Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny laptop og jeg ser at den kommer med Windows 8.

Er det noen her som har det og kan dele mening og erfaring?

Anonym poster: 2078550224317d1200038cd7818b5ddd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Windows 8 var ræva. For å være helt ærlig. Syntes ikke noe om det i det hele tatt! Jeg bruker startmenu8 som er et program som er likt windows 7. Takk gud for det programmet, for å si det sånn!

Anonym poster: c8833a7b9e3cb9066ad969ca5757cd45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe ny Dell laptop, men ser at alle har Windows 8. Er det noen som vet om man kan bestille med Windows 7 istedet?

Skrevet

win8 funker. det er veldig tydelig at det er langt opp med touchscreen in mind, men jeg liker systemet - selv om jeg ikke er helt på godfot med hvor ting er alltid.

dette systemet gjør databruk så pokkers enkelt at enhver fjott med ti tommeltotter greier bruke en datamaskin.

Gjest brutal mann
Skrevet

Windows? Det er så 1998...

Men ellers, så tja, hvem bryr seg? Har sett på det, tatt på det og fant det ulidelig kjedelig. Var hverken fugl eller fisk. Verden beveger seg i en helt annen retning en den retningen Microsoft vil du skal gå. Min erfaring er at W8 er irrelevant allerede ved lansering. Desktop og laptop er nemlig en døende rase.

Skrevet (endret)

Windows? Det er så 1998...

Men ellers, så tja, hvem bryr seg? Har sett på det, tatt på det og fant det ulidelig kjedelig. Var hverken fugl eller fisk. Verden beveger seg i en helt annen retning en den retningen Microsoft vil du skal gå. Min erfaring er at W8 er irrelevant allerede ved lansering. Desktop og laptop er nemlig en døende rase.

Ingenting med Windows er "så 1998". Kan forsåvidt si meg enig i at desktop og laptop er døende enheter for allmennheten, men det er jo akkurat derfor Windows 8 er så genialt, siden det hovedsaklig gjør seg best på en touchenhet som f.eks.. en tablet?

Windows 8 er et bra operativsystem. Det tar kanskje en stund å bli vant med det nye brukergrensesnittet, men OSet i seg selv er mindre ressurskrevende og raskere i bruk enn hva Windows 7 er. Det er ingen grunn til å være redd for å forandring, og jeg tviler på at Windows 8 vil skuffe deg etter ei uke i bruk.

Endret av Klatt
Skrevet

Om du ikke har brukt Windows 7 siden det kom ut, så kan du fint gå for W8.

For de som har brukt w7 så vil vel overgangen til w8 være litt som en "nedgradering" eller en ny måte å gjøre ting mye mer tungvindt.

Mener at ting som kunne utføres med få tastetrykk må gjøres med langt flere nå i W8, gjelder ikke alle tingene da men noen.

Apps er vel det jeg liker best med W8, selv om jeg savner mine gadges som jeg brukte i W7.

Metro UI er noe man bare må bli vant med eller installere startmenu8.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker W7 og har brukt det siden det kom ut. Jeg prøvde W8, men er rett og slett skuffet. Har man ikke touchscreen, så trenger man ikke W8. For vanlig laptop vil jeg velge W7 istedet for W8.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så begynner jeg å tenke på de norske bokhandlernes ebokløsninger når jeg prøver en pc med win8. Det er så tydelig at det er en halvhjertet innsats, de blir dradd motvillig inn i et marked de aller helst kunne tenke seg ikke eksisterte.

Anonym poster: f4cdbc57f14c076cea97b2ba3f910e9b

AnonymBruker
Skrevet

Windows 8 fungerer greit og i verste tilfelle så skaffer du Start8.

Anonym poster: 1b93f56f3b8a2b471cb776ab379278ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...