Gå til innhold

Ekte Louis Vuitton?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da jeg er bosatt et godt stykke unna hovedstaden får jeg ikke dratt inn til Louis Vuitton-butikken i Oslo for å sjekke om bagen jeg har er autentisk.

Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg / sende bilder av vesken for om mulig å finne ut om det er en ekte Louis Vuitton? Selv mottok jeg den brukte vesken fra en venn av familien i 1990.

post-66148-0-45747900-1357073676_thumb.j

post-66148-0-95409400-1357073754_thumb.j

post-66148-0-53251700-1357073812_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ser dessverre falsk ut. Skriften på merket inni er helt feil.

Søker du på google er det flere sider som gir tips om hvordan du finner ut om den er ekte.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes materialet så dårlig ut. Selvsagt er den preget av slitasje i så lang tid, men jeg har sett vesker og bagger fra konkurrerende merker som holder mål selv etter 30 år. Moren min har flere av disse fra Coco Chanel, Mulberry, Burberry, LV, Gucci, osv. Noen av disse er vel så gamle som din veske, men ser like flotte ut i dag til tross for at fler av dem er brukt daglig.

Glidelås av plast? Det virker ikke veldig LV. Er det Louis Vuitton-print på knappene?

Likevel er det vanskelig å si noe konkret. De kan jo ha forandret seg en del gjennom tiden, selv om majoriteten av deres bagger og vesker har vært uforandret i snart hundre år. LV's berømte Keepall har blant annet vært uforandret siden 1924 om jeg husker rett.

For et sikkert svar er det selvsagt best å snakke med de som jobber hos LV.

Endret av Pene sko...
Gjest Glorificus
Skrevet

Damene på Purse Forum finner nok ut av dette, hør med dem. (Men, det ser ikke særlig lyst ut - ser ikke ut som en ekte LV.)

• Liker 1
Skrevet

Det der er en utrolig bra kopi.. Jeg har den vesken selv, og skinnet er blitt brunt på samme måte som den. Men hvis du ser øverst på vesken på det første bildet, så er LV merket kuttet, altså halve LV er inni sømmen. Det er et typisk kjennetegn på en kopi. Dessverre

• Liker 2
Skrevet

Takk til alle som har svart på tråden. Dette har vært til stor hjelp! :)

Skrevet

Vil bare si om dere spør i veske forumet jeg linket til, ta mange klare bilder. Og følg rettningslinjene.

Ts, var de n ekte?

Skrevet

Glidelåsen inni, samt sømmen på stroppen gjør at jeg syns den ser rimelig fake ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...