AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hei! Har skjønt det er mange som er veldig flink på data og slike ting her, så håper noen kan hjelpe meg: Til jul fikk jeg et nettbrett; Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Har lest at Samsung Galaxy Note 10.1 har blitt best i test hos TV2 hjelper deg. Det jeg har funnet ut at Note har som Tab ikke har er: -Bruk av "penn" på skjermen -3G -Mulighet til å ha oppe 2 skjermbilder samtidig. Alle de tre tingene klarer jeg meg uten, så det jeg lurer på er om noen vet om det er noen andre vesentlige forskjeller på de to nettbrettene? Anonym poster: b2b45c1cffc42dde56dc24ed15eaad6f
TMB Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Man får Galaxy Tab 2 10.1 med 3G også. Ellers er vel kanskje innmaten forskjellig, altså minne, prossessor osv.
Klatt Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4567&idPhone2=4573 Småplukk. Hovedsalgsargumentet til Note er pennen. Har du ingen bruk for den kan du like greit beholde Tab-en, med mindre du har veldig lyst på en enhet med 3G. I så fall bør du bytte versjonen du har inn i en med 3G, eller kjøpe en Note med 3G. (Obs: Minst 800 kr dyrere enn utgaven med kun Wifi, alltid.)
-Jiinxs- Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Hvis Netcom har fått fingeren ut, så vil jeg få min Note 10.1 i denne uken. Grunnen jeg valgte Note var pennen og den hadde en quadcore 1,4 framfor dual 1.0 som er i tab 2. Det at du kan "dele" skjermen i 2 fanget også interessen min. (Min første nettbrett så jeg håper jeg blir fornøyd )
TMB Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Akkurat det med å dele skjermen kan vel finnes i custom roms for tab også?
kattepus89 Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 note har dobbelt med minne i forhold til taben, stemmer det? har note og er strålende fornøyd
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 note har dobbelt med minne i forhold til taben, stemmer det? har note og er strålende fornøyd Ja, Note har vist opp til 64gb. Ser ut som min har ankommet postkontoret så jeg kommer vel til å stå ved døren deres klokken 08:59 imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå