pantora Skrevet 12. april 2013 #521 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg synes nattene er deilig dersom jeg vil være våken, men dersom jeg vil sove ikke ikke får til, er de vonde (naturlig nok). Jeg er innlagt på sykehuset nå.. Vet mange sier at tiden går sagte men jeg synes dagene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 13. april 2013 #522 Del Skrevet 13. april 2013 AFR og DPS har jeg kontakt med. Bra at det gikk bra da, hva gikk galt sist da? Fikk ikke til å bremse eller noe, rett fram i ekstremt stor fart i en lang og sykt bratt bakke. under at det gikk bra og klarte å holde meg oppreist ! Det er rart med det, men jeg syntes natten er helt fantastisk. Det er stille, lite folk ute, mye mindre bråk rundt en. Ulempen er at man får mye tid til å sitte alene med tankene sine, og det er ikke alltid like positivt for min del. Hvordan er natten for deg? Samme med meg. Jeg elsker natten. Stille og rolig og ingen som bråker ute. Som regel alene om natten også. Men tankene øker med mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 13. april 2013 #523 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg synes nattene er deilig dersom jeg vil være våken, men dersom jeg vil sove ikke ikke får til, er de vonde (naturlig nok). Jeg er innlagt på sykehuset nå.. Vet mange sier at tiden går sagte men jeg synes dagene går fort! Helt enig med deg.. Dagene går faktisk fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 13. april 2013 #524 Del Skrevet 13. april 2013 Da jeg nylig har flyttet ble det sendt en ny henvisning til sykehuset for å få meg inn på behandling. Fikk brev i posten igår,fikk ikke time før 13.Juni!! Snakk om at ting skal ta tid.. Var jo igang der hvor jeg bodde tidligere,så hadde håpet jeg bare ble "flyttet over" på ett vis,men det ble jeg da altså ikke. Og det er time for "vurdering"..Vurdering for hva?? Regner med de kan se i papirene mine hva jeg trenger hjelp til.. Trenger i alle fall ikke en ny vurdering! OPPGITT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 14. april 2013 #525 Del Skrevet 14. april 2013 Da jeg nylig har flyttet ble det sendt en ny henvisning til sykehuset for å få meg inn på behandling. Fikk brev i posten igår,fikk ikke time før 13.Juni!! Snakk om at ting skal ta tid.. Var jo igang der hvor jeg bodde tidligere,så hadde håpet jeg bare ble "flyttet over" på ett vis,men det ble jeg da altså ikke. Og det er time for "vurdering"..Vurdering for hva?? Regner med de kan se i papirene mine hva jeg trenger hjelp til.. Trenger i alle fall ikke en ny vurdering! OPPGITT! Det der er det bare å venner seg til. Vurdering meg her og vurdering meg der blir det mye av til slutt. Skjønner at du er frustrert men det er da ikke lenge å vente til juni...!. Folk står jo i kø i flere år før de får noe som helst av behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 15. april 2013 #526 Del Skrevet 15. april 2013 Det der er det bare å venner seg til. Vurdering meg her og vurdering meg der blir det mye av til slutt. Skjønner at du er frustrert men det er da ikke lenge å vente til juni...!. Folk står jo i kø i flere år før de får noe som helst av behandling. Ja må vel det. Jo jeg synes det er lenge når jeg står midt i det. Vet alt om folk som venter for har vært der selv,hadde derfor håpet at det skulle gå greiere ettersom jeg var igang og i systemet,men så feil kan man ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 17. april 2013 #527 Del Skrevet 17. april 2013 Fikk noen plutselig tanker om selvskading inatt. Lenge siden sist.. Er nok litt mere ustabil enn jeg tror og vil fremstå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. april 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har begynt å skrive blogg... Noen ganger prøver jeg å latterliggjøre min egen tilværelse, mens andre innlegg er mer alvorlige... Bare å sjekke ut om dere vil... http://altflyter.blogg.no/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 22. april 2013 #529 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har begynt å skrive blogg... Noen ganger prøver jeg å latterliggjøre min egen tilværelse, mens andre innlegg er mer alvorlige... Bare å sjekke ut om dere vil... http://altflyter.blogg.no/ Så fin blogg! Har ikke fått lest alt, må legge meg straks, men skal lese mer av den i morgen Ser du nevner tegnebrett, er det du som har tegnet headeren? Liker uansett designet, det var skikkelig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 23. april 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 23. april 2013 Så fin blogg! Har ikke fått lest alt, må legge meg straks, men skal lese mer av den i morgen Ser du nevner tegnebrett, er det du som har tegnet headeren? Liker uansett designet, det var skikkelig kult! hehe. Er nok ikke jeg som har laget den nei, men liker den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 24. april 2013 #531 Del Skrevet 24. april 2013 Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå, mye som har skjedd. Trodde ting skulle bli bedre. Jeg visste at det kan skje at man detter tilbake igjen, men jeg orker ikke. Er tilbake på se meg i speilet, hate det jeg ser, hate hverdagen og livet. Tar meg igjen i å lure på om det faktisk er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 30. april 2013 Forfatter #532 Del Skrevet 30. april 2013 Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå, mye som har skjedd. Trodde ting skulle bli bedre. Jeg visste at det kan skje at man detter tilbake igjen, men jeg orker ikke. Er tilbake på se meg i speilet, hate det jeg ser, hate hverdagen og livet. Tar meg igjen i å lure på om det faktisk er verdt det. Trist å høre at du ikke har det bra Er du fortsatt i Spania? Selv er jeg blitt innlagt igjen og har det ganske ille, Menmen. Jeg får god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #533 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja... Da var jeg innlagt igjen. Lurer på når dette skal ta slutt. Blir sprø av å bli passet på av fremmede mennesker, men det må vel til. Begynner nesten å bli en vane. Heldigvis er det bare snakk om en ukes tid, så jeg slipper vel ut om et par dager når psykosen og alt det andre kaoset har gitt seg. Begynner å bli mektig lei av å ha bivirkninger på nye medisiner hele tiden Ikke mye lyd fra dere i det siste. Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 7. mai 2013 #534 Del Skrevet 7. mai 2013 *vinke innom og kaste rundt seg med klemmer og små rosa muffins til alle som måtte trenge det* Sånn siden det er en koselig måte for meg å få denne tråden på profilen min Plages selv med både det ene og det andre, er i behandling omtrent daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
argentum75 Skrevet 11. mai 2013 #535 Del Skrevet 11. mai 2013 Godt tiltak og mange sterke ord. Ser det har vært lite innlegg her i det siste. Så kanskje den kan gjenopplives? Jeg er en av disse som har sittet på begge sider av bordet. Har jobbet lenge i sterkpsykiatrien og har nok syndet og ment at jeg hadde løsningen uten å ha peiling. Er visse lærdommer man på oppleve for å kunne vite noe om. Traff av diverse årsaker veggen for noen år tilbake og sliter med å komme meg tilbake til der jeg var, men opplever at det går stabilt rett vei nå. Ser på tiden som syk selv som en livsendrende erfaring og ikke minst så har jeg skjønt at systemet er langt ifra perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #536 Del Skrevet 14. mai 2013 Godt tiltak og mange sterke ord. Ser det har vært lite innlegg her i det siste. Så kanskje den kan gjenopplives? Jeg er en av disse som har sittet på begge sider av bordet. Har jobbet lenge i sterkpsykiatrien og har nok syndet og ment at jeg hadde løsningen uten å ha peiling. Er visse lærdommer man på oppleve for å kunne vite noe om. Traff av diverse årsaker veggen for noen år tilbake og sliter med å komme meg tilbake til der jeg var, men opplever at det går stabilt rett vei nå. Ser på tiden som syk selv som en livsendrende erfaring og ikke minst så har jeg skjønt at systemet er langt ifra perfekt. Ja la oss få fart på denne igjen Flott at du føler ting går rett vei,da har du vel fått rett hjelp,og ikke minst stått på selv Systemet er helt klart ikke perfekt,men samtidlig må man vel være glad man får noe slags hjelp enn ingen.. Slik tenker jeg i alle fall,for ellers hadde jeg blitt gal av enkelte instanter vi har.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #537 Del Skrevet 14. mai 2013 Den siste tiden har vært ganske ok.. Men "ok" er nok langt ifra "bra" og "fint". Har mange dager hvor det føles ut som at alt er flott og fint,og klarer å ignorere angsten og de mørke tankene som kommer snikende til tider.. Men så har man drittdager da,og da er det virkelig dritt! Egentlig forstår jeg ikke hvordan man holder ut,men det er vel for at man håper og tror at ting vil bli bedre..En dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 15. mai 2013 #538 Del Skrevet 15. mai 2013 For en fin tråd! Kjente jeg ble litt glad når jeg fant frem til denne. Synes fokus på psykisk helse er minst like viktig som fysisk helse. Når det er lite fokus på det så tør ikke folk å stå frem, tror jeg. Det er fortsatt så tabu på en måte. Kanskje jeg skriver mer etterhvert. Begynte på ett langt innlegg her, men turte ikke legge det ut : P (Sosial angst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #539 Del Skrevet 20. mai 2013 Den siste tiden har vært ganske ok.. Men "ok" er nok langt ifra "bra" og "fint". Har mange dager hvor det føles ut som at alt er flott og fint,og klarer å ignorere angsten og de mørke tankene som kommer snikende til tider.. Men så har man drittdager da,og da er det virkelig dritt! Egentlig forstår jeg ikke hvordan man holder ut,men det er vel for at man håper og tror at ting vil bli bedre..En dag... Det kommer til å bli bedre dager. Når det er på det mørkeste vil det før eller siden bli bedre. Man må bare være tålmodig, tørre å gi seg selv pusterom og tid... Husk at det er viktig å ikke undertrykke sine egne følelser. Jeg sier ikke at du skal grave deg ned under dynen og slutte å gå ut, men prøv å aksepter ovenfor deg selv at "Nå for tiden har jeg det dritkjipt. Det er dumt, men sånn er det akkurat nå". Da aksepterer du at det er som det er, og husk at det er ikke det samme som å anerkjenne. Det er ikke greit, men det er sånn det er, og da må du prøve å gjøre det beste ut av det. <3 For en fin tråd! Kjente jeg ble litt glad når jeg fant frem til denne. Synes fokus på psykisk helse er minst like viktig som fysisk helse. Når det er lite fokus på det så tør ikke folk å stå frem, tror jeg. Det er fortsatt så tabu på en måte. Kanskje jeg skriver mer etterhvert. Begynte på ett langt innlegg her, men turte ikke legge det ut : P (Sosial angst) Her er det ingen krav om å utlevere seg selv Velkommen til boken vår. Om du velger å dele noe, eller bare lese er helt opp til deg, men jeg håper at uansett hva du velger, at du vil ha utbytte av det. Kanskje du føler deg mindre alene... Jeg har valgt å være åpen om sykdommen min for familie og venner. Det har ikke vært lett og jeg har møtt mange som er negative, og jeg har ikke tall på hvor mange som har kommet med den sedvanlige "kan du ikke bare ta deg sammen?". Dette vitner om lite kunnskap og forståelse. Jeg håper og tror at åpenhet er løsningen til at psykisk syke blir akseptert på samme måte som de som er fysisk syke. Det har kostet meg mye å være åpen, men jeg tenker at siden jeg har nok energi til å være det, må jeg tørre. Da slipper kanskje mange i framtiden å gå igjennom denne stigmatiseringen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #540 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har hatt noen vanskelige uker, men nå er ting i ferd med å bli litt lettere. Jeg skal snart skrives ut fra sykehuset, og håper det vil gå bedre enn det gjorde sist. I dag har jeg en tung dag, men jeg håper det vil komme bedre dager snart... Hvordan går det med dere andre? Har vært litt dødt her i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå