AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har en gullring med diamanter som jeg fikk en gang som jeg ikke bruker. Jeg aner ikke verdien på den. Har det noe for seg å selge den til en gullsmed? Eller vil man få veldig lite for den da? Er det bedre å få en gullsmed til å anslå verdien og så selge ringen til en privatperson om det er noen som er interessert? Anonym poster: 8bef2a403bbb1bc272725454e237fd50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 1. januar 2013 #2 Del Skrevet 1. januar 2013 Selg den på Auksjon Finn ut verdien på ringen før du setter den opp x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 1. januar 2013 #3 Del Skrevet 1. januar 2013 ps, auksjoner er gøy, jeg solgte ps1+ps2 med flere forskjellige spill, og fikk ca 3000kr mer enn det jeg spurte for, det var gøy, er morsomt å se hva folk byr på (Men jeg hadde ett spill i den samlingen som er ufattelig vanskelig å få tak i idag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå