Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt Hip hop-skive for første gang i mitt liv!

Tekstene til Side Brok har gitt meg et nytt perspektiv på denne typen musikk... De er kjempekule! Og så jeg som aldri har syntes at det har vært noe særlig.

Noen som har hørt på dem?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har hørt mye på de.. Kan ikke kalles hiphop det de driver med det blir helt feil. Helt forferdelig musikk synes jeg. Og det er nok ingen ekte hiphop elskere som ville kalt det for det. Er på et forum for hiphop og der har vi å tatt opp saken, ingen der ville kalle det hiphop.

Gjest Anonymous
Skrevet

Torstein Hyl er ein likandes kar, ja. :digge:

Vet du forresten hva tittelen på albumet betyr? og hvorfor plata er gitt ut på pinaDgreitt records?

:ler: -Jeg vet :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hihi!

Jeg skjønner at jeg ikke har greie på hiphop. Jeg liker ikke musikkstilen, men jeg digger tekstene. De rimer nesten like bra som André Bjerke, jo...

Gjest Tristessa
Skrevet

Side brok betyr i alle fall noe som svære/hengete (finner ikke et godt synonym, bruker sid som adjektiv selv) bukser/benklær.

Gjest Anonymous
Skrevet
Torstein Hyl er ein likandes kar, ja. :digge:

Vet du forresten hva tittelen på albumet betyr? og hvorfor plata er gitt ut på pinaDgreitt records?

:ler: -Jeg vet :ler:

Jeg vet ikke! Du får pinade fortelle! :ler2:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hihi!

Jeg skjønner at jeg ikke har greie på hiphop. Jeg liker ikke musikkstilen, men jeg digger tekstene. De rimer nesten like bra som André Bjerke, jo...

Skjønner at mange liker de og det er jo kjempe fint da... Synes bare det blir feil å kalle det hip hop ettersom veldig få eller ingen av de folka som lever og ånder for hiphoppen vil kalle det for det... Om du skjønner hva jeg mener?! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Side brok betyr i alle fall noe som svære/hengete (finner ikke et godt synonym' date=' bruker sid som adjektiv selv) bukser/benklær.[/quote']

Sæggebukse, rett og slett... :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jessda, men tenkte å ta hvert ord for seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Side brok = lang eller sid bukse, i dette tilfellet betyr det saggebukse.

Høge brelle = høy underbukse. Den obligatoriske, synlige boxeren. :ler:

Det var ingen plateselskap som hadde tro på Side Brok, så de fikk ikke kontrakt. Det var da gutta sa: "Det er pinadø greit (eller pinadet som det heter på de kanter) -Vi gir ut plata på eget selskap" -pinaDgreitt Records.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...