Gå til innhold

Motivasjon og støtte til oss med psykiske lidelser

altflyter

Anbefalte innlegg

Hei!

Flytte til Spania er det beste jeg noengang har gjort! Elsker livet her! Har møtt noen herlige mennesker, og sliter ikke med mareritt heller. Orket ikke gå ut igår (vært mye turer ut på natten, vi har gratis bar på et utested her). Men, jeg koste meg masse hjemme uansett (med et herlig menneske). Nå sitter jeg på balkongen i shorts og singlet med en venninne. Dette herlige mennesket jeg nevnte tidligere lager middag til oss ^^ namnam!

Hvordan går det i kalde Norge? (Tror ALDRI jeg vil tilbake)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Flytte til Spania er det beste jeg noengang har gjort! Elsker livet her! Har møtt noen herlige mennesker, og sliter ikke med mareritt heller. Orket ikke gå ut igår (vært mye turer ut på natten, vi har gratis bar på et utested her). Men, jeg koste meg masse hjemme uansett (med et herlig menneske). Nå sitter jeg på balkongen i shorts og singlet med en venninne. Dette herlige mennesket jeg nevnte tidligere lager middag til oss ^^ namnam!

Hvordan går det i kalde Norge? (Tror ALDRI jeg vil tilbake)

Så utrolig fint å høre at det går bra med deg! Høres kjempekjekt ut! :)

Jeg sitter og ser ut vinduet og lurer på om jeg skal orke å gå ut i regnet for å hente posten. Tror jeg venter til i morgen :P Men det går faktisk mye bedre med meg i dag. Har hatt en skikkelig dårlig uke, men i dag har jeg til og med giddet å smike meg!

Krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra med deg! Håper du fortsetter med oppdateringene! Jeg er kjempeglad på dine vegne :) Sitter faktisk og smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, høres kos ut! :)

Har snudd døgnet igjen (note to self: ikke låne andres remeron for å tvinge seg til å sove natten igjennom for å "begynne på ny frisk" dagen etter, det gjør bare alt verre :murvegg:), og stod opp for en time siden.

Nå skal jeg rydde og vaske litt, og etterpå skal jeg spille Skyrim!

FY! Aldri låne andre sine medisiner... (Snakker av erfaring)

Så kjekt! Jeg vurderer å begynne å game igjen, men tror ikke det er så lurt. Holder meg til wii-en min. Det er ikke fult så avhengighetsskapende, men veldig fint tidsfordriv :)

Kanskje du kan få noe å sove på av legen din. Vallergan eller Circadin :) De har jeg gode erfaringer med :)

Hvordan har dagen din vært hittil?

Endret av altflyter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Må vel si det har vært en bra dag idag,selv om angsten er veldig tilstede så klarte jeg å gjennomføre to møter,og handle,pluss at jeg har vasket hus. Egentlig ganske fornøyd over egen innsats idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her. Har hatt og har fortsatt en veldig tung periode... Skal prøve å holde dere mer oppdatert etter hvert... Hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ligger nå på sykehus i Spania. Falt ned en trapp med hodet først. Steintrapp. Brudd i hodet. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadySizz

Hei!

Jeg ligger nå på sykehus i Spania. Falt ned en trapp med hodet først. Steintrapp. Brudd i hodet. Jippi!

Huff,hørtes ikke bra ut! :/ Hva skjer nå da? Må du opereres eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her. Har hatt og har fortsatt en veldig tung periode... Skal prøve å holde dere mer oppdatert etter hvert... Hvordan har dere det?

Hei! :)

Er veldig forståelig at man blir stillere i en tyngre periode,men håper du føler deg bedre snart :)

Med meg går det greit nå. Har hatt en bra uke,og håper denne blir grei også.. Men er redd for en nedtur igjen,er så forferdelig når det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg får reise hjem idag. Ligget her siden lørdag. Får høre hva legen sier. Jeg vil ihvertfall tilbake til leiligheten min. Sykehusmaten smaker dritt. Det eneste jeg klarer å tenke på er toast, pommes frites og fakta..

Hun jeg bor med skal lage det til meg med en gang jeg kommer hjem. Stakkars, hun har dårlig samvittighet. Var hun som falt, så jeg prøvde å holde henne igjen. Dessverre dro hun med meg i fallet og landet oppå meg. Hun kom seg unna med et lite blåmerke. Jeg derimot ser for jævlig ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ånei! Hvor lenge må du ligge der? :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei! Hvor lenge må du ligge der? :klemmer:

Kom meg hjem nå. Med streng beskjed om å ligge i ro.... Hm. Blir spennende å se hvordan det går. Noen som vet noe om kraniebrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring til deg muffins :)

Jeg er inne i en ganske dårlig periode nå. I går brøt jeg sammen hos behandler og måtte ta taxi for å klare å komme meg hjem.

Skal til henne i morgen igjen. Prøver å holde ut og merker at hjernen liksom "blokkerer" alt jeg tenker på fordi det blir for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunekjær

God bedring muffins! Ta det med ro og spis god mat, så blir du nok frisk!

Her går det opp og ned, for en stund siden begynte jeg på nye medisiner som gjør meg litt bedre. Det er fortsatt tungt, men de verste destruktive tankene er borte. Håper det varer en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg er psykotisk. Det skremmer meg egentlig veldig for jeg forstår ikke helt hva det innebærer. Jeg skal ikke legges inn, men får oppfølging hver dag i en periode...

Kjekt å høre at det går bedre med noen av dere :)

Hvordan går det med deg, muffins? Bedre? Husker du å holde deg i ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg er psykotisk. Det skremmer meg egentlig veldig for jeg forstår ikke helt hva det innebærer. Jeg skal ikke legges inn, men får oppfølging hver dag i en periode...

Kjekt å høre at det går bedre med noen av dere :)

Hvordan går det med deg, muffins? Bedre? Husker du å holde deg i ro?

Jeg vet helt ærlig ikke hva det betyr jeg heller, men kan du ikke be noen forklare litt for deg da? Det å bli forklart hvordan ting fungerer er jo bedre sånn at en selv får bedre oversikt.

Godt å høre at noen passer på deg :)

Jeg har vært igjennom noen helvettes dager men begynner å komme meg igjen nå. Jeg går innmari fort i bånn men vipper på magisk vi like fort opp igjen.

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med AAT? (akutt ambulant team). De skal visstnok ringe meg på fredag og spørre om jeg vil komme inn til dps for en samtale eller hjem til meg. Vet ikke helt hva jeg skal forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med AAT? (akutt ambulant team). De skal visstnok ringe meg på fredag og spørre om jeg vil komme inn til dps for en samtale eller hjem til meg. Vet ikke helt hva jeg skal forvente.

jeg har veldig mange ulike erfaringer med dem. De pleier å være veldig dyktige! Har oppfølging av dem selv nå, og de ringer meg daglig for å høre hvordan det går.

Det er veldig stor forskjell på dem fra sykehus til sykehus. Første kontakten jeg hadde med et slikt team (som hørte til et annet sykehus), var ikke så positiv. Jeg måtte møte ute hos dem en dag i uken....

De jeg har nå, kommer hjem til meg og er veldig hyggelige og forståelsesfulle. Jeg kan ringe dem hele dagen fram til 21 om kvelden!

Noe spesielt du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!

Men så bra at du blir tatt vare på :hug:

Hvordan går det med hodet ditt, cupcake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! Hvordan har dagen deres vært? Min har gått overraskende bra :) Folk er veldig flink til å følge meg opp og ta meg på alvor. Det føles utrolig bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunekjær

Jeg merker at ting begynner å gå litt nedover etter at jeg har hatt det greit en stund. Håper det blir bedre fort, for jeg orker ikke en tøff periode til akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...