Gjest mie Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg lurer på om det finnes slike mennesker som ikke har følelser og bruker andre mennesker for å tilfredstille seg selv? Jeg lurer på om jeg har møtt en... Enten er denne mannen slem og egoistisk og vet nøyaktig hva han gjør. Eller... Så er denne mannen snill og god, føler seg utrolig dårlig selv derfor må han heve seg ved å være som han er. Hvor finnes svaret? Han passer til begge beskrivelsene.
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Jeg lurer på om det finnes slike mennesker som ikke har følelser og bruker andre mennesker for å tilfredstille seg selv? Jeg lurer på om jeg har møtt en... Enten er denne mannen slem og egoistisk og vet nøyaktig hva han gjør. Eller... Så er denne mannen snill og god, føler seg utrolig dårlig selv derfor må han heve seg ved å være som han er. Hvor finnes svaret? Han passer til begge beskrivelsene. Ja. 1
Likeverdig Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Jeg lurer på om det finnes slike mennesker som ikke har følelser og bruker andre mennesker for å tilfredstille seg selv? Jeg lurer på om jeg har møtt en... Enten er denne mannen slem og egoistisk og vet nøyaktig hva han gjør. Eller... Så er denne mannen snill og god, føler seg utrolig dårlig selv derfor må han heve seg ved å være som han er. Hvor finnes svaret? Han passer til begge beskrivelsene. Jeg vil si at den siste beskrivelsen er en stor selvmotsigelse. Han er IKKE snill og god når han "må heve seg ved å være som han er". Eneste måten du kan finne ut av det, er å snakke med han om det. Hvor lenge har du kjent han?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Ja. Nei. Kanskje. Hi hi hi! Nå ble jeg nok 3 kilo smartere! ja. nei kanskje
Gjest Trappetroll Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Det finnes nok slike mennesker. Hva mannen i ditt tilfelle er vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Jeg vil si at den siste beskrivelsen er en stor selvmotsigelse. Han er IKKE snill og god når han "må heve seg ved å være som han er". Eneste måten du kan finne ut av det, er å snakke med han om det. Hvor lenge har du kjent han? Jeg har kjent han i 2 år. Jeg kan tenke meg at Hvis første jeg skrev er tilfelle så får jeg ikke ett ærlig svar uansett. Derfor føler jeg at jeg aldri finner ut av dette.
Likeverdig Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har kjent han i 2 år. Jeg kan tenke meg at Hvis første jeg skrev er tilfelle så får jeg ikke ett ærlig svar uansett. Derfor føler jeg at jeg aldri finner ut av dette. Jeg tror du vet svaret. Enten så er den første beskrivelsen rett, og du vil ganske riktig ikke få et eneste ærlig svar. Og er den andre beskrivelsen rett, ville du allerede ha funnet det ut. TO år??? Kom an, du vet svaret nå!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Det er det som er at enten s¨å manipulerer han, eller så bare er han sånn.. de ligger på 50/50% i hodet mitt!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Tenker du på kjærester? Anonym poster: da25d15591741577690e9d9dbf871926
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Ja. Det finnes mennesker som ikke kan eller er i stand til å elske andre enn seg selv. Et forhold med et slikt menneske vil være meget utfordrende, jeg kan ikke anbefale det. Om du har slitt med dette nå i 2 år så ville jeg vurdert å gå videre. Om du ikke har fått årsaksammenhengene frem i løpet av 2 år så skal det nok godt gjøres å klare det via et forum. Endret 2. januar 2013 av Lille-pus
Gjest Hjerteknust Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 De heter "narcissiste": bare google det, du skal få lese masse om den tilstand. Lykke til, og komme deg vekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå