AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Har vært medlem på sukker en stund nå, men blir litt demotivert for det har ikke gått så bra.. Jeg har 2 venninner om har fått seg samboere gjennom sukker, så jeg vet jo at det virker, bare ikke for meg.. Jeg pleier å gi guttene et gult hjerte i håp om at de vil ta kontakt.. Men kanskje en melding hadde vært bedre..? Men hva i all verden skriver man på den første meldingen for å vekke interesse?? Har prøvd meg på noen ganske dårlige meldinger, men de har jo ikke funket.. Tips, anyone?? Anonym poster: b054071e2f0f283f4ad2d1a26828e53a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har prøvd meg på: "hei. Hvordan går det med deg da?" Ikke fått så mye respons på den.. Anonym poster: b054071e2f0f283f4ad2d1a26828e53a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 TS her.. Ingen som har tips..? Anonym poster: b054071e2f0f283f4ad2d1a26828e53a
CutieMe Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 (endret) I grunn passer vel de samme tipsene man kan gi gutter på dette området. Ethvert konkret tips om at "akkurat dette bør du skrive" bør man hive ut vinduet. Det som gir best respons er å gripe tak i profilen, og kommentere og stille spørsmål ut fra den. Liker h*n å reise, så kan man f.eks. spørre hvor h*n kunne tenke seg å reise nå. Har h*n et interessant bildet i albumet man lurer på hvor er tatt eller noe annet, så spør om det. Det viktigste er å vise at man faktisk er genuint interessert i personen, og innby til en samtale. Siden du faktisk ønsker å sende meldinger selv, så gjelder kanskje ikke dette like mye deg, men nevner det allikevel: Som gutt på sukker, kan jeg gi deg et tips til. Still for all del egne spørsmål. Når jeg først får kontakt med jenter der, så er noe av det absolutt verste jentene kan finne på å bare svare på mine spørsmål, eller også spørre "hva med deg?". Slikt ender bare ut i intet, og for å si det slik: Det er bare de få jentene som faktisk klarer å grave opp egne spørsmål, og slik sett bidrar til å holde samtalen i gang, jeg faktisk reelt sett har vurdert å møte. Resten gir meg bare en følelse av lite interesse. Endret 1. januar 2013 av CutieMe 1
Ellevill Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har prøvd meg på: "hei. Hvordan går det med deg da?" Ikke fått så mye respons på den.. Anonym poster: b054071e2f0f283f4ad2d1a26828e53a Jeg antar at det oppfattes som om du bare sender samme melding til alle. Trekk i tillegg fram noe fra profilen hennes/hans. Kommentert en hobby eller interesse, bosted, egenskap, whatever... Men hvis at du i det minste har lest profilteksten.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Da har jeg et spørsmål. Hvis han ikke har skrevet noe, men ser kjekk ut, har god utdannelse og er like høy eller høyere enn meg, som da er ting som gjør at jeg blir interessert, hva skriver du da? Når han ikke har et eneste ord i profilen sin? Anonym poster: 4d8cb51017cc7ed0563afd2348528a86
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Da har jeg et spørsmål. Hvis han ikke har skrevet noe, men ser kjekk ut, har god utdannelse og er like høy eller høyere enn meg, som da er ting som gjør at jeg blir interessert, hva skriver du da? Når han ikke har et eneste ord i profilen sin? Anonym poster: 4d8cb51017cc7ed0563afd2348528a86 Hei, jeg er en særdeles overfladisk kvinne og liker det du har å tilby at ting totalt uten substans. Hvor og npr skal vi ha sex?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Hei, jeg er en særdeles overfladisk kvinne og liker det du har å tilby at ting totalt uten substans. Hvor og npr skal vi ha sex? Det er jo veldig mulig at denne gutten har mye å tilby og en god personlighet! Det er jo derfor jeg vil sende han en melding da vet du! Og kom ikke og fortell meg at du ikke har noen kriterier til hvilke jenter du ser på som aktuelle. At han har god utdannelse betyr for min del at han har gått på høyskole eller universitet, og det har jeg selv også. Når jeg sier at han ser kjekk ut, så mener jeg selvfølgelig at JEG synes at han er kjekk ut, det er ikke sikkert at andre har samme mening. Det er ikke bare billedpene modeller jeg mente, såkalte normale gutter kan også være gutter jeg synes er kjekke. Men tilbake til spørsmålet mitt. Når en gutt ser interessant ut, men ikke har skrevet et ord i profilteksten sin, og du vil finne ut om man kan få en god tone, hva skriver man? Det er jo mange som ikke har skrevet et ord!! Anonym poster: 4d8cb51017cc7ed0563afd2348528a86 1
Gjest Lurifix Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Få din personlighet med i meldingen og gjør meldingen mer personlig enn "halla hva skjer?". Om det var sjekking ute i verden hva hadde du likt best? En fyr kommer bort til deg og sier "halla hva skjer?" eller en fyr som kommer og sier noe om karakteren i boken du sitter å leser? Halla hva skjer fyren måtte ha vært ganske kjekk for å vekke din interesse. Samme gjelder når en kvinne skal ta kontakt med en mann. "Hei hva skjer?" fungerer bare om fyren er desperat nok eller om du er pen nok.
Gud Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Tenk deg hva slags melding du kunne tenke deg å få, og skriv noe lignende. Jeg tolker det til at det er et langvarig forhold du er ute etter, og da er det ikke så lurt å "spille", selv ikke i første melding. Hvis du skriver noe som er utypisk deg og får denne fyren på kroken på den måten, skal du da fortsette å være utypisk deg for å holde på ham? Hvis du skriver noe som viser hvem du er, er du sikret å få den korrekte responsen uansett. Hvis han svarer er han interessert i deg. Hvis han ikke svarer på grunn av det du skriver gjør det ingenting, for da er det den ekte deg han ikke er interessert i. Og da ville det ikke fungert uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå