Gå til innhold

Bli kjent igjen

Hvis en her på KG finner ut hvem du er ville du da ønsket at h*n hadde sendt deg en PM og fortalt hvem h*n er?  

1. 1. Hvis en her på KG finner ut hvem du er ville du da ønsket at h*n hadde sendt deg en PM og fortalt hvem h*n er?

• Ja
      55
    • Nei
      4
    • Kanskje
      2
    • Vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville gjort det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg hadde ønska det i alle fall :-)

Skrevet

Jeg ville nok ønske det ja.

Skrevet

Nei.

[The only normal people are the ones you dont know very well.-Joe Ancis]

Gjest Emera
Skrevet

Nei.

H*n måtte så gjerne gjort det, altså, men det ville ikke vært viktig for meg.

Skrevet

Jeg synes det ville være veldig greit om noen ga meg et vink eller tre ja, Nå skriver ikke jeg noe her som jeg ikke kan stå for eller som jeg ikke vil at noen irl skal vite, men likevel...

Skrevet

Sier som Care: Ja, det hadde vært kjempekoselig!

Skriver heller ingenting jeg ikke kunne sagt IRL, så det gjør ingenting, men det hadde vært artig å visst om evt kjente her inne!!

Skrevet

Ja - og det sier jeg av erfaring. Har fått beskjed om at flere her vet hvem jeg er, og noen av dem vet jeg hvem er også. Siden jeg ikke skriver noe jeg ikke kan stå inne for, er det bare hyggelig med folk jeg kjenner her inne.

Gjest Fighter
Skrevet
Siden jeg ikke skriver noe jeg ikke kan stå inne for, er det bare hyggelig med folk jeg kjenner her inne.

:enig_animasjon:

Før var jeg veldig opptatt av å beholde anonymiteten min, men nå tenker jeg som Ingeborg. Jeg bretter ikke ut veldig mange personlige opplysninger, men hvis folk kjenner meg igjen så gjør de det.

Skrevet

Ja, gjerne det :D Jeg skriver ingenting her jeg ikke kunne sagt til folk jeg kjenner, så det hadde ikke gjort noe hvis noen kjente meg igjen :blunke:

Skrevet

Jeg gjenkjendte en ganske ny bruker, og sendte en pm. Fortalte selvfølgelig hvem jeg er. Vi ble enige om at det blir mellom oss.

Dersom jeg ser hun skriver private ting, ville det ikke falle meg inn å nevne det når jeg treffer henne, iallefall ikke om det er andre tilstede.

Skrevet

Jeg ville helt klart satt pris på å få en pm om det er noen som kjenner meg. Jeg har ikke problemer med at folk kjenner meg, da jeg står for det jeg skriver her inne. MEN.... kunne vært ok og vist hvem det er :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...