AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hei, Er det noen her som bruker Trumf Visa? Er det å anbefale? Har hørt at noen bruker det som et vanlig kort, og ville høre om det lønner seg. Jeg drar kortet ganske ofte i løpet av en dag Anonym poster: 28c23353b15b72b2fc43ce0ec9e15ee4
Gjest ms_kwang Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Får ikke trumf Visa, men har trumfen direkte på bank kortet mitt Var litt sjokk da jeg sjekket trumf siden min å fant ut hvor mye jeg egentlig hadde brukt på arbeids plassen min på 2 måneder
Anglofil Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Jeg har Trumf Visa og meget fornøyd. Det er det kortet jeg bruker aller mest i det daglige. Det er et kredittkort, hvor jeg har valgt en grense på 10.000 kr, men jeg passer alltid på å føre over penger lenge før forfall og gjerne så fort jeg har brukt det. Det fine med kortet er jo at man får prosenter tilbake hver gang man handler, med mindre man bruker det i konkurrerende butikker (det går faktisk an, har nemlig prøvd kortet på Rimi, hvilket gikk helt fint). Man får 2% på vanlige kjøp hos de som fører Trumf, 4% ved Trippel-Trumf og 1% ved alle andre kjøp. F.eks så bestilte jeg en reise på 8000 kr, og fikk 1% av dette. Ikke voldsomt mye, men bedre enn ingenting. Jeg tar nok ut mellom 40-100 kr i trumf hver måned, spesielt fordi jeg bruker det mange andre kjøp enn bare når jeg handler hos Trumf-butikker, spesielt ved betaling for reiser. Er beløpet større enn 10 000 kr setter jeg bare over de resterende pengene og får Trumf igjen. Gjorde dette blant annet da jeg bestilte flybilletter til USA, som kostet 13000 kr. Fikk da igjen 130 kr. Mvh Yvonne Endret 2. januar 2013 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har nå prøvd å søke om det, men jeg får bare "Vi beklager at vi ikke kan innvilge din søknad på det nåværende tidspunkt". Anonym poster: 28c23353b15b72b2fc43ce0ec9e15ee4 1
Gjest Cevita Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Jeg bruker også trumf visa til alt husholdningsinnkjøp. Jeg og samboer budsjetterer 4000 i måneden på mat og dagligvarer. Dette føres automatisk fra våre kontorer til trumf Visakontoen via nettbank, og så er det bare å handle på kiwi eller meny eller spar (og sikkert noen andre også) noe som gjør at trumfkontoen sakte men sikkert vokser.
Sol79 Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Jeg og mannen bruker det til alt som er felles. Tilleggskort ingenting, og man kan selvfølgelig bruke det i alle butikker som tar kredittkort og ikle bare butikkene som er tilknyttet trumf. Minuset er at vi ikke fikk høyerr kreditt enn 10 000 til tross for høy inntekt.
-Jiinxs- Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har et Trumf Visa kort, men bruker det ikke. Men så har jeg trumf direkte på bankkorte mitt, som en annen nevnte.
lilleGrethe Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har Trumf Visa, og synes det fungerer bra. Og som det nevnes over, er det ekstra bonuspoeng på alle kjøp i NorgesGruppens butikker (Meny, Ultra, Centra, Jacob's, Spar, Kiwi, Joker), og 1% på alt man handler med mindre man er i konkurrerende dagligvarebutikker. Kortet leveres av DNB, og man kan ha eFaktura etter at første regning er betalt. Men det er selvfølgelig som med alle andre kredittkort, man bør betale hele beløpet når fakturaen kommer, hvis ikke blir det dyrt med renter. Det er mulig å betale inn på kontoen på forhånd, dersom man vil det. Man blir kredittsjekket når man prøver å bestille kortet, så om man har dårlig eller manglende betalingshistorikk, kan man selvfølgelig bli nektet kortet.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har søkt om dette et par ganger, men får avslag. Jeg tjener rett over minsteinntekten de har satt, har ingen betalingsanmerkninger og er gammel nok. Har forsøkt å spørre dem hvorfor, men får ikke svar. Andre som ikke får innvilget selvom de fyller kravene?Anonymous poster hash: e0c46...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå