Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Den siste uka har en jente som er tre år yngre enn meg, (jeg er 16) skrevet en del til meg over facebook, og jeg er åpen for å bli kjent med de fleste som vil bli kjent med meg, og hun har åpnet seg ganske mye om privatlivet sitt til meg.

Men saken er at hun snakker til meg HELE tiden, det er ikke fred å få. Hun vil også møtes, noe jeg føler blir rart og kleint, siden hun er i samme klasse som broren min. Så, nå lurer jeg på hva jeg skal si til henne. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si at jeg synes det blir litt mye når hun skriver hele tiden, og hvordan jeg skal si at jeg vil ikke finne på noe med henne, bare meg og henne, siden jeg ikke kjenner henne såå godt.

Tips?

Anonym poster: b32d9c6ed90cf6c50649f5f18741def7

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Du får vel bare si det som det er. At du synes at situasjonen blir litt klein, når hun går i klassen til broren din, og at all skrivingen kanskje er slitsom.

AnonymBruker
Skrevet

Har blokkert henne på chatten nå, men hun skriver selvom. Hun er noen ganger hos broren min på besøk og føler det blir kleint å møte henne hvis jeg har blokkert henne, på en måte. Er nok litt for snill, jeg..

TS.

Anonym poster: b32d9c6ed90cf6c50649f5f18741def7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...