Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en venn som har oppfordra kjæresten min til utroskap.

De var på guttetur på danskebåten, og han vennen var desperat etter å få seg noe, og han sa til kjæresten min at han burde prøve å finne en dame han også.

Kjæresten sier han ikke gjorde noe, siden han elsker meg.

Det ble ikke noe på han vennen heller (karma).

Skal sies at jeg ikke liker denne vennen som kjæresten min har.

Blandt annet fordi han røyker hasj.

De har kjent hverandre siden de var barn.

Men hva skal man gjøre med sånne venner som oppfordrer til utroskap?

Kjæresten min sier jo at han ikke er så dum og lettlurt, men jeg blir litt skeptisk og aller helst skulle jeg ønske han ikke var venn med denne gutten, men jeg skal ikke bestemme sånt.

Anonym poster: dd291341d24fcbc457ef386ad3fdafe9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kameraten hans liker deg ikke og vil så splid.

AnonymBruker
Skrevet

Kameraten hans liker deg ikke og vil så splid.

Det vet jeg igrunn. Jeg liker ikke han vennen heller for den saks skyld.

Skrevet

Oppfordrer til utroskap? Jeg vil da pastaa, at hvis kjaeresten din eier moral og kan skille mellom riktig og galt, saa spiller det ingen rolle hvem som 'oppfordrer' han. Han har vel viljen til aa si nei?

AnonymBruker
Skrevet

Oppfordrer til utroskap? Jeg vil da pastaa, at hvis kjaeresten din eier moral og kan skille mellom riktig og galt, saa spiller det ingen rolle hvem som 'oppfordrer' han. Han har vel viljen til aa si nei?

Han sier selv at han ikke er lettlurt og dum. Men kjæresten har vært utro i 2 tidligere forhold, så blir jo skeptisk p.g.a det også.

Skrevet

Aaa, hvis han har vaert utro i tidlige forhold, saa er det en viss sjanse for at han gjentar det igjen. Det er en saann effekt: Man stjeler tyggis, blir ikke tatt, gaar tilbake, og stjeler melkesjokolade, saa cola osv osv. Uansett, du bor isafall vaere litt paa vakt uten aa overdrive.

Skrevet

Kjæresten min har en venn som har oppfordra kjæresten min til utroskap.

De var på guttetur på danskebåten, og han vennen var desperat etter å få seg noe, og han sa til kjæresten min at han burde prøve å finne en dame han også.

Kjæresten sier han ikke gjorde noe, siden han elsker meg.

Det ble ikke noe på han vennen heller (karma).

Skal sies at jeg ikke liker denne vennen som kjæresten min har.

Blandt annet fordi han røyker hasj.

De har kjent hverandre siden de var barn.

Men hva skal man gjøre med sånne venner som oppfordrer til utroskap?

Kjæresten min sier jo at han ikke er så dum og lettlurt, men jeg blir litt skeptisk og aller helst skulle jeg ønske han ikke var venn med denne gutten, men jeg skal ikke bestemme sånt.

Hvis du sørger for å gi ham det han vil ha, så trenger du ikke bekymre deg for at han søker etter det andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...