Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Petter
Skrevet

Trenger gode råd. Har vært i et forhold over noen år , hvor hun har gjort det slutt et par ganger. Hun har alltid kommet tilbake og sagt hun har gjort en feil, og at jeg er den store kjæreligheten. Jeg har tatt henne tilbake hver gang. Nå har det skjedd igjen. Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor gjør hun det slutt da?

Sånn generelt svart så hadde ikke jeg orket å være sammen med noen som ikke klarer å bestemme seg. Da hadde jeg bare gått rundt å lurt på når han skulle gå fra meg neste gang.

• Liker 3
Skrevet

ha litt selvrespekt/baller/bein i nesa og ikke ta henne tilbake. Hvor patetisk går det ann å bli?!

Gjest brutal mann
Skrevet

Du skal drite i å la ei ustabil kjerring styre livet ditt.

Gjest annemor30
Skrevet

Kommunikasjon;) Spør henne hvorfor hun gjør det slutt og hvorfor du skal ta henne tilbake gang på gang;)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Trenger gode råd. Har vært i et forhold over noen år , hvor hun har gjort det slutt et par ganger. Hun har alltid kommet tilbake og sagt hun har gjort en feil, og at jeg er den store kjæreligheten. Jeg har tatt henne tilbake hver gang. Nå har det skjedd igjen. Hva bør jeg gjøre?

Må spørre litt mer jeg, Petter.

Hva slags type forhold snakker vi om ?

Forhold som samboere eller gifte ? Eller forhold som 'bor ikke sammen, men er kjærester ?

Og hvilken aldersgruppe er dere i ?

Spør om dette fordi jeg tenker at dersom dette er 'bare' en kjæreste du har hatt i et par år så hadde jeg nok ikke orket å bli sett på som den alltid trygge, alltid stabile.

Den som hun vet alltid vil være der. Den det er lett å gå ifra når noe mer spennende dukker opp, og å gå tilbaketil og bli tatt imot med åpne armer hver gang.

Om dere bor sammen så er det på tide med en rolig, veldig alvorlig samtale om hva dette gjør med deg som menneske og mann.

Hva føler du for henne i dag ? Er du klar for å ta henne tilbake for tredje gang ?

Edit: Trykkfeil

Endret av Lille-pus
Skrevet

Forholdet må ha en dårlig grunnmur når det hviler på såpass lite stabilitet. Hvis du vurderer å fortsette forholdet må du iallefall ta en alvorlig prat med damen om hvilke forutsetninger som er nødvendig for et varig forhold. Trygghet er en av disse forutsetningene og det ser hun tydeligvis ikke.

Skrevet

Hun har jo allerede vist deg, ikke bare en eller to, men tre ganger, at hun tar lett på det å være sammen.

Hadde aldri orket er forhold med noen som slengte inn håndkleet når de ble litt leie. Det skal være en høy terskel for å bryte opp, ikke bare noe man gjør fordi man er uenig eller litt usikker.

Jeg ville sagt nei denne gangen og heller satset på å møte noen som respekterte meg og som jeg kunne være trygg på... Med mindre du liker berg-og-dalbanen.

• Liker 1
Gjest Petter
Skrevet

Hun har jo allerede vist deg, ikke bare en eller to, men tre ganger, at hun tar lett på det å være sammen.

Hadde aldri orket er forhold med noen som slengte inn håndkleet når de ble litt leie. Det skal være en høy terskel for å bryte opp, ikke bare noe man gjør fordi man er uenig eller litt usikker.

Jeg ville sagt nei denne gangen og heller satset på å møte noen som respekterte meg og som jeg kunne være trygg på... Med mindre du liker berg-og-dalbanen.

TAkk for svar dere. Gitt meg noe å tenke på gitt.

Gjest annemor30
Skrevet

Det er veldig slitsomt med et uforutsigbart forhold,bare så det er sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...