva med resten?
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mars 2013 #508 Skrevet 28. mars 2013 Så stille det var her. Jeg er nettopp utskrevet. Ble noen uker. I'm ok. Hva med resten? Heldig du er som er utskrevet Syns du det hjalp noe? Går greit Men går fremover for meg da. Blir mest sannsynlig utskrevet til sommeren. har vært der i 6 måneder o____O
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mars 2013 #509 Skrevet 28. mars 2013 Hvordan går det med dere alle sammen? Hvordan går det med deg da?
Ibanez Skrevet 28. mars 2013 #510 Skrevet 28. mars 2013 Heldig du er som er utskrevet Syns du det hjalp noe? Går greit Men går fremover for meg da. Blir mest sannsynlig utskrevet til sommeren. har vært der i 6 måneder o____O Oi, det var lang tid. Bra å høre at det går framover Jeg synes det hjalp mye. Det gikk fra total krise til at jeg kan klare meg selv. Ble mer brannslukning.
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mars 2013 #511 Skrevet 28. mars 2013 Oi, det var lang tid. Bra å høre at det går framover Jeg synes det hjalp mye. Det gikk fra total krise til at jeg kan klare meg selv. Ble mer brannslukning. Ja det er lang tid :/ Hehe takk så bra, det er fint å høre. Det fortjener du ^^ å ha det bedre
JustLittleMe Skrevet 28. mars 2013 #513 Skrevet 28. mars 2013 Går det bra med dere? koser dere i påsken? påske plan? har nettopp selv komt inn i en ny behandlinng
Ibanez Skrevet 29. mars 2013 #514 Skrevet 29. mars 2013 Hvilken behandling da, JustLittleMe? Har vært på ski, første gang på lenge og det gikk faktisk bra denne gangen. Hehe.
Gjest LadySizz Skrevet 31. mars 2013 #515 Skrevet 31. mars 2013 Vært rolig her en stund nå.. Håper det står godt til med dere alle,og at dere har hatt en flott påske Selv føler jeg meg veldig sårbar for tiden. Gråter av lite,og tar meg fort nær av ting.. Mye usikkerhet i forhold til han jeg flyttet fra for en uke siden,og angsten er økende.. Slitsomt,men prøver å tenke så positivt som jeg kan,selv om det er svært vanskelig til tider.
JustLittleMe Skrevet 2. april 2013 #516 Skrevet 2. april 2013 (endret) Hvilken behandling da, JustLittleMe? Har vært på ski, første gang på lenge og det gikk faktisk bra denne gangen. Hehe. AFR og DPS har jeg kontakt med. Bra at det gikk bra da, hva gikk galt sist da? Endret 2. april 2013 av JustLittleMe
Mord-Sith Skrevet 2. april 2013 #517 Skrevet 2. april 2013 Så ufattelig lei. Men må bare holde ut. Avtaler må holdes.
JustLittleMe Skrevet 2. april 2013 #518 Skrevet 2. april 2013 Så ufattelig lei. Men må bare holde ut. Avtaler må holdes. Ikke alltid like lett, spørs når på dagen timene er satt opp, selv er jeg natt menneske. Noen andre som er det??
altflyter Skrevet 7. april 2013 Forfatter #519 Skrevet 7. april 2013 Lenge siden jeg har skrevet her inne. Har vært og er veldig dårlig, så har rett og slett ikke orket. Har såvidt sluppet innleggelse... Dagene blir tyngre og tyngre. Jeg håper det snur snart. Jeg føler jeg har mistet meg selv, og vet ikke lenger hvor jeg skal lete. I morgen blir det akuttime hos psykolog. Gruer meg. Hvordan går det med resten av gjengen?
altflyter Skrevet 12. april 2013 Forfatter #520 Skrevet 12. april 2013 Ikke alltid like lett, spørs når på dagen timene er satt opp, selv er jeg natt menneske. Noen andre som er det?? Det er rart med det, men jeg syntes natten er helt fantastisk. Det er stille, lite folk ute, mye mindre bråk rundt en. Ulempen er at man får mye tid til å sitte alene med tankene sine, og det er ikke alltid like positivt for min del. Hvordan er natten for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå