AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hei. Har et samsung nettbrett og finner ikke ut hvordan jeg åpner internett. Jeg trykker på "Internett" i applista, men alt som dukker opp en en Samsung-nettside, og det er ikke noen søkefelt eller noe som tilsier at det er internett. Noen ideer? På forhånd takk! Anonym poster: 7a900ab3a478f93bd6a72bd42f9a8933
TMB Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Kommer ikke søkefeltet opp hvis du scroller litt oppover? Altså tar på skjermen og drar nedover.
Adhara Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Du må scrolle oppover, så komme søkefeltet frem
Paien Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Det går ikke. :/ Det er heller ingen menyknapp eller "tabs" øverst. (Er så flink med anonymitet. Hehe.) Endret 1. januar 2013 av Paien
Paien Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Jeg vet at det sikkert er en kjempeenkel løsning, men jeg finner det ikke ut. Frustrerende. Jeg kommer som sagt bare til Samsung når jeg trykker på nettleseren. Jeg har internettilkobling, siden det går fint å søke via Google-appen og komme seg inn på nettsider via den. Blæ. Jeg får vel Google videre, selv om det så langt ikke har ført til fremgang. :/
TMB Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Vel, du burde uansett laste ned en annen nettleser som f. eks. Dolphin Browser eller Google Chrome.
Paien Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Vel, du burde uansett laste ned en annen nettleser som f. eks. Dolphin Browser eller Google Chrome. Jepp, tenkte på det. Problemet er at den nåværende eieren av nettbrettet (som jeg hjelper) har fått dette av en han kjenner, så brettet er registrert på hennes konto, dermed får jeg ikke logget på Google Play og lastet ned noe. Det kan ordne seg hvis han får passordet av den forrige eieren selvfølgelig. Men hadde vært greit å finne ut hvorfor den vanlige internetten ikke har søkefelt eller noe som helst. Det er jo veldig snodig. [Edit] Redigert bort gjentagelser. Endret 1. januar 2013 av Paien
TMB Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Man kan legge til flere kontoer på telefonen, og logge på Play med denne.
Paien Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Man kan legge til flere kontoer på telefonen, og logge på Play med denne. Har laget en ny konto, men får ikke logget på Play med den. Play er "låst" på forrige eiers mail, og spør etter passordet hennes. Jeg får ikke byttet konto der.
TMB Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Legg den til under innstillinger -> kontoer Så neste gang du åpner Play-appen vil du få spørsmål om hvilken konto du vil bruke Hvis jeg husker rett
Paien Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Legg den til under innstillinger -> kontoer Så neste gang du åpner Play-appen vil du få spørsmål om hvilken konto du vil bruke Hvis jeg husker rett Den er lagt til der. Den ligger sammen med kontoene(FB,Gmail,Samsung) til forrige bruker. Jeg har prøvd å logge av forrige brukers konto via Gmail-appen, men tror ikke det går siden hun har registrert selve brettet på sin konto. Jeg leste et sted at man kanskje må restarte hele brettet og sette det opp med ny konto? Men jeg antar det finnes en enklere måte.
Paien Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Problem løst! Innstallerte en stor oppdatering som gjorde at jeg kunne velge den nye kontoen på Google Play. c:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå