Gjest 1111 Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Noen som har prøvd disse posene du kan kjøpe fra Toro, du tilsetter bare vann (eller smør eller melk), baker ut og steker? Hvilke er å anbefale?
VesleBråka Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Brownies er dritgod, samme med eplekake. Jeg syntes gulrotkake var kjedelig (mulig alle gulrotkaker er kjedelig..), likedan krydderkake og sjokoladekake. Firkløverkake var også litt kjedelig.
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Tusen takk! hva med scones da? har veldig lyst på scones idag.. scones med rosiner! yum!
Brunhilde Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Sjokoladekaken er god, men jeg bruker melk istedet for vann. I den lille glasurpakken tilsetter jeg litt mer melis og kakao og blander med smør og kaffe. Da er den ikke kjedelig lenger!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Cookies er faktisk også overraskende god! Skulle akkurat til å si det samme. De ser litt kjedelige ut men smaker digg.
nessi Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Jeg vil IKKE anbefale muffinsen. Det skal jo være så mye olje i dem, og jeg syntes de bare smakte fett når det var ferdige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå