Gå til innhold

Dårlig råd, tips til butikker som har salg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Godt nyttår til alle.

2012 var et hardt år for meg økonomisk og 2013 blir ikke noe bedre.

Har nesten ikke klær igjen, det jeg har begynner å bli hullete/misfarget. For en jente er det nesten litt ydmykende å måtte gå i de samme klærne ganske ofte og samtidig se at andre kommer med nye plagg hver eneste dag.

Hittil har jeg prioritert undertøy og sokker men tenkte jeg skulle benytte meg av at det sikkert er salg mange plasser nå. Har funnet ut at jeg er veldig dårlig til å finne disse butikkene som har nedsatt pris på klær, så jeg lurte på om noen her inne kunne tipse meg om butikker som har salg nå?=)

Anonym poster: b2d87834e82e8e9025c7274c165324eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i januar - tipper jeg mange har salg. Cubus, hm, lindex, only, vero moda osv.... Følg med hele året! Er ofte salg, 20,30,50krosv :):)

Skrevet (endret)

Se på nettet til hm :) de hadde mye klær til billig penge syntes jeg:)

Og godt nytt år!:)

Endret av Tina87
AnonymBruker
Skrevet

ellos.no har masse salg nå :)

Anonym poster: cdba893e85f713c4573ff80d3547bd3c

AnonymBruker
Skrevet

alle kjedebutikkene har salg nå, så enkelt er det , og jeg trenger en bukse, genser og t-skjorte og et par bher og jeg hater å shoppe, men må runden rundt i morgen

godt nyttår til deg også

Anonym poster: 34cbc76e18e1790a1bce7ca49a1f64f2

Skrevet

Nelly.com har vel også salg, vil tro at de aller fleste har salg nå :)

Skrevet

H&M, bikbok, lindex.... mange butikker egentlig. stikk på et kjøpesenter!

ellers funker vel også fretex og andre brukthandler!

Skrevet

Bikbok har noen plagg til 29kr/49kr. Selvsagt er ikke alle like vakre, men jeg kjøpte en veldig fin bukse igår. Lindex har også plagg til 49kr/69/99. Hvis du venter litt til, så pleier Gina Tricot å ha 29kr/49/99. :)

Skrevet

Man må bytte ut klær innimellom, for ting slites ut, men at det skal være ydmykende å ha en begrenset garderobe? Neee...

Nå er det jo salg nærmest overalt.

• Liker 1
Skrevet

Mango. Var innom der i går, og der hadde de veldig godt utvalg. Det aller meste var sterkt rabattert, 50% på mye.

Skrevet

Hvis du skulle trenge sko, så har jeg ved flere anledninger fått 4 par sko til under 1000 fra www.gojane.com, inkludert frakt og moms. Finn couponcodes på nettet, så blir det billig, eller følg med hvis de har salg. Eller har de store kjedene mye salg nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...