Gå til innhold

Noen som gleder seg til å begynne å jobbe igjen i morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg! Da vil jeg møte kollegaen min som ble med meg hjem etter julebordet.. Som det viste seg i ettertid hadde kjæreste.. Kleint!

Anonym poster: 2fa86142261f3bb44fcb3fc8642a9810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! savner jobben og alle kollegene mine:-) men skjønner det er kleint for deg TS! samtidig er det ha som har vært en idiot og ikke du! Hold hodet høyt:-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det blir hyggelig å starte på jobb igjen i morgen :)

Så svaret på spørsmålet er ubetinget 'ja'.

Skrevet

Ja:) Gleder meg veldig!

Skrevet

Nei, skulle gjerne hatt ferie resten av livet!

• Liker 5
Skrevet

Nope. Gleder meg til jeg er ferdig på den plassen.

Skrevet

Njaaaa..... Det har vært noen deilige uker uten andre besluttninger enn hva en skal ha til middag. Men det blir vel bra :)

Skrevet

Ja, det gleder jeg meg til. Gleder meg nesten mer til å se elevene på torsdag :)

AnonymBruker
Skrevet

Nja, både og :) Er alltids greit å komme tilbake til hverdagen og bli virksom igjen. Men sånn ellers, så er det bare fint å ha fri :)

Anonym poster: 8387b7eac7aa0620ed878a63f8e4e017

Gjest Wei Wei
Skrevet

Gleder meg ekstremt mye!!! Elsker jobben min.

Skrevet

Er så heldig at jeg kan si at jeg gleder meg til å gå på jobb.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Gleder meg veldig, er glad i jobben min.

Men for å være litt ærlig så gleder jeg meg ikke helt til i morgen. Kunne hoppet rett til Torsdag, for i morgen er det varetelling og regner med jeg blir på jobb ihvertfall fra 09.00 til 21.00. Mulig lenger også.

Gjest boblebrus
Skrevet

Nja. Jeg gruer meg ikke, men kunne gjerne hatt resten av uka fri :fnise: Er relativt ny og fremdeles litt usikker på om dette er det rette for meg, men blir jo greit å komme i gang med hverdagen også :)

Skrevet

Nei, jeg gleder meg ikke til å begynne på jobb igjen.

Elsker å være hjemme, masse tid til å gå tur med hunden, trene og lese ..

Har en bra jobb, så jeg er egentlig heldig - men ingenting slår det å ha fri.

Må si at jeg blir litt sjokkert over at så mange kjeder seg hjemme og gleder seg til å komme på jobb igjen. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har kjedet meg hjemme.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Er lei av feriestress og sykdom ;) . Blir veldig OK å møte kollegene igjen og komme inn i de vante rutinene med "normalt" jobbstress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...