AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Jeg synes bare det blir mer og mer av barn med diverse diagnoser, barn med dårlig oppførsel som det er bare bråk og tull med og uoppdragnde barn. Hva er det dette skyldes? Har det bare alltid vært sånn, men mer synlig nå bare? Det snakkes vel mer om nå enn for 10-20 eller 50 år siden. Eller har vi gått helt berserk med å stille diagnoser i hytt og pine? Jeg synes også det er ekstremt mange barn/ungdommer som sliter psykisk nå i dag, det hørte jeg ikke om før. Anonym poster: e3b21ae1f31f5d9e0f84f0279e267db3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror kanskje det er mange som blir diagnostisert på feil grunnlag. Vi har flere barn i vennekretsen som har fått diagnosen ADHD, men den har etterhvert blitt endret igjen. De var egentlig bare hyperaktive og foreldrene taklet dem dårlig. Men det er nok også mange riktige diagnoser som ikke ble stilt tidligere pga det ikke var forsket nok på / leger kunne ikke stille diagnose osv. Men jeg er helt enig med deg, det er utrolig mange barn med dårlig oppførsel. Men leser man nok innlegg her inne synes jeg ikke det er så rart lenger. Det er jo så populært å la ungene være med å bestemme alt fra de er bittesmå, og skulle forhandle med ungene om alt. Anonym poster: 2f855374fcf567bb9b1f4f5cdfa6b11c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå