AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg husker at vi hadde en kassett da jeg var liten med julefortellinger på. Ønsker å finne denne igjen og håper kanskje den er utgitt på CD. Denne kassetten hadde flere fortellinger som handlet om julen, og mellom fortellingene var det sang. Jeg husker ikke alt så godt, men skal prøve å forklare det jeg husker: -Den ene fortellingen er om et lite tre som står ute i skogen og har så lyst til å bli juletre. Hvert år må den stå og se på at de andre trærne blir hugget ned, men ikke han. Om jeg ikke husker helt feil så ble han vel hugget og satt i en stue, og innså da at å være juletre var ikke så bra som han trodde. -En fortelling handler om noen mus. Tror kansje de bor i veggen hjemme hos noen. Lurer på om der var en katt med også, men det husker jeg ikke. -Ene sangen er den Feliz Navidad. -I en annen sang går refrenget noe sånt: "Godt nyttår til dæ, godt nyttår til mæ, og hurra for oss som feire!" eller noe sånt.. Noen som vet?? Takker for alle tips og innspill Anonym poster: 0e607977e26bdc191aae28fde899f999
Sota Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Ja, husker de! Barnas jul 1 og 2 og muligens fler og. Lars mjøen leser ihvertfall noen av eventyrene. Håper de finnes på CD eller MP3.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Nissens julekassett. Tror ikke den finnes på cd da jeg selv har lett etter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå