Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke har du valgt (og hvor mye penger legger du i den)?

Snuser på Ryco sin modell i Chloe http://www.babyshop.no/ryco-chloe-stelleveske fordi disse vist har meget god plass. Liker komboen ruter/lær. Prisen er rundt 500,- kr.

Storksak sin modell Elizabeth er nydelig, http://www.bebitoshop.no/stelleveske-storksak-elizabeth-02-632-01.html Eneste denne koster rundt 2000,- Skal ihvertfall sees i butikk før den eventulet kjøpes.

Anonym poster: a8c4af5300046767daac8d5897e8f436

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min siste "stelleveske" var en sekk i flott 2004-design med "Fagforbundet" på. Kostet meg den nette sum av kroner null, siden jeg fikk den av en bekjent som er medlem der :)

Kunne aldri ramle meg inn å bruke 2000 kroner på en stelleveske. Jeg bruker jo aldri så mye på vesker til meg selv en gang, og babyen gir jo jamt blanke. Hvis det fulgte med en matchende veske med en ny vogn, så kunne jeg gitt noen hundrelapper ekstra- men lenger enn det går jeg neppe.

Men jeg er nok både kjip, gammel og gjerrig ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk stelleveske med når vi kjøpte vogn, veldig greit :-)

Anonym poster: ec1f2749d45f7bd7ffc22eef4dc77e35

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hatt en billig, rælete ettromsveske i noen måneder, slo jeg til med en glimrende veske fra Lässig (ligner denne http://www.lillebi.dk/pusletasker/lassig-pusletaske-glam-sort-skuldertaske.ashx )Betalte rundt 700.

For meg var det viktig å få mer enn ett rom, sånn at jeg kan skille matting og bleieting. En våtlomme var det også, pluss en hendig stellematte fulgte med. Inni berømmet er det en egen lomme til våtservietter, med hull til lokket sånn at man slipper å dra alt ut for å få tak i et tørk.

Men best av alt, den ser ut som en knalltøff veske, ikke bare en typisk stelleveske. Den kan fint brukes til hverdags uten unger og!

Anonym poster: ab40b076fd150e0119540bfb1b511c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha hatt en billig, rælete ettromsveske i noen måneder, slo jeg til med en glimrende veske fra Lässig (ligner denne http://www.lillebi.d...uldertaske.ashx )Betalte rundt 700.

For meg var det viktig å få mer enn ett rom, sånn at jeg kan skille matting og bleieting. En våtlomme var det også, pluss en hendig stellematte fulgte med. Inni berømmet er det en egen lomme til våtservietter, med hull til lokket sånn at man slipper å dra alt ut for å få tak i et tørk.

Men best av alt, den ser ut som en knalltøff veske, ikke bare en typisk stelleveske. Den kan fint brukes til hverdags uten unger og!

Høres veldig bra ut! Har du bilde av innsiden? :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Ryco Expresso (eller noe sånt) til 500,-. Det var maksprisen jeg ville ut med og den fyller mine krav om mange lommer, nøytralt utseende og ekstrastuff. Kjempepraktisk! Ville aldri brukt 1000,-, langt verre 2000,-, på en stelleveske! :-P

Gjest Little princess
Skrevet

Vi har en Emmaljunga stelleveske som matcher vogna vi har kjøpt. Stelleveska kostet 700 kr i Sverige og virker kjempebra, siden lille ikke kommer før om noen måneder enda så kan jeg ikke uttale meg om bruken, men jeg føler det er begrenset hvor mye man kan kreve av en stelleveske..

Skrevet

Vi også har en emmaljunga som matcher vogna. Har bare brukt den i snart to uker, men er rimelig fornøyd. Kunne kanskje vært litt større, men det er sikkert bare jeg som overpakker enda :P

Gjest airam90
Skrevet (endret)

Vi fikk også med Emmaljungaveske som matcher vognen i fargen Capri Black :) Kjempefin!

Endret av airam90
Skrevet

Jeg elsker vesker og har derfor lagt en del penger i stellevesken. Jeg har marc jacobs baby bag, er veldig fornøyd, den har god plass, mange rom og tilhørende stellematte. Vesken kan fint bruke som weekend bag senere når jeg ikke har behov for stelleveske lengere. Koster rundt 2500.

Skrevet

Vi har også den Emmaljunga stelleveska som matcher vogna. Den er veldig fin, men kunne godt vært litt større :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig bra ut! Har du bilde av innsiden? :)

Dette er innsiden på min (fant den forresten her ).Våtserviettlomma er ved siden av den flasketermoveska (den fulgte med <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> ), men dekkes av glidelåsen på bildet, så den synes ikke. Den ligner våtserviettlomma som er i denne veska, men er på høykant. Ved siden av den lomma er det en egen lomme til stelleunderlaget.

Her er innsiden på den veska jeg linket til over.

Jeg er superfornøyd. Som miss behave over er jeg egentlig litt glad i vesker og da syns jeg det var greit å bruke litt penger på en veske jeg faktisk likte utseende på.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er innsiden på min (fant den forresten her).Våtserviettlomma er ved siden av den flasketermoveska (den fulgte med :) ), men dekkes av glidelåsen på bildet, så den synes ikke. Den ligner våtserviettlomma som er i , men er på høykant. Ved siden av den lomma er det en egen lomme til stelleunderlaget.

Her er på den veska jeg linket til over.

Jeg er superfornøyd. Som miss behave over er jeg egentlig litt glad i vesker og da syns jeg det var greit å bruke litt penger på en veske jeg faktisk likte utseende på.

Takk for linker! :) Enig at det er verdt bruke litt penger på, man kan jo bruke disse fine veskene etterpå og!

Den modellen du har, følger det med skulderbånd eller feste til å henge den på vogna? Har ei brei vogn (Simo Classic)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for linker! :) Enig at det er verdt bruke litt penger på, man kan jo bruke disse fine veskene etterpå og!

Den modellen du har, følger det med skulderbånd eller feste til å henge den på vogna? Har ei brei vogn (Simo Classic)

Reimene på veska er såpass store at du får dem fint over skulderen, men det er kroker så du kan feste en egen skulderreim om du vil ha det (følger ikke med). Følger derimot med fester til vogna som festes med borrelås og de er ganske fleksible. Fant bilde av det også ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden pappaen skulle ha halve permisjonen måtte jeg dessverre kjøpe en helt enkel sort sak fra skip hop ;-) Den er veldig praktisk, da. Kjøpte den i utlandet, husker ikke hva jeg ga, 400 kanskje?

Anonym poster: 5a9fb97a39907df5d988e4b58b4ca5d3

Skrevet

Jeg kjøpte BabyTravel sin, til drøyt 300kr og var/er storfornøyd. Den er snart 20mnd, og ser ut akkurat som da den var ny :)

Skrevet

Har denne i farge som matcher vogna: http://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/stellevesker/allerhand-messenger-stelleveske/

Lurer på om den var på salg da jeg kjøpte..

Her var det også et argument at pappan tross alt skal bruke den også.

Jeg kikket på Storksak-vesker, men synes ikke prisen lar seg forsvare, da jeg finner den litt upraktisk. Dessuten er det ikke noen wow-kvalitet på den, så man kan like gjerne gå i en veskebutikk og få større utvalg. Skal man først bruke 2000kr..:)

Skrevet

Vi fikk med stelleveske til en rimeligere pris da vi kjøpte barnevogna :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker vesker og har derfor lagt en del penger i stellevesken. Jeg har marc jacobs baby bag, er veldig fornøyd, den har god plass, mange rom og tilhørende stellematte. Vesken kan fint bruke som weekend bag senere når jeg ikke har behov for stelleveske lengere. Koster rundt 2500.

Har du link til den??

Anonym poster: 5f59d0c97b2e7650b0f58284c7652328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...