Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde oppdaget at kjæresten hadde et bilde av en jente på mobilen som det var skrevet "lovely" under?

Det har nemlig kjæresten min. Aner ikke om det er han som har tatt bilde eller hvem hun er. Jeg så det i går når vi begge var godt brisne og det kan godt hende jeg egentlig ikke skulle se det. (snoket ikke).

Anonym poster: 2fe0e1ff65f7b61d4bbad45b9d847828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er fra før dere ble kjærester? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikkert på at det ikke er det, da han har fått ny telefon etter vi ble sammen.

Ts

Skrevet

Spør han?

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er bilde av en venninne så har det ikke noe å si.

Anonym poster: 950a7ce2280d1f891efb56fad95841a4

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er bilde av en venninne så har det ikke noe å si.

Anonym poster: 950a7ce2280d1f891efb56fad95841a4

Det er ingen kjent pesom som f.eks Megan Fox iallefall. Et helt vanlig bilde av en helt vanlig jente med teksten lovely under. Han har ingen nære jentevenner, men noen bekjente.

Er så redd det er en jente han er betatt/forelsket i. Og ja, jeg vet jeg må ta det opp med han, jeg orker ikke å gå sånn å lure. Men jeg er så redd, redd for å miste han! Elsker han så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor på mobilen hadde han bildet?

På en sånn app der man kan skrive notater/huskelapper også videre.

Ts

Gjest *Maja*
Skrevet

Spør han vel. Hvem er berta på bildet?

Skrevet

Jeg var dum å snoket på pcen til kjæresten vår i starten av forholdet. Det er mange år siden, og jeg fant masse bilder av pene jenter som han hadde lagret. Både nakne og med klær. Det var ingen han kjente, tatt fra nettet, men jeg ble helt utrolig lei meg. Tok det opp med han og hadde en kjempekrangel. Vi snakket om det og han lovet å gjøre det igjen. Det var helt i starten, og han hadde ikke vært i et forhold før..

Du burde ta det opp med han, på en ydmyk måte. Ellers kommer det til å gnage på deg. Kanskje han bare syntes det var en søt jente, kanskje det har en uskyldig forklaring eller kanskje han er en av mange som er utro.. Nevn det for han, si at det ikke er meningen å virke snokete eller sjalu men at du ikke klarer å glemme det. Husk å ikke nødvendigvis ta alt han sier for god fisk..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dum å snoket på pcen til kjæresten vår i starten av forholdet. Det er mange år siden, og jeg fant masse bilder av pene jenter som han hadde lagret. Både nakne og med klær. Det var ingen han kjente, tatt fra nettet, men jeg ble helt utrolig lei meg. Tok det opp med han og hadde en kjempekrangel. Vi snakket om det og han lovet å gjøre det igjen. Det var helt i starten, og han hadde ikke vært i et forhold før..

Du burde ta det opp med han, på en ydmyk måte. Ellers kommer det til å gnage på deg. Kanskje han bare syntes det var en søt jente, kanskje det har en uskyldig forklaring eller kanskje han er en av mange som er utro.. Nevn det for han, si at det ikke er meningen å virke snokete eller sjalu men at du ikke klarer å glemme det. Husk å ikke nødvendigvis ta alt han sier for god fisk..

Takk for fint svar!

Hadde det vært ukjente damer fra internett hadde det ikke gjort meg like mye. Hadde ikke likt det, men er det en jente han kjenner er det jo ganske mistenksomt synes jeg.

Jeg må nok ta det opp med han, men lurer på hvordan..

Skrevet

Satt dere begge og så på mobilen når det skjedde? Eller gikk du inn selv? Ser at du skrev at du ikke sneik, men om dere så det sammen så er det vel bare å spørre rett ut ;)

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Spør så fort som mulig! Det er et herk å gå rundt og lure.

Skrevet

Spør så fort som mulig! Det er et herk å gå rundt og lure.

Enig i denne. Bedre å spør enn å sitte å pine seg selv! Du burde heller ikke ta sorgene på forskudd. For alt du vet har en kamerat sendt han bildet av noen kameraten liker, så har han glemt å slette det. Har fått x antall slike ting sendt til min mobil og pc gjennom årene som har vært totalt uinteressant.. Sier ikke at det er det som er forklaringen, men mener bare at du må spørre han helt rolig og normalt om det. Er ikke vits å fremstå som over sjalu, men er heller ikke vits å gruble over det. Spør du han så merker du nok fort om det er en "gyldig" grunn eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Satt dere begge og så på mobilen når det skjedde? Eller gikk du inn selv? Ser at du skrev at du ikke sneik, men om dere så det sammen så er det vel bare å spørre rett ut ;)

Han skulle skrive et notat på mobilen, jeg satt ved siden av og så på. Da så jeg at det lå notater der fra før av, deriblandt bildet av jenta. Han gjorde ikke noe for å skjule det heller, men som sagt så var han full/godt brisen.

Enig i denne. Bedre å spør enn å sitte å pine seg selv! Du burde heller ikke ta sorgene på forskudd. For alt du vet har en kamerat sendt han bildet av noen kameraten liker, så har han glemt å slette det. Har fått x antall slike ting sendt til min mobil og pc gjennom årene som har vært totalt uinteressant.. Sier ikke at det er det som er forklaringen, men mener bare at du må spørre han helt rolig og normalt om det. Er ikke vits å fremstå som over sjalu, men er heller ikke vits å gruble over det. Spør du han så merker du nok fort om det er en "gyldig" grunn eller ikke.

Jeg tror ikke han har 'glemt' å slette det isåfall, han hadde laget mange notater etter dette med bildet. Men hvordan kan jeg spørre han uten å virke sjalu? Skal jeg bare spørre rett ut; hvem er hun?

Skrevet

Nei da virker jo det usannsynlig.. Du får bare spørre rett ut og bli ferdig med det. Er nok ikke noen bedre måte å gjøre det på.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Blir det for dumt å spørre over sms? Er en liten stund til jeg ser han igjen, men vil vite så fort som mulig da dette tærer på meg og jeg har eksamen veldig snart og mister konsentrasjonen.

Gjest *Maja*
Skrevet

Ts her. Blir det for dumt å spørre over sms? Er en liten stund til jeg ser han igjen, men vil vite så fort som mulig da dette tærer på meg og jeg har eksamen veldig snart og mister konsentrasjonen.

Ring han og spør hvordan det går bla,bla,bla. Og så ut av det blå så sier du: forresten, det bildet av hun jenta på notiser din på mobilen, hvem er hun? Ikke angripene, sur eller noe, bare helt causualt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg spurt han, over telefon, og jeg føler meg så utrolig dum. Bildet var visst bare et standardbilde (ifølge han) av en liten jente som lå på mobilen. Jeg var jo full da jeg så det, så jeg så ikke så nøye. Håper jeg kan stole på den forklaringen. Utrolig hva sjalusi og usikkerthet kan gjøre med folk.

Gah, blir litt kleint å se han igjen. Føler meg så sykt dum.

Skrevet

Neida, ikke føl deg dum :) Du spurte på en ordentlig måte, og du fikk svar, uten at det tilsynelatende var noe vanskelig eller dumt. Problemet er løst, i alle fall hvis forklaringen hans stemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...