Gjest Anonym Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei:) Er det noen det ute som kan hjelpe meg litt? Jeg har vært sammen med kjæresten min ett år, og han er verdens beste mann. Men han er noe forvirrende seksuelt! Litt om vårt seksliv først! Til å begynne med i forholdet var jeg veldig klar hele tiden, men han kunne reagere med å slå vekk hånda mi, late som han sovnet,eller bare snu seg å si at han ville sove! Men han skrev mange mailer til meg med seksuell undertone. Samt at han de første gangene vi hadde sex kunne bruke litt skittent språk når vi hadde sex. Nå har vi sex bare i helgene, og han sier ikke noe før, under eller etter akten av seksuell undertone. Dette er forsåvidt greit, men det som frustrerer meg mest, er at han ellers i døgnet kan være veldig seksuell i sin oppførsel mot meg. Som å late som han vil trenge inn i meg bakfra når han går forbi meg, kysse meg mye rundt ørene og halsen (han vet at dette er en erogen sone hos meg) etc! Men han sier at dette er å være leken! Men jeg blir jo veldig klar når han gjør dette:( Når jeg spør han om hva han liker, så vil han ikke svare på dette, og det gjør meg utrygg!! Jeg tør nesten ikke å prøve meg på han lenger Når vi skal ha sex så runker han til han er klar, ikke noe kosing på meg( han konsentrerer seg bare på seg selv) Jeg vet ikke om han liker kroppen min. Han har nesten aldri tatt på meg når jeg er naken Kan noen der ute være så snill å gi meg noen råd om hva jeg skal gjøre?? Er det bare jeg som overtolker ting?? Jeg er ikke så veldig erfaren, da jeg har vært i ett sexløst ekteskap i 17 år HJELP:-O Blir veldig glad for tips
Karenina Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Dette tror jeg er en av de problemstillingene hvor dere begge er nødt til å sette dere ned og snakke skikkelig om det. Du må forklare ham hvordan du opplever dette, slik som du har skrevet her.
Gjest Anonym Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Dette tror jeg er en av de problemstillingene hvor dere begge er nødt til å sette dere ned og snakke skikkelig om det. Du må forklare ham hvordan du opplever dette, slik som du har skrevet her. Ja jeg prøver det! Men har ikke så lett for å prate etter det ekteskapet jeg har vært i. Og jeg kunne trenge noen råd om hvordan jeg skal gjøre dette. ( er vel i tilegg redd for å miste!!) selv om jeg vet at han er glad i meg! Er ei skikkelig prate pingle :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå