Gå til innhold

Aldersforskjell, med jenta som eldst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om aldersforskjeller som dette http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10064204 ?

Jeg har lagt merke til at flere og flere kjendiskvinner har funnet seg yngre menn, og denne skrudde verdenen vi lever i fungerer jo slik at når det er akseptert i Hollywood, er det akseptert i resten av verden også. Men hva er deres personlige mening? Jeg er en 26 år gammel jente som har vært sammen med en som nå er 20 siden vi var 24 og han var 18. Vi klikker så bra på så utrolig mange områder og har det så morsomt sammen. Jeg føler meg trygg og fri sammen med han, og har det så godt. Jeg er kanskje litt barnslig for alderen, og han er svært voksen for alderen. Vi er på samme nivå. Vi skal flytte til våren, og jeg har egentlig aldri bodd alene før (leier av foreldre). Vi er kjempespente og gleder oss så mye. Og vi har lyst til å kjøpe oss en hund. Han har lyst på barn, men det er ikke jeg klar for i det hele tatt enda. Men jeg føler at vi er på samme nivå da. Det er bare et problem. Han har bare hatt en slags kjæreste. Mer en flørt som varte en veldig veldig kort periode. Og han hadde aldri hatt sex før meg. Han sier bestemt at han ikke bryr seg om det. Og blir småirritert og svarer "folk er forskjellige!!" når jeg "maser" og spør om det ikke er et problem for han at han ikke har så mye erfaring. Han har heller aldri vært på byen. Dessuten er jeg veldig redd for å bli dømt. Jeg innrømmer det. Jeg bryr meg om hva andre mener... Så, hva tenker dere om denne aldersforskjellen?

Anonym poster: fa14e7294ade398741d718678a58a09a

Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

jenter lever lengre enn menn ;)

er 9 års forskjell mellom min mormor og min morfar :)

Og 11 års forskjell mellom min farmor og farfar, farfaren min er død da, av naturlige årsaker :)

Er ikke noe galt i det x)

Gjest ms_kwang
Skrevet

forresten dere er på samme alder som min bestekompis og meg :fnise:

Jeg er kjempe glad i han og han i meg, er bare 2 ting som stopper oss.

1. Han bor i england -.-

2. jeg går rundt å tenker på at lillebroren min er eldre enn han :fnise:

Med meg og J, vi har samme type humor og alt bare klaffer for oss også, vi til og med avslutter setningene vi sier sammen, er skikkelig sykt (soul mate!)

Hadde han enda bodd i norge så ville jeg gått for han!

AnonymBruker
Skrevet

Det er dårlig gjort av deg å ikke stole på ham når han sier at det ikke er noe problem at han ikke har erfaring. Bare fordi du har gjort dine erfaringer, betyr ikke det at han trenger det samme som deg.

En venn av meg og kona hans har bare hatt hverandre, ingen andre sexpartnere, kun han hadde et par jenteflørter da han studerte, ellers har det alltid bare vært de to, og det holder som bare det.

Samboeren min er 11 år yngre enn meg og vi ble sammen da han var 21, flyttet sammen etter bare fire måneder. Det har gått helt fint, vi er sammen på sjuende året nå, og han har tilbragt nesten hele sitt voksenliv sammen med meg.

Så ja, folk er forskjellige.

Anonym poster: e2ad42666bb9e29556c2c139a6e2813d

• Liker 2
Skrevet

Jeg og eksen ble sammen med to års aldersforskjell med meg, jenta som eldst. Det var en rar tanke å venne seg til, fordi jeg fikk mye kritikk, men det handler om å være trygg på seg selv og å stole på partner, med alt annet. Det ble ikke slutt pga umodenhet, men fordi studieveier brakte oss til forskjellige plasser. Uansett, ja det går. Ikke noe problem. :)

Gjest susidusi
Skrevet

Jeg er eldre enn kjæresten min. Riktignok bare 1 år da. Har fått en del kommentarer på det, men velger å ikke bry meg om det :) er man glad i hverandre så spiller det ingen rolle. På mange måter vil jeg si at han faktisk er eldre enn meg mentalt, til tross for at vi er ganske unge mennesker begge to :)

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg generelt ikke om aldersforskjeller, men 4 år er ingenting.

Angående antall sexpartnere, ikke mas, sikkert ikke noe gøy for han å høre uansett. Jeg hadde ikke brydd meg om jeg var han, men han kan jo ikke svare noe annet enn det han svarer uansett.

Anonym poster: 88ec832bb1a39926ed919b4a6f6f7cef

AnonymBruker
Skrevet

Hva andre gjør er noe jeg er likegyldig til.

Jeg faller for eldre menn mens yngre menn faller for meg =/

urettferdig!

Anonym poster: 7531e96523b011fdec38717ad70711e9

Skrevet

Jeg er eldre enn kjæresten min. Riktignok bare 1 år da. Har fått en del kommentarer på det, men velger å ikke bry meg om det :) er man glad i hverandre så spiller det ingen rolle. På mange måter vil jeg si at han faktisk er eldre enn meg mentalt, til tross for at vi er ganske unge mennesker begge to :)

Hvor gamle er dere og hva slags kritikk? Skjønner ikke hvordan det går ann å kritisere et par med en gang jenta så vidt er 1-2 år eldre. Er det virkelig så rart? :)

AnonymBruker
Skrevet

Rart å høre folk si at de får reaksjoner på så liten aldersforskjell. Bare fordi det er "andre veien" enn det kanskje pleier å være? Er vi virkelig ikke kommet lenger her i verden? Eller er det bare noe de innbiller seg fordi de selv har en fiks idé om at det er rart..... jepp,jepp

Men hvorfor det da? Ingenting merkelig med litt aldersforskjell, uansett hvilken vei. Man velger jo å bli sammen med noen man passer sammen med. Alder har ingenting med det å gjøre.

TS du bør slutte å mase om dette her, ellers risikerer du at han går lei, eller eventuelt at han får det for seg at du har rett. Og hva er vitsen med det. Kos dere sammen så lenge dere trives sammen, det er det eneste som betyr noe.

Anonym poster: cb6fbef5705d1d8a44872830e4d49849

Skrevet

Du må nok bare stole på han. Min ex mann møtte jeg da han var 19 og jomfru, jeg var 20 og ikke jomfru. Vi var sammen i 10 år, og det var jeg som gikk fra han.

Ellers var min siste eks 5 år yngre enn meg.

Og jeg driver nå og flørter med en 9 år yngre mann på facebook. Og han er ute etter et seriøst forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...