Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om ei som flørter med en og får besøk av en annen for sex?

Jeg hadde fått sterke følelser for ei. Flørten hadde foregått en stund og jeg hadde ventet lenge på henne fordi hun hadde sagt at hun ville være singel, etter at hun hadde gjort det slutt med en annen elsker. Jeg ble helt knust da hun sendte meg en SMS om at hun skulle få besøk. Hun sendte en SMS igjen etter et par dager, der hun skrev at hun ville treffe meg. Da lå typen hennes på et annet rom. Hun slet for første gang med sexlivet sitt, sammen med han. De hadde vært sammen i et år.

Jeg skulle bare ha kuttet henne ut. Men jeg ble ufin og fortsatte kontakten til vi ble uvenner. Jeg var utrolig skuffet. Hun sa; sjalu blir hun ikke og skjønte ikke hvorfor jeg reagerte på at hun hadde sex. Det var for meg grusomt. Jeg likestiller det med følelser jeg har hatt etter hendelser gjennom; en mislykket operasjon - uten erstatning – vært skadet pga. grov vold – vært gjennom nok en mislykket operasjon som følge av volden - uten erstatning. Og myndighetenes overgrep i slike saker.

Når jeg har vært gjennom tøffe opplevelser som de fleste slipper unna, vil jeg sammenligne følelser for hvor vondt jeg har følt det. Så kan dere som er utro kanskje forstå litt av hva dere gjør med deres partner, ut i fra deres egoistiske handlinger. Og jeg var ikke en gang sammen med henne; bare betatt og forelsket.

Hvordan ville du ha reagert?

Anonym poster: bef0c10aae25f650b4213dce97dce1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hun er søppel.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det bra for å si det sånn.

Hadde nok reagert som deg.

Håper at det går bedre med deg snart. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hun er søppel.

TS, her. Takk, for svar! Jeg trengte det. :)

Jeg hadde ikke tatt det bra for å si det sånn.

Hadde nok reagert som deg.

Håper at det går bedre med deg snart. :)

Takket være dere som tok dere bryet å svare, så går det mye bedre! :)

Det var sååå godt å få det ut. Jobben i dag gikk som en drøm. Jeg har alltid vært sterk og en fighter. Men alt det jeg oppsumerte tilsammen er veldig tungt og har krevet mange mange år for å komme tilbake, både fysisk og psykisk. Jammen var det tungt å bli så glad i ei som er så kald og kynisk. Det var en dyrebar erfaring!

Bra det er flere som ville reagert som meg. :)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg hadde aldri venta på noen som heller ville være singel, ei heller fortsatt et "vennskap" med noen jeg var forelsket i.

Dette er ABC i bitterhet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri venta på noen som heller ville være singel, ei heller fortsatt et "vennskap" med noen jeg var forelsket i.

Dette er ABC i bitterhet :)

Hun var ikke singel, hun sa hun ville være singel. Hun var i et "forhold" og flørtet med meg. Jeg var dum, det innrømmer jeg. Noe vennskap ville jeg ikke ha, så jeg ble ufin til vi ble ordentlige uvenner. Er ikke bitter, men jeg var knust.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er søppel ja. Du fortjener utrolig mye bedre! Du høres ut som en flott mann :)

Anonym poster: 234c6d57095ec9e11c0c11e97e3485b3

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hun var ikke singel, hun sa hun ville være singel. Hun var i et "forhold" og flørtet med meg. Jeg var dum, det innrømmer jeg. Noe vennskap ville jeg ikke ha, så jeg ble ufin til vi ble ordentlige uvenner. Er ikke bitter, men jeg var knust.

Ok

Hva er et "forhold"?

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Hva er et "forhold"?

Et forhold kun basert på sex fra hennes side, ikke seriøst. Jeg trodde det forholdet var over, hun kunne ikke fordra ham. Tror jeg har vært en god trøst for henne i et kjedelig forhold. Faktisk så er de sammen enda, men hun er på let etter andre samtidig. Det vet vel ikke han.

Jeg har lært nå! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er søppel ja. Du fortjener utrolig mye bedre! Du høres ut som en flott mann :)

Anonym poster: 234c6d57095ec9e11c0c11e97e3485b3

Tusen takk! :) Jeg prøver å være en god mann.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Et forhold kun basert på sex fra hennes side, ikke seriøst. Jeg trodde det forholdet var over, hun kunne ikke fordra ham. Tror jeg har vært en god trøst for henne i et kjedelig forhold. Faktisk så er de sammen enda, men hun er på let etter andre samtidig. Det vet vel ikke han.

hun er søppel ja. Hun er kjip både mot deg og han
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Ikke sikker på om jeg forstod alt rett, men hun kommer ikke akkurat godt ut her. Hold deg unna, og det tipper jeg du innerst inne skjønte tidligere også ;)

Gjest Snuppi
Skrevet

Uff! For ei kjerring!

Som de andre sier her inne, du fortjener så mye bedre.

Bruk tid på deg selv og egne interesser dette året.

Godt Nyttår til deg :D

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ikke noe gøy. Håper det går bra med deg. Ikke bruk tid på mennesker som gjør det vondt, i dette tilfelle hun.

Anonym poster: ef0d9e7a55bf26e2c4f881fbe3766612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...