Gå til innhold

når er det vanlig at de kontakter deg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en kar på byen som fikk nummeret mitt. Når er det vanlig at folk tar kontakt?

Anonym poster: 256d97bf624124fb41327719a4b09ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tar kontakt med engang og hver dag og elsker deg etter en uke.

Noen tar kontakt neste torsdag og det blir date på lørdag, og ser det litt mer an..

Skrevet

Noen dager etter, ihvertfall innen en uke. Går det lenger har en jo glemt personen. Kommer jo litt ann på stemningen før dere skilte lag og da..

Skrevet

Det varierer enormt fra person til person. Det er absolutt ingen fasit på det, så det eneste du kan gjøre er å vente å se om du hører noe fra han.

Skrevet

Kommer nok helt an på flere ting. Timeplanen hans fremover, hvor interessert han er, hvor interessert du virket...

Jeg opplevde at en fyr drøyet med å ta kontakt fordi jeg virket så skeptisk da han spurte om nummeret. Men egentlig blir jeg bare litt flau av sånt.

Skrevet

Hvis jeg ikke har hørt fra en fyr etter tre dager etter vi møttes så tenker jeg bare "Ok, da er du ikke så interessert og jeg gidder ikke tenke mer på deg" og så går jeg videre. Kanskje gir nummeret mitt til en annen. Hvis en fyr er interessert gir han lyd fra seg innen tre dager. Etter min erfaring er det i alle fall slik.

Skrevet

Noen tar kontakt med engang og hver dag og elsker deg etter en uke.

Noen tar kontakt neste torsdag og det blir date på lørdag, og ser det litt mer an..

Absolutt en sannhet i dette.

Ellers pleier jeg å regne med en ca 3-4 dager og lar alt etter det være bonus. En kar brukte en hel måned før han sendte melding,-fra roma på guttetur. Stakkars sjenerte sjel.

Skrevet

Absolutt en sannhet i dette.

Ellers pleier jeg å regne med en ca 3-4 dager og lar alt etter det være bonus. En kar brukte en hel måned før han sendte melding,-fra roma på guttetur. Stakkars sjenerte sjel.

Hehe, han må ha vært veldig sjenert han der. :) Ble det noe møte med han da?

Gjest winston
Skrevet

De fleste ringer vel aldri tenker jeg.

Skrevet

Hehe, han må ha vært veldig sjenert han der. :) Ble det noe møte med han da?

Ha-ha-ha, nei! Han var ikke helt min type men jeg vet han har er snill og mild som person så når han spurte ette nr så tenkte jeg at han var ganske tøff og tenkte "why not?" Det kunne jo være verdt et forsøk men å vente en mnd...det er for drøyt altså. Ikke turte han svare på meldingen jeg skrev tilbake heller :ler: men han adda meg på FB da :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ha-ha-ha, nei! Han var ikke helt min type men jeg vet han har er snill og mild som person så når han spurte ette nr så tenkte jeg at han var ganske tøff og tenkte "why not?" Det kunne jo være verdt et forsøk men å vente en mnd...det er for drøyt altså. Ikke turte han svare på meldingen jeg skrev tilbake heller :ler: men han adda meg på FB da :P

Haha! :) Nei, er han ikke din type så er han jo ikke det. Får håpe han er blitt litt mer selvsikker neste gang han får et telefonnummer.

Endret av Aprilcch
Skrevet

Jeg gav nummeret mitt til en fyr en gang - men han tok aldri kontakt. Men han driver fremdeles å liker bilder av meg på facebook, så skjønner ikke helt greien. Bare veldig rart det der.

Gjest Summers
Skrevet

Jeg gav nummeret mitt til en fyr en gang - men han tok aldri kontakt. Men han driver fremdeles å liker bilder av meg på facebook, så skjønner ikke helt greien. Bare veldig rart det der.

Like profilbilder betyr jo ingenting da.

Skrevet

Like profilbilder betyr jo ingenting da.

Det gjør jo det. Jeg liker ikke profilbildene til menn jeg ikke kjenner (!!), og i tillegg ikke synes er pene å se på. Det gir null mening.

Gjest Summers
Skrevet

Det gjør jo det. Jeg liker ikke profilbildene til menn jeg ikke kjenner (!!), og i tillegg ikke synes er pene å se på. Det gir null mening.

Når du trykker liker så betyr det noe, men ganske mange trykker liker på alt de ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...