Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en lengre juleferie, litt ufrivillig egentlig, for jeg har vært syk. Har fått tilbud om vakter, men sagt nei pga sykdom. Det har egentlig vært ganske godt, selv om jeg har kjent det på samvittigheten.

Nå er jeg frisk igjen, og det er bare et par dager igjen til jeg skal tilbake på jobb. Fikk sms fra sjefen om et møte som skal være i morgen, og jeg kjente med en gang en ekkel følelse.

Vet det er litt vanskelig for dere å "gjette" dere til hva det kan være, men skulle gjerne hatt noen synspunkter på dette. Har mistrivdes en god stund, og kjenner litt frustrasjon over at jeg må bytte jobb igjen snart. Så snart jeg finner noe nytt.

Kan denne vonde følelsen bare være at jeg har blitt vant til "ferie", at jeg har blitt lat og sånt? Er det flere der ute som har hatt det sånn i forbindelse med arbeid?

Har ikke sosial angst eller noe sånt, bare for å ha det sagt.

Anonym poster: f1f358c201ad4abb58384c8ae24c769b

Videoannonse
Annonse
Gjest Purelove
Skrevet

Hvorfor trives du ikke på jobben din?? Jeg var sån før, men må tenker jeg at jobb er jobb. Jeg kan aldri finne meg en jobb som jeg er 100% fornøyd med, jeg må heller ikke ha negative tanker rundt jobben, men heller tenke på det positive og det som jeg liker ved jobben min.

Jeg tror at du er sån nå fordi du har hatt fri lenge og er i feriemodus.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en lengre juleferie, litt ufrivillig egentlig, for jeg har vært syk. Har fått tilbud om vakter, men sagt nei pga sykdom. Det har egentlig vært ganske godt, selv om jeg har kjent det på samvittigheten.

Nå er jeg frisk igjen, og det er bare et par dager igjen til jeg skal tilbake på jobb. Fikk sms fra sjefen om et møte som skal være i morgen, og jeg kjente med en gang en ekkel følelse.

Vet det er litt vanskelig for dere å "gjette" dere til hva det kan være, men skulle gjerne hatt noen synspunkter på dette. Har mistrivdes en god stund, og kjenner litt frustrasjon over at jeg må bytte jobb igjen snart. Så snart jeg finner noe nytt.

Kan denne vonde følelsen bare være at jeg har blitt vant til "ferie", at jeg har blitt lat og sånt? Er det flere der ute som har hatt det sånn i forbindelse med arbeid?

Har ikke sosial angst eller noe sånt, bare for å ha det sagt.

Anonym poster: f1f358c201ad4abb58384c8ae24c769b

Det er jo ikke rart at du får den vonde følelsen som du nevner, når du har mistrivdes på jobben din en god stund nå.

Så det er jo naturlig at du får den følelsen når du har hatt et avbrekk fra jobben som du mistrives i men nå nærmer det seg hverdagen igjen..

Ikke noe godt å ha det slik, håper du finner en jobb fortest mulig som du trives i! :)

Anonym poster: 1e0beb4d0dc26832aa7c05e909de63be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...