AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan forhold har menn sånn generelt når det kommer til å svare på sms? Dersom jenta du er interessert i sender deg en melding og spør om dere kan møtes en dag, men du ikke aner når du har tid, lar dere da heller være å svare, uten å mene noe vondt med det? Eller tenker dere "svarer senere" for så å glemme hele greia, selv om du virkelig liker jenta? Anonym poster: f9225f5a5480fc7667c8dd4e580c3082
Obelix Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 (endret) -hvis du virkelig liker jenta... Da svarer menn med en gang...alltid.,... (nesten) Endret 2. januar 2013 av Obelix 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Er det ikke uhøflig å ikke svare? Jo, forsåvidt, men har inntrykk av at dere menn ikke ser på sms som så "seriøst", og at det derfor er tillatt å glemme å svare...Med min kvinnelige tankegang, er jeg livredd for å ikke svare på sms fra han jeg liker meget godt, nettopp fordi det ut fra min tankegang og mitt forhold til sms gir feil signaler å ikke svare. Han jeg er på flørtern med har nemlig ikke svart på mitt spørsmål om han har tid til å møtes snart...Han er riktig nok i utlandet i forbindelse med jobb, og telefonen hans mottar et drøss med både sms og oppringninger, så jeg velger jo å holde en liten knapp på at den bare har druknet... Anonym poster: f9225f5a5480fc7667c8dd4e580c3082
Gjest Bandit Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 SMS er jeg ikke særlig god på. Og mange menn med meg. Får jeg en sms så kan det ta evigheter før jeg faktisk merker at jeg har fått den, og dersom jeg driver med noe annet og ser meldingen, slipper jeg ikke alt jeg har i hendene for å svare. Så da kan jeg glemme det bort. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert. Hva med å ringe? Mobilen kan faktisk brukes til det og! 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 SMS er jeg ikke særlig god på. Og mange menn med meg. Får jeg en sms så kan det ta evigheter før jeg faktisk merker at jeg har fått den, og dersom jeg driver med noe annet og ser meldingen, slipper jeg ikke alt jeg har i hendene for å svare. Så da kan jeg glemme det bort. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert. Hva med å ringe? Mobilen kan faktisk brukes til det og! Godt å høre! Hvis du hadde vært han jeg holder på med, hadde du blitt oppgitt for at jeg henger meg så opp i at han ikke svarer/ er treg med å svare, når han viser veldig interesse når vi møtes eller han er den som sender sms? Ååå? Kan mobilen brukes til å ringe med også?! Det er bare det at jeg ikke vill bli oppfattet som masete... Anonym poster: f9225f5a5480fc7667c8dd4e580c3082
Gjest Bandit Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Godt å høre! Hvis du hadde vært han jeg holder på med, hadde du blitt oppgitt for at jeg henger meg så opp i at han ikke svarer/ er treg med å svare, når han viser veldig interesse når vi møtes eller han er den som sender sms? Ååå? Kan mobilen brukes til å ringe med også?! Det er bare det at jeg ikke vill bli oppfattet som masete... Anonym poster: f9225f5a5480fc7667c8dd4e580c3082 Nå har jeg en veldig god forståelse for at folk ikke er som meg, og det har nok han også. Jeg har et par venninner som omtrent svarer på sms'en før jeg er ferdig med å skrive den. Som sitter på mobilen sin konstant. Og disse synes selvsagt at jeg er heeeeeelt håpløs! Jeg synes ikke det er noe mindre mas med en telefonsamtale enn en sms, bare man kan gjøre det kort og greit. Og jeg hører som oftest at det ringer, men den plingen når en sms dukker opp, lett kan unngå øregangen min.
Akacia Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har en samboer som hater telefonen sin. Mest fordi den ringer og piper 24/7 fra jobb, men også fordi han ikke liker mas. Han kan fort glemme å svare fordi han er opptatt når han får sms'en, eller så har han ikke tid til mer enn å lese den og glemmer å svare. Får han et spørsmål på sms kan det godt hende at han ringer 8 timer senere for å gi et svar (om han ikke har glemt det). Han var jo litt "flinkere" til å svare i begynnelsen av forholdet, men det kom helt ann på hvordan situasjonen var når han fikk sms'en. Faren min er enda verre, han svarer ALDRI på sms. Han har heller ikke tid, og ser ikke på det som viktig hvis man ikke ringer. Det blir det samme med samboeren, han regner med at jeg ringer hvis det er noe jeg vil/må ha svar på - og slik har det alltid vært. Så konklusjonen er at folk er veldig forskjellige på dette området. Han kan ha glemt det, tenkt på det, vært opptatt osv osv. Så jeg ville ikke lagt for mye tanke i det, det betyr ikke nødvendigvis at han ikke liker deg ihvertfall..
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har en samboer som hater telefonen sin. Mest fordi den ringer og piper 24/7 fra jobb, men også fordi han ikke liker mas. Han kan fort glemme å svare fordi han er opptatt når han får sms'en, eller så har han ikke tid til mer enn å lese den og glemmer å svare. Får han et spørsmål på sms kan det godt hende at han ringer 8 timer senere for å gi et svar (om han ikke har glemt det). Han var jo litt "flinkere" til å svare i begynnelsen av forholdet, men det kom helt ann på hvordan situasjonen var når han fikk sms'en. Faren min er enda verre, han svarer ALDRI på sms. Han har heller ikke tid, og ser ikke på det som viktig hvis man ikke ringer. Det blir det samme med samboeren, han regner med at jeg ringer hvis det er noe jeg vil/må ha svar på - og slik har det alltid vært. Så konklusjonen er at folk er veldig forskjellige på dette området. Han kan ha glemt det, tenkt på det, vært opptatt osv osv. Så jeg ville ikke lagt for mye tanke i det, det betyr ikke nødvendigvis at han ikke liker deg ihvertfall.. Takk, takk, takk! Tror nok at jeg bør slutte å legge så mye vekt på smser... Anonym poster: f9225f5a5480fc7667c8dd4e580c3082
Gjest *Maja* Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er dame og er treig på sms'er. Er jeg opptatt så er gjerne mobilen på lydløs og jeg hører den kun hvis folk ringer for da vibrerer den som en gærning, men sms'er kan lett bli overhørt.
Majott Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Er man interessert i noen, er det ikke sånn da at man venter litt på at akkurat den personen gir lyd fra seg? Akkurat de smsene drukner vel ikke i sms fra alle andre?
Gjest strykebrett Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Er man interessert i noen, er det ikke sånn da at man venter litt på at akkurat den personen gir lyd fra seg? Akkurat de smsene drukner vel ikke i sms fra alle andre? Det samme tenker jeg. Kan være treig med å svare og av og til glemme meldinger, men om det er en jeg er interessert i så blir jeg jo litt oppgira når jeg får melding, og glemmer det definitivt ikke.
Gjest Bandit Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Er man interessert i noen, er det ikke sånn da at man venter litt på at akkurat den personen gir lyd fra seg? Akkurat de smsene drukner vel ikke i sms fra alle andre? Jeg har allikevel ikke mobilen i hånda mens jeg venter. Jeg kan tenke på og savne en person selv om mobilen min er til lading. Det er ikke slik at jeg går rundt med mobilen i hånda sånn i tilfelle hun skulle sende en sms. Jeg fortsetter da å leve mitt eget liv selv om jeg er interessert i noen. Og er det viktig nok, så ringer hun.
Gjest Bond Skrevet 2. januar 2013 #14 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror ikke det finnes noe fasitsvar som gjelder menn generelt og sm (eller noe som helst annet for den slags skyld). Finnes sikkert de som sitter med telefonen og venter for Den SMS-en når de liker noen, og finnes de som kanskje er utrolig trege angående sms selv når de er interessert. Og finnes sikkert også de som er konfliktsky og bare ignorerer sms for å hinte om at man ikke er interessert. Så tror nok ikke man skal trekke så alt for mange konklusjoner ut i fra dette. Det finnes ingen regler som gjelder absolutt alltid angående dating.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå