Gjest LoisLane Skrevet 11. mars 2004 #1 Skrevet 11. mars 2004 Urk! har et par kviser på brystet som aldri forsvinner. prøver å klemme dem ut med jevne mellomrom, men neida. Ikke store, men en rød liten flekk med en liten klump inni. Ulekkert! Hva gjør jeg for å få dem bort???
Saga Skrevet 11. mars 2004 #2 Skrevet 11. mars 2004 Du kan prøve basiron som fåes kjøpt på apotek. Ellers vet jeg at leger har en krem som får bort urenheter på 2 dager som de gir ut til kvinner som skal ha brystoperasjoner, men den er tilgjengelig for kvinner som er plaget også.
Gjest Virvel Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Bruker du balsam i håret? Det kan gi kviser på brystet/ryggen. Se om det hjelper å vaske godt etter at du har skylt ut balsamen.
Veronal Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Du kan prøve basiron som fåes kjøpt på apotek. Ellers vet jeg at leger har en krem som får bort urenheter på 2 dager som de gir ut til kvinner som skal ha brystoperasjoner' date=' men den er tilgjengelig for kvinner som er plaget også.[/quote'] Vet du hva slags krem dette er? Jeg sliter med talgproduksjonen mlm. brystene etter at jeg ble brystredusert/-løftet for 7 måneder siden!
Fakse Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 For meg fungerer det godt å rense huden der på samme måten som ansiktshuden, og smøre med samme fuktighetskrem. Kviser kan komme av at huden kompenserer for at den er tørr ved å produsere mye talg. Om du er nøye med å tilføre fuktighet forebygger du problemet.
Saga Skrevet 13. mars 2004 #6 Skrevet 13. mars 2004 Nei, det vet jeg ikke, for jeg har ikke fått den enda, men det kan jo ikke være verre enn å bestille en konsultasjonstime eller ta en telefon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå