Gå til innhold

Pris ubrukt brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en Pronovias brudekjole i silke for 2 år siden.

Den er ubrukt og har lappene på. Utrolig flott, og jeg skulle gjerne ha brukt den i bryllupet men har lagt på meg....

Kostet ny 15 000,-

Er en liten str 34.

Hva er rimelig pris for en slik kjole?

Anonym poster: e736fcbf1ee9167a5a644c84034fc429

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8000,-

Anonym poster: c7d2f8d8f85ad5d18675e8e7393e89c9

AnonymBruker
Skrevet

10 000 ubrukt.

AnonymBruker
Skrevet

5000,-

Da støtter jeg denne. Kiara_pusen kan dette med brudekjoler :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

10 000 ubrukt.

For en 2 år gammel modell?

AnonymBruker
Skrevet

Tror neppe det gjør noen forskjell fra ubrukt eller brukt en gang.

Anonym poster: 637e79dd7288c54b99d343a7151b8664

Skrevet

Halv pris, evt litt mer. En ubrukt kjole er da helt ny. Men denne var liten i str.

Jeg hadde nok gladelig bealt 2/3 av butikkpris, om jeg hadde funnet drømmekjolen ubrukt. Forøvrig er det veldig stive priser på brukte kjoler, også om de er omsydd.

Du får bare legge den ut, gjerne litt i dyreste laget også heller være litt fleksibel på pris.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Da støtter jeg denne. Kiara_pusen kan dette med brudekjoler :)

:ler: Kan jeg vel ikke... men jeg kan Pronovias. ;)

Men for å større opp under min egen pris vil jeg si at det en for "gammel" til å selges for mer enn 5` det er dessverre slik at det er kjøpers marked å når du får en ny Pronovias 2013 kolleksjonen i Norge til 10 000,- inkludert slør som en pakkepris finnes det ikke den brud i denne verden som blar opp det samme for en 2010/2011 modell som har hengt i et skap i 2år.

Dessuten dersom det er en Pronovias str 34 må bruden være smalere rundt midjen enn hva en vis annen frue gift med en fotballspiller er. Det er veldig smalt for veldig mange.

• Liker 1
Skrevet

Dessuten dersom det er en Pronovias str 34 må bruden være smalere rundt midjen enn hva en vis annen frue gift med en fotballspiller er. Det er veldig smalt for veldig mange.

Mener du at hun der Caroline ikke kan bruke pronovias 34? Jeg går lett inn i en 36, og får på meg 34 på en god dag, og jeg er ikke på nooooe vis tynnere enn henne (Takk Gud for det)

Dersom jeg hadde funnet drømmekjolen ubrukt privat kunne jeg betalt bittelitt over halv pris for den, hvis jeg fikk prøve den og den ikke hadde vært alterert og sånt. Merkelappene måtte hengt på.

I alle andre tilfeller ville jeg ikke kjøpt brukt med mindre det var for å spare penger.

• Liker 1
Skrevet

Dersom jeg hadde funnet drømmekjolen ubrukt privat kunne jeg betalt bittelitt over halv pris for den, hvis jeg fikk prøve den og den ikke hadde vært alterert og sånt. Merkelappene måtte hengt på.

Samme her :jepp:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Mener du at hun der Caroline ikke kan bruke pronovias 34? Jeg går lett inn i en 36, og får på meg 34 på en god dag, og jeg er ikke på nooooe vis tynnere enn henne (Takk Gud for det)

I alle andre tilfeller ville jeg ikke kjøpt brukt med mindre det var for å spare penger.

Vet bare at jeg fikk beskjed om å lukke øynene når jeg så størrelse lappen på kjolen pga de er små og smale i snittet. Så jeg mener at man må være veldig smal rundt livet slik som Caroline er for å passe en str34.

:)

AnonymBruker
Skrevet

:ler: Kan jeg vel ikke... men jeg kan Pronovias. ;)

Men for å større opp under min egen pris vil jeg si at det en for "gammel" til å selges for mer enn 5` det er dessverre slik at det er kjøpers marked å når du får en ny Pronovias 2013 kolleksjonen i Norge til 10 000,- inkludert slør som en pakkepris finnes det ikke den brud i denne verden som blar opp det samme for en 2010/2011 modell som har hengt i et skap i 2år.

Hvor får man så rimelige Pronovias kjoler nye? De jeg har sett på ligger nærmere 15 000,- uten slør. Blir veldig glad om det er mulig å få de langt rimeligere.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Hvor får man så rimelige Pronovias kjoler nye? De jeg har sett på ligger nærmere 15 000,- uten slør. Blir veldig glad om det er mulig å få de langt rimeligere.

Jeg har ikke oversikten over prisene i Norge, har ikke giddet å tatt meg bryet. :ler:

Men jeg er på et annet bryllupsforum og der mener hun ene at Pronovias Dagen 2013 kommer på litt over 10` inkludert slør. http://www.pronovias.us/wedding-dresses-2013/glamour-collection-dagen

Det som skurrer er at salongen ikke kunne tilby sashet som hører til, jeg har fått bekreftet at det er inkludert i kjolen av min konsulent til ca samme pris. Så for alt jeg vet kan det være noe som skurrer siden salongen åpenbart ikke selger kjolen slik den er ment som.

Jeg har sikkert sagt det før, men smarte tips kan ikke gjentas for ofte; reis til utlandet for Pronovias. Billigere, bedre og du vil ikke oppleve at konsulenten holder vekk ting som egentlig hører med. MIn får jeg ikke tak i her i Norge. Der borte kommer den på ca 16`.

Nei, når jeg skriver dette kjenner jeg at jeg blir skeptisk.

Skrevet

Jeg prøvde en pronovias i Oslo som kostet 9.600. Det var nok 2012 modell altså, det husker jeg ikke helt i farten. Men om det er mange av dem som ligger under 10 her i Norge, aner jeg ikke.

Skrevet

Og alle pronoviaskjolene jeg har prøvd kostet over 15 ... sikkert forskjeller :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde en pronovias i Oslo som kostet 9.600. Det var nok 2012 modell altså, det husker jeg ikke helt i farten. Men om det er mange av dem som ligger under 10 her i Norge, aner jeg ikke.

Hvilke butikk da? Jeg må jo på jakt etter ny kjole.

Skrevet

Hvilke butikk da? Jeg må jo på jakt etter ny kjole.

Brudekjolen. Men tror kanskje det var den modellen som var ganske lav i pris, for både hun i butikken og jeg kommenterte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...