Gjest Raggy Skrevet 7. februar 2013 #401 Skrevet 7. februar 2013 JEG FIKK JOBBEN!!!!!!! Grattis!!!! Blir spennende å følge deg fremover, heier på deg!
Cupcake92 Skrevet 7. februar 2013 #402 Skrevet 7. februar 2013 Se der ja Gratulerer så masse!! :D Tusen takk :D jeg er skikkelig, skikkelig glad!!!
Cupcake92 Skrevet 7. februar 2013 #403 Skrevet 7. februar 2013 Grattis!!!! Blir spennende å følge deg fremover, heier på deg! Takk :D åja, det sykeste er, jeg reiser antageligvis på tirsdag :D sol, varme, hav... aaaah :D
Gjest LadySizz Skrevet 7. februar 2013 #404 Skrevet 7. februar 2013 Føler meg svimmel og rar i hodet.. Såklart blusser angsten opp umiddelbart når slike ting skjer,så kjenner det begynner å bygge seg opp nå.. Faan! Vil bare få en god natts søvn,og en grei tur imorgen,men det spørs om den blir tyngre enn først antatt. Skulle vel bare holdt meg hjemme...
Cupcake92 Skrevet 7. februar 2013 #405 Skrevet 7. februar 2013 Føler meg svimmel og rar i hodet.. Såklart blusser angsten opp umiddelbart når slike ting skjer,så kjenner det begynner å bygge seg opp nå.. Faan! Vil bare få en god natts søvn,og en grei tur imorgen,men det spørs om den blir tyngre enn først antatt. Skulle vel bare holdt meg hjemme... Nei, det her går så bra Legg deg ned og slapp av litt. Pust rolig, og tenk på ditt "happyplace". Klisje, men det funker
Anoia Skrevet 7. februar 2013 #407 Skrevet 7. februar 2013 (endret) Føler meg svimmel og rar i hodet.. Såklart blusser angsten opp umiddelbart når slike ting skjer,så kjenner det begynner å bygge seg opp nå.. Faan! Vil bare få en god natts søvn,og en grei tur imorgen,men det spørs om den blir tyngre enn først antatt. Skulle vel bare holdt meg hjemme... Har du noe du kan distrahere deg med? Når jeg har tankekjør og angst synes jeg det er godt å få tankene over på noe annet. F.eks se på Animal Planet eller noe annet koselig og ikke altfor spennende, lese bok eller tegneserier, eller ha på radio eller musikk på skikkelig lavt volum, helt til øynene glir igjen av seg selv. Faktisk så er jeg nødt til å alltid ha bok med i sengen for å få sove. Av og til åpner jeg ikke boken engang, men det er trygt å ha den ved siden av seg sånn at jeg kan bare lukke opp boken og lese med en gang tankene begynner å kverne. Bok = min bamse! Endret 7. februar 2013 av Anoia
Cupcake92 Skrevet 7. februar 2013 #408 Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer!!!1!! Tusen takk! Jeg er så glad! :D
Gjest LadySizz Skrevet 8. februar 2013 #409 Skrevet 8. februar 2013 Har du noe du kan distrahere deg med? Når jeg har tankekjør og angst synes jeg det er godt å få tankene over på noe annet. F.eks se på Animal Planet eller noe annet koselig og ikke altfor spennende, lese bok eller tegneserier, eller ha på radio eller musikk på skikkelig lavt volum, helt til øynene glir igjen av seg selv. Faktisk så er jeg nødt til å alltid ha bok med i sengen for å få sove. Av og til åpner jeg ikke boken engang, men det er trygt å ha den ved siden av seg sånn at jeg kan bare lukke opp boken og lese med en gang tankene begynner å kverne. Bok = min bamse! Jeg bruker nok pcen min som distraksjon. Eneste som er dumt med det er jeg alltids finner noe å gjøre eller noe som kanskje er litt for interessant,slik at jeg blir liggende enda lengre våken enn nødvendig :/ Men er helt nødt til å ha den med meg på soverommet,blir helt rar uten. Også hjelper det å skrive her inne da,ingen tvil om det. Men er nok ingen gode metoder jeg har dessverre,for er vanskelig å komme seg ut av angstbølgen når den først har kommet synes jeg..
Avi Skrevet 8. februar 2013 #410 Skrevet 8. februar 2013 JEG FIKK JOBBEN!!!!!!! Gratulerer! Så fint for deg :D Kjenner at jeg hadde hatt veldig godt av å komme meg vekk også. Hvor fant du jobben? Og hvor lenge skal du være der?
Cupcake92 Skrevet 8. februar 2013 #411 Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer! Så fint for deg :D Kjenner at jeg hadde hatt veldig godt av å komme meg vekk også. Hvor fant du jobben? Og hvor lenge skal du være der? På nettet, bare søkte etter jobber i Spania. Blir i minst et år :D 1
Cupcake92 Skrevet 8. februar 2013 #412 Skrevet 8. februar 2013 Så et lite spørsmål. Jeg lider sv flyskrekk. Jeg har imovane 5 mg. Tar vanligvis en hvis jeg ikke får sove, men syntes ikke det funker så bra. Vurderer å ta to stykker før jeg går på flyet. Er det farlig? :-) bare fordi jeg vil sove som en stein under hele flyturen ^^
Harlekin Skrevet 8. februar 2013 #413 Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye, Cupcake! Det var nå helt utrolig godt gjort av deg, og det tok ikke lange tiden fra du søkte heller til jobben var din. Håper året i Spania blir så bra som du har tenkt deg!
Cupcake92 Skrevet 8. februar 2013 #414 Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye, Cupcake! Det var nå helt utrolig godt gjort av deg, og det tok ikke lange tiden fra du søkte heller til jobben var din. Håper året i Spania blir så bra som du har tenkt deg! Tusen takk :D Nei, det gikk skikkelig fort. Han sa at jeg har sneket skikkelig i køen, for de har hatt mange søkere. Så jeg føler meg utrolig heldig :D
altflyter Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #415 Skrevet 8. februar 2013 Så bra at du fikk den!!! Det fortjener du, cupcake du må holde oss oppdatert !
altflyter Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #416 Skrevet 8. februar 2013 Så et lite spørsmål. Jeg lider sv flyskrekk. Jeg har imovane 5 mg. Tar vanligvis en hvis jeg ikke får sove, men syntes ikke det funker så bra. Vurderer å ta to stykker før jeg går på flyet. Er det farlig? :-) bare fordi jeg vil sove som en stein under hele flyturen ^^ det er på ingen måte farlig jeg tok fire i en periode... Lykke til!
altflyter Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #417 Skrevet 8. februar 2013 I dag har jeg fått gjort mye! Holder tankekjøret under kontroll ved å rydde, vaske og se film. Har ikke sovet på nesten to døgn, så jeg er på vei opp dessverre. Jaja. Er egentlig litt glad. Fikk innvilget bostøtte, så nå har jeg 4000 kroner etter husleien er betalt! (I motsetning til før da jeg hadde 1000...). Det er en lettelse. Hvordan går det med dere? 2
Cupcake92 Skrevet 8. februar 2013 #418 Skrevet 8. februar 2013 det er på ingen måte farlig jeg tok fire i en periode... Lykke til! Da gjør jeg det. Så jeg kan sove hele veien. Som en stein Det tar ca en time før de virker? Må prøve å time det ^^
Cupcake92 Skrevet 8. februar 2013 #419 Skrevet 8. februar 2013 I dag har jeg fått gjort mye! Holder tankekjøret under kontroll ved å rydde, vaske og se film. Har ikke sovet på nesten to døgn, så jeg er på vei opp dessverre. Jaja. Er egentlig litt glad. Fikk innvilget bostøtte, så nå har jeg 4000 kroner etter husleien er betalt! (I motsetning til før da jeg hadde 1000...). Det er en lettelse. Hvordan går det med dere? Det er bra at du har gjort mye! Det er jo positivt. Selvom du ikke har sovet på to dager, så regner jeg med at det er noe du visste kom til å komme. Det går opp og ned. Vi må bare lære oss og ri ut den verste stormen. Dessverre. Så bra! Jeg er utrolig glad på dine vegne :D kanskje du kan komme og besøke meg i Spania en dag, hvis du føler deg i form til det. Sol og varme er god for sjelen
Ibanez Skrevet 8. februar 2013 #420 Skrevet 8. februar 2013 Gratulerer så mye cupcake Og til deg og altflyter med bostøtte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå