Gjest usikker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Hei. Jeg har noe jeg går rundt og tenker altfor mye på, som jeg gjerne vil få noen råd om. For en stund tilbake oppdaget jeg en melding samboeren min hadde fått av en jente på facebook, dette var før han møtte meg, men jeg lurer likevel. Han sier han aldri har vært med jenter utenfor forhold, og på fester har han ikke vært en person som har flørtet med jenter osv. I meldingen fra en jente sto det "takk for i går, jeg skal aldri drikke vodka igjen". Hva kan dette bety? Trenger det å bety noe, eller kan det hende at han bare møtte en jente og snakket med henne den kvelden? Han har sagt at han aldri har vært typen til å flørte med jenter på fester og sånn, men jeg er redd han bare sier det for å skåne meg, da jeg er veldig usikker som person. Men kan det hende at han faktisk bare har snakket med folk som venner og at han ikke har vært interessert i noe mer, spesielt da med tanke på den meldingen han fikk. Jeg er redd han lå med henne eller noe den gangen, siden hun skrev takk for i går... Takk for svar på forhånd.
Kajal Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 For meg er det mest nærliggene å tippe at hun ble skikkelig full, og kjæresten din hjalp henne med et eller annet. 9
Gjest Blondie65 Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Dette skjedde før dere ble sammen? Fortsett med denne sjalusien og du vil garantert ødelegge forholdet. Jeg pleiere si takk for sist, takk for i går, etc til alle jeg treffer som jeg delte en eller annen anledning med. Jeg har ikke hatt sex med alle fe jeg sier dette til. Kan det tenkes at denne jenten og din kjæreste heller ikke har delt noe annet enn en hyggelig anledning, som ikke nødvendigvis inneholdt sex. Hva med å tro på din kjære fremfor å ødelegge deg selv og forholdet med spekulasjoner?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Are you f***** kidding me??? Anonym poster: 5d518d3be3819e058e62f53e471c5049 5
beaby Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 tror du burde jobbe litt med deg selv ellers så kommer usikkerheten og sjalusien til å ødelegge forholdet. 3
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Siden jeg er såpass gammel at jeg og mine venner var fulle før internett fantes så har vi unngått sånne teite ting. Men, jeg fikk da tilsvarende tilbakemeldinger i munntlig form etter å ha passet på dritings damer. Passet på at de ikke ramlet ned trapper, ble liggende ute å fryse i snøen, se til at de ikke kastet opp i håret sitt, passet på at de ikke pulte han som var kjekk men full i syfilis osv. Det kan virke utrolig, men det går an å takke noen uten å ha pult dem. 8
Miss moneypenny Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Første jeg tenker er at hun var full/dårlig/mistet noe osv.
Gjest Bibompibomp Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Siden jeg er såpass gammel at jeg og mine venner var fulle før internett fantes så har vi unngått sånne teite ting. Men, jeg fikk da tilsvarende tilbakemeldinger i munntlig form etter å ha passet på dritings damer. Passet på at de ikke ramlet ned trapper, ble liggende ute å fryse i snøen, se til at de ikke kastet opp i håret sitt, passet på at de ikke pulte han som var kjekk men full i syfilis osv. Det kan virke utrolig, men det går an å takke noen uten å ha pult dem. Å nei, ikke i dagens samfunn, der folk lever sine egentlige liv på Facebook...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Hei. Jeg har noe jeg går rundt og tenker altfor mye på, som jeg gjerne vil få noen råd om. For en stund tilbake oppdaget jeg en melding samboeren min hadde fått av en jente på facebook, dette var før han møtte meg, men jeg lurer likevel. Han sier han aldri har vært med jenter utenfor forhold, og på fester har han ikke vært en person som har flørtet med jenter osv. I meldingen fra en jente sto det "takk for i går, jeg skal aldri drikke vodka igjen". Hva kan dette bety? Trenger det å bety noe, eller kan det hende at han bare møtte en jente og snakket med henne den kvelden? Han har sagt at han aldri har vært typen til å flørte med jenter på fester og sånn, men jeg er redd han bare sier det for å skåne meg, da jeg er veldig usikker som person. Men kan det hende at han faktisk bare har snakket med folk som venner og at han ikke har vært interessert i noe mer, spesielt da med tanke på den meldingen han fikk. Jeg er redd han lå med henne eller noe den gangen, siden hun skrev takk for i går... Takk for svar på forhånd. Hjelpes, hvor mye det går an å henge seg opp i(!). Du kan ikke være mer enn 14år..? En slik mld kan bety alt mulig. Men ettersom dette var før din tid er dette ikke noe du trenger tenke på. Hjelpes... Anonym poster: 4d8d4c1748a5aa38b6e0d3ca678e948f
Chloe- Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Siden jeg er såpass gammel at jeg og mine venner var fulle før internett fantes så har vi unngått sånne teite ting. Men, jeg fikk da tilsvarende tilbakemeldinger i munntlig form etter å ha passet på dritings damer. Passet på at de ikke ramlet ned trapper, ble liggende ute å fryse i snøen, se til at de ikke kastet opp i håret sitt, passet på at de ikke pulte han som var kjekk men full i syfilis osv. Det kan virke utrolig, men det går an å takke noen uten å ha pult dem. Helt enig med brutal mann, og det er ikke ofte!
Gjest Sobril Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Ja, du ER usikker. Må være fryktelig vondt å gruble over en så uskyldig melding.
Havbris Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Der jeg bor er det vanlig å takke for sist hvis man har vært sammen med andre mennesker. Jeg sendte akkurat en sms til en mann som var vertskap for nyttårsfesten i går, og jeg har hverken kysset eller ligget med denne mannen. Fortsetter du med denne grublingen kommer du til å fange deg selv i et nett av bekymringer som kommer til å spise deg opp. 2
Gjest gressløk Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Da jeg var yngre var jeg litt for glad i vodka, og det hendte et par ganger at kjæresten til venninner bar meg hjem. Jeg ville ikke tenkt noe mer over det.
julielis Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Kanskje hun ble dårlig av vodkaen og spydde over hele seg selv så ringte han taxi for henne? Ellers så tenker jeg at hvis dette skjedde før dere ble sammen, har det ikke noe å si uansett
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 Hvis du er SÅ jævla usikker som dette her, da har du enorme problemer i vente, som gjør så mye ut av ingenting........... Går du til psykolog, får hjelp til å bygge opp igjen deg selv? Anonym poster: 0de1a9493d8be305cb030916f40f76de 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 (endret) fafaafa Endret 1. januar 2013 av Corto Maltese
Calypso Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Høres ikke verre ut enn at hun takket for sist og at hun hadde en voldsom hangover.. 1
Gakkepus Skrevet 1. januar 2013 #18 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Oh, kom igjen jente. Hvorfor roter du i fortiden? Det er et ordtak som min mor pleide aa si: Rorer du drittet, stinker det. Endret 1. januar 2013 av Gakkepus
snuppa123 Skrevet 1. januar 2013 #19 Skrevet 1. januar 2013 Du har faktisk ingenting og gjøre inne på din manns Facebook!!! 1
Rubies_ Skrevet 1. januar 2013 #20 Skrevet 1. januar 2013 1. Hvorfor er du på Facebooken hans? Vet du hva det sier om deg? Veldig negative ting. 2. Hvorfor bryr du deg - dette var før din tid. Han hadde faktisk et liv før han møtte deg. 3. Kjenner jeg jenter som deg rett (har venninner), vet jeg at du ikke lar dette være før du vet svaret. Så da er eneste sjansen faktisk å spørre kjæresten din. Han blir nok ikke fornøyd med at du har snoket på Facebooken hans, finner en gammel PRIVAT melding fra en random jente, og att på til spør om dette, men... det er eneste måten du kan finne ut hva som faktisk skjedde. Hadde jeg vært deg hadde jeg latt fortiden ligge, og jobbet med selvtilliten min og lojaliteten min til kjæresten slik at slike ting ikke trenger å skje i fremtiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå