Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Har en stavmikser som jeg brukte i går. Da sprutet det ut brun gugge fra den delen man setter på håndtaket liksom og jeg måtte kaste eggene jeg mikset. Skylte den godt under vann, det hjalp ikke. Hadde den i oppvaskmaskinen, men det hjalp heller ikke. Hvordan i huleste får man rengjort slike ting da? Endte opp med å måtte bruke kjøkkenmaskinen til å piske 3 egg :| (kan ikke vispe for hånd pga betennelse i armen)
Gjest evo6 Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Har en stavmikser som jeg brukte i går. Da sprutet det ut brun gugge fra den delen man setter på håndtaket liksom og jeg måtte kaste eggene jeg mikset. Skylte den godt under vann, det hjalp ikke. Hadde den i oppvaskmaskinen, men det hjalp heller ikke. Hvordan i huleste får man rengjort slike ting da? Endte opp med å måtte bruke kjøkkenmaskinen til å piske 3 egg :| (kan ikke vispe for hånd pga betennelse i armen) hmmm spes. aldri opplevet. vasker den i oppvaskmaskinen og det har alltid gått bra.
Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Virker som det er fett eller lignende som samler seg oppi dr Skal kjøre den i oppvaskmaskinen en gang til og se om det blir noe bedre da
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 I oppvaskmaskinen?!?! Med ledning og elektrisk motor og alt?!?! Fortell meg at jeg missforstår noe veldig her nå.
Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Den delen man setter på stavmikseren....den som visper
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Aha! La den ligge i zalo-vann noen timer. Skyll og gjenta. Men det viktigste er at den rengjøres grundig med den gang en er ferdig med å bruke den.
Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Ok, skal prøve det. Tar uansett litt tid før jeg får fylt opp oppvaskmaskinen så den kan jo like gjerne ligge i zalo-vann i mellomtiden
Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Ok, skal prøve det. Tar uansett litt tid før jeg får fylt opp oppvaskmaskinen så den kan jo like gjerne ligge i zalo-vann i mellomtiden
Amys Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Er du sikker på at den kan vaskes i oppvaskmaskin? På den gamle stavmikseren min samler det seg vann inni vispe-dingsen hvis den blir liggende i vann (eller vasket i oppvaskmaskinen), som til slutt kommer ut igjen som brun guffe. Her løste jeg problemet med å riste ut guffen, og kun vaske den for hånd uten å legge den i vann etterpå.
Gjest Funky Punk Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Har prøvd å riste og riste, men it just keeps comming Nå har den liggi i vasken med zalo og vann i hele kveld og jeg skal ta den opp og skylle den godt før jeg legger meg...så får se hvordan det går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå