Gjest Ny-her Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Vi har datet i rundt 3 måneder nå og han sa egentlig fra starten av at ingen jente noengang før har fått ham til å føle slik som jeg gjør. I starten trodde jeg ikke helt på det, og tenkte at han helt sikkert sa det til alle jentene han datet. Men jo lenger tid det har gått, jo mer og mer føler jeg at jeg tror på det han sier. Jeg vet ikke om jeg kan stole på han og flere bekjente og venner av meg sier at jeg burde være forsiktig osv osv. Men for 3 dager siden skjedde det noe mens vi satt hjemme hos meg og så film. Jeg bor i en liten leilighet for meg selv. (Vi begger er 20 år gamle) Vi har blitt ganske close på denne lille tiden, eller jeg har ihvertfall blitt veldig glad i han og etter den filmkvelden vår så tror jeg faktisk han er veldig glad i meg også. At jeg virkelig kan være den jenta som forandrer han fra å være badboy player til snill og trofast. Altså det som skjedde var at vi satt og så på film, satt inntil hverandre og koste oss. Plutselig ringte mobilen hans og det var broren hans. Broren fortalte over tlf at bestefaren "endelig" hadde sovnet inn og at han måtte komme til sykehuset. Selv om han visste at bestefaren var veldig syk og ikke hadde lenge igjen, virka han likevel veldig sjokkert og når de snakka ferdig og han la på, gjorde han seg klar for å kle på seg. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre, så jeg bare holdt kjeft og så på han. Like før han var på vei ut døra, så han meg dypt i øynene og sa at han elsket meg. Og så begynte han å gråte... Jeg visste ikke åssen jeg skulle reagere og jeg klarte ikke å si "Elsker deg også" tilbake. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men jeg ble nok litt satt ut. Han holdt rundt meg og hulket. Jeg prøvde bare å trøste han, selv om jeg følte at dette ble bare merkelig. Men samtidig fikk jeg en følelse av at han virkelig var glad i meg. Bare fordi han brøt sammen foran meg og sa at han elsket meg. Uansett, noen timer senere så ringte han meg og ville gjerne overnatte. Det gjorde ikke meg noe selvfølgelig, så jeg sa ja. Han kom ganske kjapt etterpå og der lå vi i senga mi og holdt rundt hverandre. Jeg har fra starten av vært redd for å bli altfor forelska, altfor glad i han, og det var jeg for 3 dager siden å. Jeg er det ennå, fordi jeg bare vet ikke om jeg skal stole på at han har "forandret" seg pga. meg. At jeg er den første jenta han virkelig er blitt forelsket i. Har ikke sett han på 2 dager nå, men han kommer i kveld og jeg har virkelig lyst til å snakke med han om det. Spørre han om han er sikker på at han ikke kommer til å såre meg etc. senere... burde jeg det? Eller er det litt for tidlig ennå? Ettersom vi engang ikke er offisielt et par... Jeg vet ikke om jeg skal kalle han for kjæresten min engang. Vil ikke skremme han bort heller. Det er ikke lett å være forelska i en som har den "verste" fortiden ever. Han var skikkelig player og lå med en jente den ene dagen og bestevenninna hennes neste dag. Han har også vært i to "seriøse" forhold og var utro mot begge to flere ganger. Så altså har han ikke et godt rykte på seg for å si det sånn. Og alle går rundt og venter på at jeg blir hans neste "offer".
OnFire Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Tviler på at han har vokst opp når han allerede har vært utro mot to kjærester og bare er 20. Virker som at det er en sperre han mangler. 5
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Kjør på. Bruk pessar. Gidder ikke betale for lausungene deres. 2
Gjest Ny-her Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Veldig flotte svar jeg fikk, hehe. Han har heller aldri datet en jente "så lenge" som 3 mnd før han har blitt sammen med henne. Jeg er altså den første han har datet "så lenge" og vi er ennå ikke sammen... Jeg vet ikke jeg. Kanskje jeg er for naiv og burde stoppe dette før det blir verre... bare dumt jeg allerede er vedig forelska i han.
Gjest SpaceBaby Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Veldig flotte svar jeg fikk, hehe. Han har heller aldri datet en jente "så lenge" som 3 mnd før han har blitt sammen med henne. Jeg er altså den første han har datet "så lenge" og vi er ennå ikke sammen... Jeg vet ikke jeg. Kanskje jeg er for naiv og burde stoppe dette før det blir verre... bare dumt jeg allerede er vedig forelska i han. Jeg betaler allerede i overkant av 30% skatt for å fø på alenemødre som også digga bad boys. Så vennligst ta rådet mitt til etterretning. 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal svare, men jeg tror både og. Altså, det at han sa at han elsket deg i en ganske emosjonell situasjon kan jo være en god ting. Det kan jo hende han faktisk er veldig forelsket i deg, men selv om, så er det ikke sikkert han klarer å være trofast heller. Han trenger vel å jobbe litt med det der... Nå vet jeg ikke hvor "seriøst" de andre forholdene han hadde var, men det kan ikke ha vært så seriøst når han faktisk var utro flere ganger. Men du skal likevel være litt forsiktig. Du KAN bli såret, men det hender du ikke blir det heller. Hvis jeg var deg, ville jeg nok tatt sjansen på å bli såret og gi ham en sjanse. Det er vel bedre enn å trekke seg og lure på hva som hadde skjedd hvis du hadde gitt han en sjanse. Å leve i uvitenhet er ikke moro. Men det er heller ikke moro å bli såret... Du får snakke med han i kveld. Spør han forsiktig og ikke bli for ivrig, men samtidig vis ham at du virkelig mener det. At du ikke ønsker å bli "en av de andre jentene". Å kommunisere sammen er den beste måten å løse problemer på. Anonym poster: 1808c916458e57ec44872466b5afe841 1
OnFire Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Han har heller aldri datet en jente "så lenge" som 3 mnd før han har blitt sammen med henne. Jeg er altså den første han har datet "så lenge" og vi er ennå ikke sammen... Ser du på det som positivt, eller negativt? Jeg tenker at han sikkert føler seg fri som fuglen så lenge han ikke er sammen med noen. Men han er gjerne fri uansett
Alina X Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Nei, ikke fortell han noe. La han komme til deg hvis han vil ha forhold, og ikke bli hodestups forelska, ha i bakhodet at han er en horebukk og er også ganske ung. Dere har heller ikke vært lenge sammen, du er nok betatt av ham men vær litt realistisk, ikke bli oppslukt av han for da blir du mer såret når han ikke vil ha mer forhold.
Gjest Ny-her Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Jeg ser vel det som positivt at vi har datet i 3 mnd og ennå ikke er et par. Men en dag må vi jo bli et par? Jeg får vel la vær å si noe da. Jeg skal ikke tenke for mye på kjærestegreier og sånt... men det er litt vanskelig å la vær å tenke på det noen ganger, fordi jeg liker han så godt og ja. Fikk nettopp mld av han at han gleder seg til å se meg i kveld. "jenta mi" står det også. Lett å bli helt blenda av sånne ord gitt...
OnFire Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Jeg ser vel det som positivt at vi har datet i 3 mnd og ennå ikke er et par. Hvorfor det? Nå spør jeg av ren nysgjerrighet
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Vel, dere ga jo meg ikke akkurat no bedre tro på at denne fyren HAR "forandret" seg pga. meg. Så jeg må vel bare innse at en eller annen dag så bedrar han meg også. Tror jeg skal se an litt til og prøve å holde meg til "fuckfriend" området til jeg vet noe mer sikkert. Men det som er greia er, hva hvis han sier igjen i kveld "jeg elsker deg".... det blir jo bare pinlig hvis jeg ikke sier noe tilbake? Jeg vil gjerne si det tilbake, men jeg tørr ikke å være så sårbar...
Gjest Ny-her Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Og hvorfor gråt han foran meg mens han holdt rundt meg egentlig? Jeg trodde ikke gutter/menn gjorde sånt med "hvem som helst"...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Vel, dere ga jo meg ikke akkurat no bedre tro på at denne fyren HAR "forandret" seg pga. meg. Så jeg må vel bare innse at en eller annen dag så bedrar han meg også. Tror jeg skal se an litt til og prøve å holde meg til "fuckfriend" området til jeg vet noe mer sikkert. Men det som er greia er, hva hvis han sier igjen i kveld "jeg elsker deg".... det blir jo bare pinlig hvis jeg ikke sier noe tilbake? Jeg vil gjerne si det tilbake, men jeg tørr ikke å være så sårbar... Han var i sjokk etter å ha fått beskjeden, ord plopper gjerne ut av munnen uten at man vet det. Tror ikke du skal legge mer enn det i det. Selvfølgelig mulig at han liker deg, men ville gått sakte fram og ikke lagt meg ned og spriket med bena. Anonym poster: 93018d6e0c138e629ff2a8ea2151acda
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Og hvorfor gråt han foran meg mens han holdt rundt meg egentlig? Jeg trodde ikke gutter/menn gjorde sånt med "hvem som helst"... Fordi bestefaren akkurat hadde dødd. Han trengte omsorg og ønsket at noen skulle holde rundt han. Ikke legg så mye i hva som skjedde den kvelden. Vent til sorgen har lagt seg, før du kan oppfatte "tegnene" som noe seriøst. Anonym poster: 93018d6e0c138e629ff2a8ea2151acda
Gjest Ny-her Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 Han var i sjokk etter å ha fått beskjeden, ord plopper gjerne ut av munnen uten at man vet det. Tror ikke du skal legge mer enn det i det. Selvfølgelig mulig at han liker deg, men ville gått sakte fram og ikke lagt meg ned og spriket med bena. Anonym poster: 93018d6e0c138e629ff2a8ea2151acda Vi har alt hatt sex 2 ganger, så.. Men jeg kan godt være litt mer "forsiktig" framover. Ikke la ham få meg akkurat når han vil. Blant annet. En av tingene han sa til meg har klistret seg fast i hjernen min "Når jeg har sagt noe pent til en jente før, så sa jeg det for å imponere henne. Men når jeg sier det til deg, så er det fordi jeg mener det." Blæææ! Han har sikkert sagt dette til de andre å...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Hei kjære deg:) Her kommer skeptiske meg med noen tanker til deg:) Du virker som ei sympatisk jente som vil det beste, men jeg syns det er viktig at du har det fint selv også. Det virker som om livet har behandlet deg relativt greit, for i mine øyne er du litt for godtroende til denne gutten. Jeg vil ikke at han skal knuse ditt hjerte også. Det er lett å si vakre ord; det er noe playere er kjent for. De bruker vakre ord for å oppnå det de ønsker; uforpliktende utsvevelser. Nettopp derfor er mitt råd til deg at du fokuserer mindre på ordene han sier/skriver til deg, og mer på handlingene hans. Det kan være lurt å tenke gjennom hvordan han oppfører seg utenom det han sier. Handling teller mer enn ord, ihvertfall i denne sammenheng. Andre har sagt det før meg, men det at han sa at han elsket deg, var nok mest i et følelsesladet øyeblikk. Det har ikke gått så altfor lang tid og du reagerer da også på at han sa dette. Han virker impulsiv og at han lett kan legge fornuften til side.Hvis han har lett for å la seg rive med, kan det få konsekvenser senere. Hva hvis dere hadde blitt sammen og du hadde vært vekkreist - og noe hadde skjedd, hadde han da reagert impulsivt med å søke trøst hos andre? Det er lett å tenke at man kan hjelpe andre til å endre seg, særlig snille jenter vil endre bad boys. Før var jeg en av dem, men jeg har lært av erfaringer som jeg helst skulle vært foruten. "Easy come, easy go" heter det, og det er det en grunn til. Hvorfor satse på en som du ønsker å forandre? Hvorfor heller ikke bare finne en som du er fornøyd med i utgangspunktet? Dessuten: er han en person du kunne ha vært venn med, eller er det kun flørting mellom dere? Hvis det er det sistnevnte, så skal du se at han forsvinner så fort det dukker opp noen andre. Det gjelder å finne hverandres hjerter på dypet, ikke på overflaten. Masse lykke til:) Anonym poster: 1d6192792f1ab879bca1ea2cadd473bc 2
Gjest Tekola Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Avsporinger er fjernet. Minner om rapporteringsfunksjonen heller enn å kommentere avsporingene. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #18 Skrevet 1. januar 2013 Hold deg unna! Han fortjener ikke deg. Anonym poster: f98e6f6a77aca5abd2a7fb90f18ebcf3
Gjest Gjesten Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Playere sier det som de vet funker. Og klart at playere kan bli forelsket. Det bare varer ikke så lenge før de er lei og da er de allerede i gang med neste.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 Jeg betaler allerede i overkant av 30% skatt for å fø på alenemødre som også digga bad boys. Så vennligst ta rådet mitt til etterretning. Skjerp deg. Anonym poster: 0d21002b15febef09f4fe880486464f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå