Gå til innhold

Hva er det med meg - tiltrekker jeg kun gutter som har kjæreste!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå gir jeg snart opp.. For 5. gang på rad viser det seg at gutten som ble med hjem, eller jeg ble med hjem, allerede har kjæreste! Hva skjer!?!

Anonym poster: fe50e14fdafa5b20066f9184993789f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Du er så deilig at guttene ikke klarer å holde kuken unna.

AnonymBruker
Skrevet

Du er så deilig at guttene ikke klarer å holde kuken unna.

Veldig seriøst svar..

Gjest Lurifix
Skrevet

Er bare en logisk konklusjon. Statistisk sett hvis man drar hjem med en ganske ofte så vil man før eller siden dra hjem til en som har kjæreste. Men 5 gang på rad? Tja.. noen må jo nesten være så uheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Nå gir jeg snart opp.. For 5. gang på rad viser det seg at gutten som ble med hjem, eller jeg ble med hjem, allerede har kjæreste! Hva skjer!?!

Da har vi samme problem..... Alle gutta som har prøvd å få meg i seng de siste årene, unntatt de jeg har møtt via nettet, har hatt kjæreste/samboer. Så lurer på det samme!

Anonym poster: 8b97d96dadac9c979152992cbd5b90cb

AnonymBruker
Skrevet

TS her.. Jeg hadde snakket med en gutt ganske lenge ute på byen.. Rett før det stengte lurte han på om jeg ville bli med hjem til han.. Han sa at det ikke var noe voldtektsforsøk fordi han bodde sammen med kjæresten, men hun var hjemme hos foreldrene sine denne helgen! Han ble jeg ikke med hjem..

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg spurt meg selv om hvorfor, og ikke andre. Jeg hadde tatt en titt på meg selv i speilet og vurdert meg selv ut i fra en manns øyesyn. Virker jeg som en dame som de kan ha det gøy med uten forpliktelser? Ut i fra væremåten min, eller klesstilen min?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg spurt meg selv om hvorfor, og ikke andre. Jeg hadde tatt en titt på meg selv i speilet og vurdert meg selv ut i fra en manns øyesyn. Virker jeg som en dame som de kan ha det gøy med uten forpliktelser? Ut i fra væremåten min, eller klesstilen min?

Det har jeg gjort. Jeg kler meg ikke spesielt utfordrende på byen heller.. Har en god utdannelse og en godt betalt jobb.. Selv synes jeg at jeg er ganske så interessant.. Blir kanskje litt mer flørtete i fylla mot alle, også de jeg ikke er interessert i.. Men det betyr jo ikke at jeg er løs og tar hvem som helst..

Skrevet (endret)

Men det betyr jo ikke at jeg er løs og tar hvem som helst..

Du kan fortsatt fremstå slik for andre, hvis du sender ut feil signaler ;)

Endret av OnFire
Gjest pålogget
Skrevet

enda en kvalmende tråd om mannfolk. Enda en god grunn til å ikke finne seg kjæreste.

Hilsen håpløs.

Skrevet

Hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Men at gutter vil være utro mot kjæresten, hvorfor skal det gå utover meg..? Jeg er klar for å finne meg kjæreste og da er det ikke noe gøy gang på gang å finne ut at de allerede har kjæreste/samboer..

Gjest Lincoln
Skrevet

Hvor lang periode er disse fem forskjellige mennene spredd ut over da?

Gjest *Maja*
Skrevet

Kanskje det å ta med seg vilt fremmede fra byen ikke er beste utgangspunktet for å finne seg kjærestemateriale?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS troller

Anonym poster: fd8a8e08967cfe93edc45dc3c0daa4b9

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Blir kanskje litt mer flørtete i fylla mot alle, også de jeg ikke er interessert i..

Der har du svaret ditt.

Vel, 5 ganger på rad nå har du jo tatt fyrer som allerede har dame...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang periode er disse fem forskjellige mennene spredd ut over da?

1 pr mnd.. Synes ikke det er så mye.. Har jo ikke hatt sex med alle 5 heller.. Et par av de har jeg kun sovet med..

Skrevet

Men at gutter vil være utro mot kjæresten, hvorfor skal det gå utover meg..? Jeg er klar for å finne meg kjæreste og da er det ikke noe gøy gang på gang å finne ut at de allerede har kjæreste/samboer..

Hvis du er ute etter en kjæreste så ville jeg kanskje begynt å lete ett annet sted enn på byen og sluttet å ta med menn hjem første kvelden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er ute etter en kjæreste så ville jeg kanskje begynt å lete ett annet sted enn på byen og sluttet å ta med menn hjem første kvelden.

Ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...