Gå til innhold

litt tykk thights til en litt tykk dame

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Trenger en litt tykk thights, men syns det er vanskelig å finne noe som passer da jeg er litt stor over lår og rompe også har jeg litt mage

De burde heller ikke koste særlig mye da økonomien er trang, og gjerne være i en fysisk butikk da jeg gjerne vil prlve de på før jeg kjøper de.

De skal brukes under ytterbukser når det er kaldt og når jeg sitter inne og koser meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Trenger en litt tykk thights, men syns det er vanskelig å finne noe som passer da jeg er litt stor over lår og rompe også har jeg litt mage

De burde heller ikke koste særlig mye da økonomien er trang, og gjerne være i en fysisk butikk da jeg gjerne vil prlve de på før jeg kjøper de.

De skal brukes under ytterbukser når det er kaldt og når jeg sitter inne og koser meg

Jeg vet ikke om du mener tykk og kraftig å ta i, eller god og varm og ikke gjennomsiktig. Selv har jeg en varm og deilig tights fra Calida, blanding av ull og silke. Den var relativt dyr. Jeg har også en tilsvarende fra Triumph, adskillig rimeligere enn Calida.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja...mer som god og varm egentlig :)

Skal sjekke ut Triumph :)

AnonymBruker
Skrevet

Det skrives 'tights'

Anonym poster: 59d5ff0d5b3c12a440dc916ca02fba82

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det skrives 'tights'

Anonym poster: 59d5ff0d5b3c12a440dc916ca02fba82

Takk, da skal jeg prøve å huske det til neste gang :)

Skrevet (endret)

Lindex har i sin serie for plus størrelser. Mange varianter :)

Endret av RubyA
Gjest Funky Punk
Skrevet

Supert! Gikk inn på hjemmesiden og så de hadde enkle legging til 99:-

Skal ta meg en tur ned til butikken i løpet av de neste dagene :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også forsøke mammatightser, de er veldig greie å kunne dra over magen.

Anonym poster: ffa5de61e36a9f7cbaf910622ce99f25

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Det var smart! Har noen tynne tights som stadig ruller/sklir ned til under magen...ganske irriterende :P

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har du prøvd de fra Pierre Robert?

Kanskje de kan være noe, finnes i dagligvarebutikker.

Skrevet

Jeg elsker tittelen på denne tråden. :)

• Liker 1
Skrevet

Sparkjøp har faktisk ganske bra utvalg hvis du skal bruke tightsen under andre klær for å holde varmen og ikke synlig under skjørt eller kjole. De har tights/longs i ull og bomull, og godt utvalg av størrelser.

Jeg synes Sparkjøp er fryktelig kjedelig og kjerringaktig ellers, men de har godt utvalg av longs og varme undertrøyer. For eksempel her

Nå vet jeg ikke hvor du bor Funky Punk, men det er mange Sparkjøpbutikker rundt i landet slik at du kan få mulighet til å prøve. Oversikt Sparkjøpbutikker

Gjest Funky Punk
Skrevet

Takk for tipset.

Bor litt langt unna närmeste Sparkjöp, men det hender jo at jeg kjörer gjennom noen av disse byene og da kan jeg jo stikke innom :)

Ja jeg skal bruke de under andre klär eller når jeg soser rundt hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...