AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 jeg hater han, han er det verste eksempelet på en far, han har et forhold med min tantes datter, hun fikk meg voldtatt ved å tvinge meg med sin kjærestes venn. min mor er blind, hun har syn men tør ikke å skilles, hvorfor et jeg ikke. har gitt henne konkrete bevis men hun velger og ikke tro på det.når jeg prøver og snakke med hu om det skriker hu og krangler med meg, han er patetisk, når jeg ble 6 bestemte han seg for å slutte å være far, slutte og jobbe og bli uføretrygdet og pensjonert, han har midlivskrise som har vart i snart 20 år, jævelen stikker hver 2 uke og kommer hjem hvert halvår for så og snylte i tillegg til og late som om han er en far som bryr seg og han blir sint når jeg ikke viser han respekt ved å støtte han i å endre facebook status eller hans råd innen alt piss.. jeg hater han, jeg hater hans falskhet, hans manipulering av min, mor og alle. jeg HATER han. hater at han er så faens gjerrig, han kjøper ting for så og selge de på svartebørsen, pengene han tjener på det bruker han på hora si. Alle elsker han. fordi han manipulerer, utseende hans er sånn at man kan fort like han, men det er bare falskt! jeg tar selvmord hvis mine barn eller jeg arver noen av hans egenskaper.. Anonym poster: 86b693b5cc4a13ce97a2cdac1184d8dd 1
Gjest ms_kwang Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jeg liker ikke min far heller. Move on, life goes on! Slutt all kontakt med han. Jeg og min far har bare hatt krangler år inn og år ut. Han sluttet å være min far da jeg var 8, han ga seg blanke faen i meg, men brukte all sin tid på min lillebror istedet. Broren min ble med på ferier, utenlandsturer, når han har spurt hvorfor så har faren min sagt at "Du må ikke stole på søsteren din, hun er en slem og frekk jente" vær gang jeg har blitt såret av han og tårene triller ned på kinnet mitt fikk jeg slengt i trynet "Slutt å sipp!Jente ska ikkje sippe!!!!du tåle jo ingenting! fy faen skjønne ikke at du e dattra mi!" Eneste han har gjort er å såre meg og min mor. De siste årene har broren min endelig innsett hvilken jævel han egentlig er og vil helst ikke være med han på ferier lengre eller feire jul "Om ikke søsteren min blir invitert, så blir ikke jeg å dra!" så det har endt med at han har dratt fra landet for så å komme tilbake å trygle oss.. Men, vær sterk! Hold hodet hevet og ikke la han styre deg og dine følelser! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå