Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det blitt slik at man ikke lengre kan være skjult for offentligheten der..? Jeg hadde det slik at kun venners venner kunne søke meg opp på Facebook, men leste noe om at reglene hadde endret seg og at alle kan søke deg opp, men du kan begrense hvem som kan sende deg melding etc..

Anonym poster: 5b284999537434cd10c572d8c2d9bc1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke det stemmer :(

AnonymBruker
Skrevet

Er det blitt slik at man ikke lengre kan være skjult for offentligheten der..? Jeg hadde det slik at kun venners venner kunne søke meg opp på Facebook, men leste noe om at reglene hadde endret seg og at alle kan søke deg opp, men du kan begrense hvem som kan sende deg melding etc..

Hvor ligger problemet? Hva slags informasjon er det man får opp som du ikke vil "dele"?

Anonym poster: 7384367173daeb39f5fb40f56b4895df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke at alle og enhver skal kunne finne meg på Facebook. Gamle og plagsomme ekser blant annet..

Anonym poster: bc346f0cc57a56f7ed492b9ce1adbb2f

AnonymBruker
Skrevet

Hvor leste du dette? Jeg prøvde nå, og kommer ikke opp på søk med mindre jeg er logget inn som meg selv. Du kan også blokke disse eksene, da ser de deg ikke om du feks skriver noe på en felles venns profil. Da kan du heller ikke snoke på disse eksene selv, men det er vel fair nok.

Anonym poster: 74ee9c711600514513981c73d75c8702

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jeg leste det enten i en artikkel på vg, eller på Facebook siden.. Mulig jeg husker feil da. Jeg har prøvd å lete igjennom innstillingene på Facebook for å se hvor jeg kan sette dette, men finner den ikke igjen.. Det står bare hvem som kan søke deg opp på Mailadresse og tlfnr..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jeg leste det enten i en artikkel på vg, eller på Facebook siden.. Mulig jeg husker feil da. Jeg har prøvd å lete igjennom innstillingene på Facebook for å se hvor jeg kan sette dette, men finner den ikke igjen.. Det står bare hvem som kan søke deg opp på Mailadresse og tlfnr..

Hos meg står det sammen under privacy settings, kan velge både hvem som kan søke meg opp på navn, om jeg skal være søkbar i søkemaskiner og om jeg kan søkes opp på mail og telefon.

Anonym poster: 74ee9c711600514513981c73d75c8702

AnonymBruker
Skrevet

Ikke meningen å kuppe inlegget, men jeg sliter med privacy settings på Facebook.. Det var så mye lettere før.. Jeg har valgt custom og plukker ut de personer jeg ikke vil skal se enkelte ting.. Men da jeg tar view as, får de se like mye som alle andre! Arg.. Jeg vil f.eks. at kollegaer skal se minst mulig av profilen min.. Hjelp..?

Anonym poster: 05ab83be4927f2b1a1359f67ac5beead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...