Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(advarer om dårlige gramatik):)

kjæresten min har vært utro flere ganger, jeg har gått fra han å blitt sammen igjen.. han ba på sine knær å få mig tilbake. jeg trodde han ville være sammen med meg, men så var han utro igjen. jeg gjorde det slutt og han var enig. vi har prata sammen litt etter det. dette er ca en m¨nte siden. nå har vi tenkt å møtes. jeg vet at han flørter og har andre damer i siktet samtidig. jeg har ingen intensjoner om han og meg. men jeg vil jo da at han skal se på meg og angre. det er litt slemt av meg å tenke sånn. og jeg vil ikke tenke sånn, men eneste som får meg til å slappe av er vist jeg liksom har vunni. så no tenker jeg bare det. jeg vet han syntes jeg er pen(jeg er model) men det betyr ikke mye for meg, viktige er indre, så jeg vil at han skal like den jeg er, men han irriterte seg mye over meg fordi jeg er så opptatt av 'ærlighet også løy han endel, men jeg retter på han når han lyver for normaliserer ikke det. da blir han sinnt,

hva skal til neste gang jeg møter han for at han skal føle ett snev med dårlig samvittighet og angre bare litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kommer til å klare å slappe av selv om du ikke har "vunnet" dersom du klarer å akseptere at han valgte ei annen enn deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...