Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulilghet for at studielånet popper inn i løpet av denne uken tro? Studieavgiften er betalt, gjeldsbrevet er underskrevet og retunert og alt av registreringer er i orden :)

Anonym poster: 57bb664b6f353c4dfe6c7ddf6feae5ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på mine sider hos Lånekassen at de blir utbetalt 4.januar.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det står 4 januar på min side og :) du kan jo logge inn på din side og sjekke :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Er bortreist for øyebilkket så har ikke med med minside kodene, så jeg får ikke sjekket ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg usikker på noe her. Er det sånn at man må fylle inn et nytt skjema for å få utbetalt studielån + stipend i vårhalvåret? Når jeg søkte i høst søkte jeg for 2 semester. Visste ikke man måtte gjøre noe ekstra for å få utbetalt i januar?

Anonym poster: d89eeaf542de78384fffd2bf5c6fac12

Skrevet

Nå ble jeg usikker på noe her. Er det sånn at man må fylle inn et nytt skjema for å få utbetalt studielån + stipend i vårhalvåret? Når jeg søkte i høst søkte jeg for 2 semester. Visste ikke man måtte gjøre noe ekstra for å få utbetalt i januar?

Nei, eneste man må gjøre er å semesterregistrere seg/melde seg opp og betale semesteravgiften.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, eneste man må gjøre er å semesterregistrere seg/melde seg opp og betale semesteravgiften.

Det har jeg gjort. Eller dvs jeg betalte semesteravgiften i går, men det har jo ikke blitt dokumentert enda. Tar vel ca 3 dager. :)

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente Minid :P

Uansett, fikk logget inn med bankid men står ikke noe dato for utbetaling, kun at det kommer tidligst ved semesterstart :) Ingen hast uansett, blir bare slik at man lurer på når de kommer bare for å ha noe å lure på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...