Gå til innhold

Motivasjon og støtte til oss med psykiske lidelser

altflyter

Anbefalte innlegg

Og helvete har brutt løs. Kan ingenting gå rolig? Den samme søsteren min som lagde helvete for en uke siden, slår til igjen. Hun er drit forbanna på meg fordi jeg skal til Spania og ikke hun. Hun nekter å snakke med meg, eller moren vår. Hun er så sjalu at det er sykt. Moren min sendte melding om spurte om hun vil bli med på hytten i ferien. Hun svarte: jeg gidder ikke sitte der å fryse når cupcake er i Spania.

Hvor gammel er hun egentlig? Må trøste moren min som sitter og gråter, føler meg slem som drar. Hun lager sånt her helvete hele tiden! I sommer var jeg i Spania med foreldrene mine, trengte å komme meg vekk. Hun skulle til syden med sin samboer. Vi var det i 3 uker. I 3 uker ringte hun og sendte meldinger hver dag for å fortelle oss hvor jævlig slemme vi er fordi hun ikke var med. Jeg må bare få dette ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og helvete har brutt løs. Kan ingenting gå rolig? Den samme søsteren min som lagde helvete for en uke siden, slår til igjen. Hun er drit forbanna på meg fordi jeg skal til Spania og ikke hun. Hun nekter å snakke med meg, eller moren vår. Hun er så sjalu at det er sykt. Moren min sendte melding om spurte om hun vil bli med på hytten i ferien. Hun svarte: jeg gidder ikke sitte der å fryse når cupcake er i Spania.

Hvor gammel er hun egentlig? Må trøste moren min som sitter og gråter, føler meg slem som drar. Hun lager sånt her helvete hele tiden! I sommer var jeg i Spania med foreldrene mine, trengte å komme meg vekk. Hun skulle til syden med sin samboer. Vi var det i 3 uker. I 3 uker ringte hun og sendte meldinger hver dag for å fortelle oss hvor jævlig slemme vi er fordi hun ikke var med. Jeg må bare få dette ut.

Hrmf, kjenner jeg blir småsint her jeg sitter.

At det går an å oppføre seg sånn! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf, kjenner jeg blir småsint her jeg sitter.

At det går an å oppføre seg sånn! :sjokkert:

Skjønner det ikke selv. Skjønner ikke hva hun driver med. Gjør meg skikkelig trist :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Fy faen. Nå sendte hun meg en melding: "nei jeg vil ikke snakke med deg. Du har aldri besøkt meg eller overnattet fordi du har vært for dårlig til å ta tog, eller redd for å være hos meg, også kan du plutselig ta fly til Spania og bo der. Koselig".

Det er bare jug. Jeg har besøkt henne og jeg har overnattet der, nei, jeg har ikke tatt tog. Fordi jeg hadde skikkelig togangst en periode. Så nå finner hun på grunner til å være sint, bare for å dekke over at hun er sjalu fordi jeg skal til Spania. Jeg sitter i sengen og gråter nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Nå sendte hun meg en melding: "nei jeg vil ikke snakke med deg. Du har aldri besøkt meg eller overnattet fordi du har vært for dårlig til å ta tog, eller redd for å være hos meg, også kan du plutselig ta fly til Spania og bo der. Koselig".

Det er bare jug. Jeg har besøkt henne og jeg har overnattet der, nei, jeg har ikke tatt tog. Fordi jeg hadde skikkelig togangst en periode. Så nå finner hun på grunner til å være sint, bare for å dekke over at hun er sjalu fordi jeg skal til Spania. Jeg sitter i sengen og gråter nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Uff! Det er kanskje dumt å si at du ikke må la det gå innpå deg, men det er hun som er urimelig og oppfører seg som en heks, og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet overfor henne.

Hun burde være glad på dine vegne, og hvis hun er så forbanna sjalu og har lyst til å dra til Spania så kan hun vel fikse den saken selv :klaske:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Det er kanskje dumt å si at du ikke må la det gå innpå deg, men det er hun som er urimelig og oppfører seg som en heks, og du trenger ikke å ha dårlig samvittighet overfor henne.

Hun burde være glad på dine vegne, og hvis hun er så forbanna sjalu og har lyst til å dra til Spania så kan hun vel fikse den saken selv :klaske:

Vanskelig å ikke la det gå inn på meg når moren min gråter fordi hun syntes det er så trist. Samtidig som jeg for hundrede gang får beskjed om å sende henne en hyggelig melding og beklage for at jeg skal få en bedre tur. Jeg gidder ikke det denne gangen. Jeg har ingenting å beklage. Jeg har jo ikke gjort noe.

Vel, hun har samboer og to store hunder. Og ikke mulighet til å reise nå. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å ikke la det gå inn på meg når moren min gråter fordi hun syntes det er så trist. Samtidig som jeg for hundrede gang får beskjed om å sende henne en hyggelig melding og beklage for at jeg skal få en bedre tur. Jeg gidder ikke det denne gangen. Jeg har ingenting å beklage. Jeg har jo ikke gjort noe.

Vel, hun har samboer og to store hunder. Og ikke mulighet til å reise nå. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så sjalu.

Hmmm, når moren din forteller at du må sende hyggelige meldinger og si unnskyld for at du skal oppleve noe fint, så synes jeg nesten at det høres ut som om hun er litt bortskjemt og har blitt dullet med.

At den dårlige oppførselen hennes funker fordi de rundt føler at de må gjøre ting for å blidgjøre henne, og at hun dermed har blitt vant til å få det som hun vil og blir grinete når andre opplever noe bra og hun ikke får være med..

Eller tar jeg feil?

Skjønner uansett at det går innpå deg når moren din blir så lei seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når moren din forteller at du må sende hyggelige meldinger og si unnskyld for at du skal oppleve noe fint, så synes jeg nesten at det høres ut som om hun er litt bortskjemt og har blitt dullet med.

At den dårlige oppførselen hennes funker fordi de rundt føler at de må gjøre ting for å blidgjøre henne, og at hun dermed har blitt vant til å få det som hun vil og blir grinete når andre opplever noe bra og hun ikke får være med..

Eller tar jeg feil?

Skjønner uansett at det går innpå deg når moren din blir så lei seg :(

Nope. Du tar ikke feil. Det er akkurat sånn jeg ser det selv. Problemet er jo at det nå er lettere å dulle med henne for å få henne blid, enn å faktisk ta et skikkelig oppgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Du tar ikke feil. Det er akkurat sånn jeg ser det selv. Problemet er jo at det nå er lettere å dulle med henne for å få henne blid, enn å faktisk ta et skikkelig oppgjør.

Skjønner den...

Et oppgjør er nok sikkert nettopp det som må til, men sånt stjeler så ufattelig mye energi og kan være utrolig opprivende :/

Men ikke la henne ødelegge gleden for deg - tenk, du skal til Spania! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 netter til alene :D Samboeren kommer hjem til mandag :D

Har så dårlig samvittighet for det... Jeg vet han kommer hjem, fordi han veit at jeg er sjuk igjen, noe som da utsetter utdannelsen hanses bare enda et år = (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en strofe jeg gjerne vil dele med dere.

"Alle visste at det var umulig, men så kom en som ikke visste det og gjorde jobben"

Grenser er til for å brytes, god lørdag fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du har gjort mye! Det er jo positivt. Selvom du ikke har sovet på to dager, så regner jeg med at det er noe du visste kom til å komme. Det går opp og ned. Vi må bare lære oss og ri ut den verste stormen. Dessverre.

Så bra! Jeg er utrolig glad på dine vegne :D kanskje du kan komme og besøke meg i Spania en dag, hvis du føler deg i form til det. Sol og varme er god for sjelen :klem:

haha :) det gjør jeg gjerne ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva søren! Kan hun ikke bare søke jobb der selv?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 netter til alene :D Samboeren kommer hjem til mandag :D

Har så dårlig samvittighet for det... Jeg vet han kommer hjem, fordi han veit at jeg er sjuk igjen, noe som da utsetter utdannelsen hanses bare enda et år = (

ikke tenk sånn :) det betyr bare at han er veldig glad i deg. Når han velger å komme hjem til deg er det fordi han syntes du er verdt det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva søren! Kan hun ikke bare søke jobb der selv?

Hun har samboer, så hun vil selvfølgelig ikke det. Men hun har sagt unnskyld på sin måte idag. Kjøpt en bikini til meg, så det går greit. Jeg er jo glad i henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje søsteren din sliter selv, Cupcake? Bare teorier her, selvsagt ... men det høres ikke ut som en normal reaksjon å bli misunnelig fordi søsteren får seg jobb utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et lite spørsmål. Jeg lider sv flyskrekk. Jeg har imovane 5 mg. Tar vanligvis en hvis jeg ikke får sove, men syntes ikke det funker så bra. Vurderer å ta to stykker før jeg går på flyet. Er det farlig? :-) bare fordi jeg vil sove som en stein under hele flyturen ^^

Hei,

jeg er ny her i denne tråden, men har mange års erfaring med samme problematikk som dere og jeg håper jeg kanskje kan bidra med noe etter hvert. Har akkurat lest gjennom hele tråden og vil gjerne kommentere ditt innlegg Cupcake ...

Først må jeg gratulere med jobben! Hurra :tommel: Så flott at du følger drømmen din :briller:

Du skriver at du vil ta dobbel dose Imovane på flyet ... jeg har tatt langt over det mange ganger og jeg tror ikke det er farlig, men hos meg gir det blackout når jeg tar mer enn jeg pleier. Ville bare si det slik at du vet at det kan bli sånn. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er ny her i denne tråden, men har mange års erfaring med samme problematikk som dere og jeg håper jeg kanskje kan bidra med noe etter hvert.

Hei til deg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er ny her i denne tråden, men har mange års erfaring med samme problematikk som dere og jeg håper jeg kanskje kan bidra med noe etter hvert. Har akkurat lest gjennom hele tråden og vil gjerne kommentere ditt innlegg Cupcake ...

Først må jeg gratulere med jobben! Hurra :tommel: Så flott at du følger drømmen din :briller:

Du skriver at du vil ta dobbel dose Imovane på flyet ... jeg har tatt langt over det mange ganger og jeg tror ikke det er farlig, men hos meg gir det blackout når jeg tar mer enn jeg pleier. Ville bare si det slik at du vet at det kan bli sånn. Lykke til.

Hei! Velkommen hit:-)

Litt blackout skal jeg tåle. Satser på å bli slått ut på flyet, så jeg kan våkne når vi lander. Er tar jo nesten 6 timer, så det blir en grei søvn ^^ Kan man forresten ha sånt i håndbagasjen? Hvis den ligger i orginalpakning med den lappen på? Vil helst slippe å ta det før jeg går igjennom kontroll. Kjipt om de ikke vil slippe meg på flyet fordi jeg er for sløv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...