Gå til innhold

Andersson LED 3241FDC PVR

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en ok tv eller bør man helt styre unna Andresson? Har ikke de største kravene til en tv. Liker prisen, at man får den i hvit samt at den kun er 3,8 cm dyp men vil ikke kjøpe en kommende katastrofe heller.

På forhånd takk! :)

Info fra Netonnet:

Andersson LED3241FDC PVR White 32" Full HD LED-TV er utstyrt med blant annet innebygd digital-TV-mottaker, opptaksfunksjon via USB, samt en rekke tilkoblingsmuligheter. Den har en innebygd mediaspiller, så du kan koble til et USB-minne og spille av film (bl.a. Matroska), musikk og bilder direkte på TVen. Takket være LED-belysningen er TVen kun 3,75 cm dyp, så den egner seg godt til å bli hengt på veggen.

LED-belysning

En Edge LED-TV er egentlig en LCD-TV, men har en annen type belysning, nemlig dioder. Det gir flere fordeler i forhold til en vanlig LCD-TV. Flatskjermen blir slankere, og energiforbruket senkes. En annen fordel er at man får en bedre kontrast, og bedre sortnivå. Det gir rett og slett et mer virkelighetstro bilde.

Innebygd digital kombituner (MPEG2/4**)

Andersson LED3241FDC PVR White har en innebygd digital-TV-mottaker for bakkesendt TV (DVB-T), og digital-TV via kabel (DVB-C). Det gir mulighet for å se TV uten en egen digitalboks. Den har en CI+-port på siden hvor man kan koble til en CA-modul (tilbehør) og et programkort for mottak av betalkanaler (abonnement tegnes separat).

Opptaksfunksjon (PVR) via USB*

Takket være den innebygde PVR-funksjonen (Personal Video Recorder) i Andersson LED3241FDC PVR White kan du ta opp eller pause digital-TV program via den innebygde digital-TV mottakeren (DVB-T/C) uten behov for en ekstern digital-TV boks eller en DVD-opptaker**. Denne smarte funksjonen lar deg ta opp eller pause digital-TV direkte på TVen via en tilkoblet USB-enhet*.

Anonym poster: 362652396ff2741b6017af7f566cc4f3

Gjest Blondie65
Skrevet

Uten å vite hva du skal betale, er det vanskelig å gi råd.

Generelt vil jeg anbefale deg å søke på google på TV typen du skal kjøpe, da kommer det frem tester og forbrukeromtaler.

Jeg har ikke hørt om dette merket før, det gjør meg skeptisk. Jeg ville også valgt en større TV - men dette er selvsagt en smakssak.

Jeg har selv en LED lyst TV med innebygget dekoder - og er fornøyd med denne. Sjekk om det er 1,- tilbud for kortholder fra digital tv leverandør der du kjøper TV.

AnonymBruker
Skrevet

Den koster 2390,- billig altså! men for en tusing får jeg nok en samsung som helt sikkert er verdt det, men likte denne tv. Så lenge kvaliteten er ok selvsagt.. Lite omtaler på nett på den desverre. Har liten plass så denne kommer til å virke stor i leil.:)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville kjøpt et mer anerkjent merke med anmeldelser - f.eks, LogiTech, Panasoniic eller Phillips.

Skrevet

Jeg ville holdt det merket på en solid armlengdes avstand. Det at de kaller det LED betyr ikke allverden heller, det er fortsatt en LCD-TV.

Sjekk prisjakt, så ser du at du får kjente merker for under den prisen, så hvorfor velge Andersson? (Med mindre du er veldig hekta på The Matrix da)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt det merket på en solid armlengdes avstand. Det at de kaller det LED betyr ikke allverden heller, det er fortsatt en LCD-TV.

Sjekk prisjakt, så ser du at du får kjente merker for under den prisen, så hvorfor velge Andersson? (Med mindre du er veldig hekta på The Matrix da)

Hvordan?

Skrevet

Hvordan?

Det at de kaller det en "LED tv", betyr bare at de har byttet ut "baklyset" med LED. Begge typene tv har et helt alminnelig LCD panel foran baklyset. Det er mer kvaliteten på panelet enn bakbelysningen som utgjør den store forskjellen.

Slik markedsføringen gjerne er, ledes man til å tro at en slik "LED tv" bruker LEDs til å tegne opp bildet. De finnes også, men er grisedyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...