heisann123 Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har vært forelska i den samme gutten i over 2 år nå, og for noen uker siden sendte jeg han en melding der jeg skreiv at jeg liker han og han ikke måtte bli sur fordi jeg ikke kan noe for det. Han svarte "jeg er ikke sur i det heletatt. tar det bare som et kompliment ". Har snakka om det med venninnene mine, men de er også litt usikre på betydninga av dette. Så jeg tenkte å høre litt med dere som er uteforstående hvordan dere tolker meldingen. De få gangene jeg har møtt han etterpå har egentlig ikke vært noe forskjellig i forhold sånn det var før, riktignok så har jo mange andre folk vært tilstede de gangene da (div.familie og venner og sånt) (han er en veldig snill og litt skjenert type) Vil gjerne ha synspunkter både fra gutter og jenter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 1) han mener bokstavelig talt det han skriver i melding. Han er ikke sur, og han tar det som et kompliment. Det er med andre ord helt OK at du liker han. 2) samme som over + at han kan eventuelt være glad for at du liker han. Du får flørte videre med han og se hva som skjer. Anonym poster: 256e30359990e7a32e8c3ea7a5bdb6d4 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror han ikke er interessert i noe romantisk med deg, men samtidig er han heller ikke en oppblåst idiot. Han setter pris på komplimentet og ønsker å kommunisere til deg at du ikke skal være flau over å ha sendt den meldingen, selv om han ikke er interessert. 6
Ananas. Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Vi vet jo ikke hva han tenker, men han var jo iallefall ikke avvisende. Jeg tipper at han enten synes det er hyggelig at du liker ham, selv om han ikke liker deg på den måten, eller at han er litt interessert i deg og, eventuelt at han bare svarte deg på en fin måte for at du ikke skulle føle at du hadde dummet deg ut. Det kan du jo egentlig ikke vite uten å faktisk ta kontakt med ham og finne det ut. 1
heisann123 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2013 Takk for svar jeg burde egentlig bare spørre han rett frem hva han tenker om det, men jeg tør liksom ikke. og dessuten er vi aldri alene sammen, så muligheten er der på en måte aldri..
Gjest SpaceBaby Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Takk for svar jeg burde egentlig bare spørre han rett frem hva han tenker om det, men jeg tør liksom ikke. og dessuten er vi aldri alene sammen, så muligheten er der på en måte aldri.. For å være helt ærlig har du alllerede gitt ham en kjempemulighet til å fortelle deg at han liker deg uten noen risiko for avslag. Tror desverre ikke det er så mye å hente her, ihvertfall ikke for øyeblikket. Men du kan jo alltids forsøke å sjarmere ham i senk (husk pessar i så fall). 3
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 (husk pessar i så fall). Og unngå å snurpe det.
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror han ikke er interessert i noe romantisk med deg, men samtidig er han heller ikke en oppblåst idiot. Han setter pris på komplimentet og ønsker å kommunisere til deg at du ikke skal være flau over å ha sendt den meldingen, selv om han ikke er interessert. Også kalt "drittsekk" blant forsmådde kvins.....
heisann123 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2013 hahaha, tror ikke jeg er helt typen til det, men jeg kan jo altids forsøke ;P
Gjest Wanderlust Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Enig med SpaceBaby. Selv om du sier at han er sjenert, så burde han kunne klare å åpne seg ovenfor deg om han er interessert når du kommer med en slik erklæring. Så jeg ville dessverre ha tolket det som at han ikke er interessert. Det betyr jo ikke at han ikke kan bli det i fremtiden da, men ville ikke holdt pusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå