Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste 4 månedene hatt et forhold til en fyr i klassen min, det startet som et seksuelt forhold men utviklet seg til noe mer etter kort tid. Jeg ville ikke egentlig ha noe forhold og er egentlig superskeptisk til menn.

Han er 10 år eldre enn meg har to barn og er skilt fra kona for 1 1/2 år siden, men jeg begynner å tro at han har gått tilbake til henne. Han har vært avvisende og snakker ikke til meg lenger. Så begynte å bli skeptisk og fant ut at de har begynt å være mye sammen igjen.

Hadde akkurat kommet over eksen etter et dårlig forhold med mange skuffelser, så jeg ble lykkelig av å ha noen som jeg trodde brydde seg om meg.

Jeg vet at jeg bare må droppe fyren men jeg takler det ikke.

Hele grunnen til at jeg ikke vil være i noe forhod er at jeg ikke takler når slike ting skjer.

Noen råd for å komme seg videre? får ikke rømt fra det heller siden vi går i samme klasse. Føler meg bare dum og brukt :frown:

Anonym poster: 07ae3ab33f86b16de516667e22f4a9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øøøøh, du ville egentlig ikke ha noe forhold og likevel er du superskuffet over at han og kona har kommet sammen igjen?

• Liker 6
Gjest Violetta
Skrevet

Samme klasse? Voksenopplæring?

Skrevet (endret)

come oooooon...

Endret av Gakkepus
Gjest Snuppi
Skrevet

Ja, voksne mennesker kan også gå videre på skole.

Høyskole, Universitet osv.....

Har det noe å si?

Gjest Violetta
Skrevet

Ja, voksne mennesker kan også gå videre på skole.

Høyskole, Universitet osv.....

Har det noe å si?

Nei i grunnen ikke. Var bare nysgjerrig.

Og lurte litt på om det var en lærer- elevsak.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Nei i grunnen ikke. Var bare nysgjerrig.

Og lurte litt på om det var en lærer- elevsak.

Hm....

Det ser ikke slik ut på måten innlegget er skrevet. Men en vet aldri..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste 4 månedene hatt et forhold til en fyr i klassen min, det startet som et seksuelt forhold men utviklet seg til noe mer etter kort tid. Jeg ville ikke egentlig ha noe forhold og er egentlig superskeptisk til menn.

Han er 10 år eldre enn meg har to barn og er skilt fra kona for 1 1/2 år siden, men jeg begynner å tro at han har gått tilbake til henne. Han har vært avvisende og snakker ikke til meg lenger. Så begynte å bli skeptisk og fant ut at de har begynt å være mye sammen igjen.

Hadde akkurat kommet over eksen etter et dårlig forhold med mange skuffelser, så jeg ble lykkelig av å ha noen som jeg trodde brydde seg om meg.

Hele grunnen til at jeg ikke vil være i noe forhod er at jeg ikke takler når slike ting skjer.

Noen råd for å komme seg videre? får ikke rømt fra det heller siden vi går i samme klasse. Føler meg bare dum og brukt :frown:

Uff, det er vondt det du opplever nå. :klem: til deg.

Kjenner følelesen, og det er ikke lett å si hva du skal gjøre, men et stalltips er jo at du prøver å komme deg videre så fort som mulig. Vit i alle fall at tiden leger alle sår, også dette

Anonym poster: eaf4eb2bf7a4b2087c37885411f16b8c

AnonymBruker
Skrevet

Altså, dere har ikke noe forhold? Men du er likevel redd han har gått tilbake til exkona?

Uklart hva som har skjedd her, men om avstanden fra hans side har vart over jul, så er det helt vanlig at foreldre tilbringer jula sammen, som en familie, for ungenes del. Og det er en bra ting. Jul handler om barn, ikke om deg og han du dater/ligger med... De skal være en del sammen: det er foreldremøter, sportsarrangementer, samtaler om felles oppdragelse, bursdager, merkedager, påske etc så om det gjør deg nervøs at han treffer barnas mor mye bør du kanskje revurdere?

Ellers: spør fyren hvor dere står! Etter 4 mnd har dere neppe definert noe særlig, spesielt siden han har barn som må ta stilling til deg.

Anonym poster: 42e0b4ec9107edcc1d4353baf58b15de

Gjest proteinet
Skrevet

Vil du kaste bort tiden på en fyr som er varm det ene sekundet, kald det neste? Hev hodet ditt og gå videre. Det faktum at dere går i samme klasse kan være litt vanskelig i begynnelsen. Finn støtte hos klassevenninnene dine, konsentrer deg om skolearbeid og hold deg unna ham. Det blir bedre, du må bare ta tiden til hjelp.

Skrevet

Vet han om at du ikke har lyst på et forhold og var dere sammen eller var det bare litt hopp i høyet?

Forstår ikke hvorfor du føler deg brukt, hvis du ikke ville ha noe forhold og han har gått tilbake til eksen din så hva er problemet?

Jeg tror ikke du selv vet hva du vil ha.

Men slik jeg ser det så har du 2 alternativer.

Prøv å få tilbake han du ikke vil være sammen med, og ta en sjangse på at følelsene dine vil forandre seg.

Eller kutt kontakten og lev livet som singel.

Skrevet

Trist :troest:

En grei huskeregel tror jeg kan være at man ikke bør innlede et rent seksuelt forhold om man er typen som føler seg brukt i det motparten ikke gidder å ta telefonen mer/finner seg en annen.

Det er også veldig vanlig at den ene parten føler at "det utviklet seg til noe mer osv." en oppfatning som ikke deles av den andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...