Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Urk! har et par kviser på brystet som aldri forsvinner. prøver å klemme dem ut med jevne mellomrom, men neida. Ikke store, men en rød liten flekk med en liten klump inni. Ulekkert!

Hva gjør jeg for å få dem bort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve basiron som fåes kjøpt på apotek. Ellers vet jeg at leger har en krem som får bort urenheter på 2 dager som de gir ut til kvinner som skal ha brystoperasjoner, men den er tilgjengelig for kvinner som er plaget også.

Gjest Virvel
Skrevet

Bruker du balsam i håret? Det kan gi kviser på brystet/ryggen. Se om det hjelper å vaske godt etter at du har skylt ut balsamen.

Skrevet
Du kan prøve basiron som fåes kjøpt på apotek. Ellers vet jeg at leger har en krem som får bort urenheter på 2 dager som de gir ut til kvinner som skal ha brystoperasjoner' date=' men den er tilgjengelig for kvinner som er plaget også.[/quote']

Vet du hva slags krem dette er? Jeg sliter med talgproduksjonen mlm. brystene etter at jeg ble brystredusert/-løftet for 7 måneder siden!

Skrevet

For meg fungerer det godt å rense huden der på samme måten som ansiktshuden, og smøre med samme fuktighetskrem. Kviser kan komme av at huden kompenserer for at den er tørr ved å produsere mye talg. Om du er nøye med å tilføre fuktighet forebygger du problemet.

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, for jeg har ikke fått den enda, men det kan jo ikke være verre enn å bestille en konsultasjonstime eller ta en telefon? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...